6 Şubat 2008 Çarşamba

Haberler Kötü

Buradan iyi haberler vereceğime o kadar emindim ki hatta nasıl yazarım diye düşünüyordum. 12 gün gecikmeden sonra hamile olduğuma karar vermiştim. Erken yapılan idrar testleride %100 doğru sonuç vermediği için 15 günü doldurup, kan testi veya ulturasonda keseyi görmeyi bile planlamıştım. Sonuç 12 gün gecikmeden sonra bugün hastalandım. Madem hastalanacaktım neden bu kadar çok gecikti anlamadım.Çünkü düzenli bir periyodum vardı. Hamile kalmayı çok istediğim için kendi kendime psikolojik olarak geciktirdiğimi iddia eden akradaşlarım var ??? Tabiki bu arada adet düzenim kaydı, hesaplamalar kaydı, bu aydan sonra kendi başıma tarih belirleme olayına son veriyorum. tavsiye edilen bir kaç doktor var, ilişkiye girilecek saat varana kadar söylüyormuşlar,onları denemeye karar verdim. Tavsiye edeceğiniz doktor yöntem vs.. varsa yazarsanız sevinirim.

Birazdan yaprak dökümünü izlicem, büyük ihtimale gene acıklıdır, ve ağlarım belki biraz rahatlarım gene çok kastım kendimi :( Biliyorum rahat ol hayırlısı olsun diyorsunuz ama bir çoğunuz bu süreçlerden geçtiniz istesemde rahat olamıyorum. Neyse elbet benimde burdan müjdeyi verip tebrikleri kabul edeceğim günler gelecek :)

12 yorum:

Püstüklü Mama dedi ki...

Sevgili Pıtırcık,

Ne demem gerek bilmiyorum. Malum, henüz uzağım bu konulara. Ama dilerim en kısa zamanda buradan müjdeyi paylaşırsın bizlerle.

Her işte bir hayır vardır desek bu kez, olmaz mı?

İyi bak kendine.

Pıtırcık dedi ki...

Sağol püstükcüm ,

doğru her işte bir hayır var.

Tuna'ya benzer bişey olsa fena olmazdı hani,mümkünse daha az yaramaz ve daha az hazır cevap:) bu da sipariş gibi oldu ama :)sipariş üzerine çalışılmıyor sanırım.

Sende kendine iyi bak

Anonymous dedi ki...

Sevgili Pıtırcık,

Kader ve kısmet'e iman edermisin ?

Her şeyin ama herşeyin, sonbaharda düşen sararmış yaprakların bile düşme zamanının olduğuna inanırım, bizim elimizde olmadan gelişen, biz ana rahmine düşmeden yazılan kader / kısmet çizgimiz.

Hayatın bana öğrettiği üç şey demişsin daha önce ki yazılarında ve en başına da eklemişsin SAĞLIK diye ....

Evet pıtırcık sağlık işte en önemlisi bu. Biraz özel olacak ama sağlıklımısın ?, eşin sağlıklı mı ? Her şey normal ise neden bu üzüntü, neden bu kasvetli yazı, bu ayda olmadığına göre DAHA ZAMANI VARMIŞ minik pıtırcığın gelmesine ,

Üzülme, sıkılma kasvetli yazılar yazma, ben seni hep gülerken ve hayata neşe saçarken hayel ediyorum.

Şunu da unutma bir zamnalar bir ALO deterjan reklamı vardı, minik ufaklık şöyle diyordu aşık olduğu öğretmenine daha yakın olabilmek için
" ÇOK ÇALIŞMAM LAZIM ÇOK" sizde eşinle çok çalışın çok.

seni ve güzel yazılarını seviyorum.

Hoşçakal

Pıtırcık dedi ki...

Sevgili İsimsiz ,

Öncelikle yorumun için teşekkür ederim ,sağlık konusunda çok şükür problemimiz yok testler yapıldı ,kontrolden geçtik ,engelleyici bir durum görünmüyor.ama ben biraz fazla takıyorum sadece,

Şirketten bir arkadaşım ''çocuğu olmayanın bir derdi ,olanın bin derdi var'' dedi.Çok hoşuma gitti ,onun oğlu bu aralar hasta, küçücük çocuk antibiyotik kullanıyor uzun zamandır iyileşemedi, arkadaşımdana onu takıyor,sen rahat ol diye moral veriyor.

Diğer şeye gelince aslında bloga karamsar yazılar yazmak istemiyorum,öğle acıklı öldüm ,bittim vs blogları pek sevmiyorum ve onlardanda olmak istemem ama uzun zamandır yazı eklemeyip,üzülünce fazla düşünmeden yazıverdim ... bundan sonra bu konuda yazmayı bende düşünmüyorum.İnsanların benim adet düzeni öğrenmek istediklerini sanmıyorum :))

Moral için teşekkür ederim.Kendine iyi bak.....

Ayça dedi ki...

canım, ben seni gördüğüme çok sevindim uzun zamandır bakıyordum yoksun meraklandım doğrusu.

Ne desem inan bilmiyorum. çünkü herşey senin de dediğin gibi rahat ve iyi olmana bağlı. Sen stres yaptıkça beyine uyarı gönderiyosun ve olması gerekeni, beyin stres nedeniyle olmasın diye algılayıp engel oluyor. İnsan bazı şeyleri kendi ayarlayamıyor bu da onlardan bir tanesi. 1 yıl denemek ve beklemek gerekiyor mutlaka. 1 yıl dolunca ancak tedaviye geçiliyor. Daha birkaç ay için ümidini yitirme bence sıkma canını. Bebeğin sana yukardan bakıyor şimdi annesi ne zaman gülümsüyor kendini süper hissediyorsa o zaman gelecek yanına. Sen böyleyken neden gelsin :)
hadi gülümse beni bile etkiledin ya :((

Seyhan dedi ki...

Selam Ayça ,

Zaten bir karar aldım, bu konudaki olumsuz olayları yazmayacağım. Bebek konusundaki bunda sonraki yazım hamile kaldığım olacak.Kötü düşünürsen kötü olur.Pozitifim artık merak etme..

Sevgiler

Pınarın Kulubesi dedi ki...

Pıtırcık, bu konuda benim diyeceğim şudur ki çocuksuz günlerin de bir güzelliği var. Bu günlerin tadını çıkarıp doyasıya gezin, sonradan keşke çocuk yokken gezseymişiz, tadını çıkarsaymışız başbaşa olmanın diyeceksin. Çünkü bir sonraki başbaşa kalış en az bir 30,40 yıl sonra oluyor emeklilikte, o zaman da yaş geçiyor biraz. O yüzden olumlu bak bu işe, kafanı takacak birşey yok. Sen rahat ol, minik pıtırcık geleceği zamanı bilir. Hesaba kitaba bakmaz...

Seyhan dedi ki...

Selam Pınar ,

Doğru diyorsun aslında çocuksuz zamanların tadını çıkarmak gerekiyor.Ablamdan biliyorum. Yeğenim, ablam olmadan bir şey yapamıyor ki benim yeğen 14 yaşında küçükte sayılmaz.. ama halen yapışık ikiz gibiler :)

Mademoiselle dedi ki...

Merhaba Pitircik,
Ben ve birkac arkadasim ovulasyon testi ile ilk ve tek denememizde hamile kaldik. Bazi arkadaslarim ovulasyon testi ile sonuc almadigini soyledi ama benim ve yakinlarimin hepsinde yuzde yuz sonuc verdi. Ovulasyon testleri ile kiz-erkek cinsiyet konusunda bile denemeler yapanlar var. Umarim hersey gonlune gore olur.

Seyhan dedi ki...

selam Mademoiselle ,

şubat ayında ben o testi kullandım ama hiç çift çizgi olmadı .sonra acaba yumurtlamıyormuyum diye şüphelendim doktora gittik sorun yok dedi.
bakalım bu ayda almadım çünkü bu konu ile ilgili bir şey yaparsam daha çok kasılıyorum,sonra daha çok üzülüyorum testi yaptığım ayda bugün değil,belki yarın derken ayı kaçırmıştım. ama başka bir arkadaşımda kullanmış oda ilk ay hamile kalmış bu ayda olmazsa tekrar denerim belki,
ilgin için teşekkür ederim sağol

Anonymous dedi ki...

Ben de sizinle ayni duygulari yasadim, sizi uzmek degil destek olmak icin yazdigimi bilerek okuyun lutfen. Bir sene boyunca her ay, bu sefer diye umitle bekledim; olmadi. Olmadikca ben gerildim, agladim her ay.Etrafimda nerdeyse herkes ilk ayinda hamile kaldigini soyluyordu. Kendimi bildim bileli 28 gunde bir hastalanirken, bu bir senede kac kere 1 hafta gecikme yasadim, iki kere de 45 gun gecikme ile her seferinde negatif idrar testlerine ragmen bir umit besledim icimde. Sonra farkettim ki, benim yavrum mucizem dogru zamanini bekliyor; benim O'nu istedigim zaman degil, O istediginde gelecek. Bu arada konuyu paylastigim birkac arkadasim her iste hayir vardir dedi, ve ben de biliyorum ki var. Boylece son 6 ayimi en azindan yipranmadan yasadim. Tum tetkiklerimiz yapilinca, esimde sansimizi azaltan bir durum cikti; IUI ile basari saglanabilecegini, 3-4 kere denedikten sonra hala hamile kalmazsam o zaman tup bebege gecmemizi soylediler. Ben hersey hemen olsun, hemen baslayalim diye ugrastikca terslikler oldu. Simdi onumuzdeki ay baslayacagiz.

Siz tetkiklerinizi yaptirmissiniz, bir sorun cikmamis, ne guzel. Demek ki bebeginiz dogru zamani ariyor. Siz boyle her ayi gun be gun bekleyis icinde gecirerek sadece kendinize eziyet ediyorsunuz; biliyorum demekle olmuyor ama mumkun oldugunca bu konuyla yatip bu konuyla kalkmayin. Mumkunse tatile cikin, sevdiginiz yerlere gidin. Eger sizi rahatlatiyorsa, sizi anlayan birisiyle konusun. Ama asla umitsizlige dusmeyin lutfen.

Kendinizi suphede birakmayin, guzel dusunun guzel gelisecektir. Ya hic olmazsa diye simdiden kara kara dusunmeyin.

Turkiye'de de vardir diye tahmin ediyorum; eczanelerde ovulasyon kit diye sorun; yumurtanin olgunlastigi donemden bir gun once idrardaki bir hormon tetkik ederek, sizin icin en uygun donemi belirleyen setler var. Simdiden doktorlara bir suru para harcamayin bence. 5 milyon spermden sadece 1 taneye gerek var; 5 milyon spermin ortalama %10'u rahme ulasir ve eger hamile kalamiyorsaniz , benim de yaptigim (su an gerek yokmus diyorum) gibi bunun saatini dakkasini bilsek olur diye kendinizi yipratmayin.

En kisa zamanda mucizenizi kucaginiza alirsiniz umarim.

Mucizesini bekleyen biri

Seyhan dedi ki...

Merhaba Mucizesini bekleyen arkadaşım,

Öncelikle yorumun için çok teşekkür ederim.Artık moralimi bozmamayı öğrendim,daha rahat düşünüyorum.Çünkü dediğin gibi sağlık açısından problem olmadığı sürece karamsarlık yapmamın çok saçma olduğunu anladım . Bu ay olmazsa sonraki ay ,olmaza daha sonraki ne zaman isterse o zaman gelsin.

yumurtlama gününü gösteren kitten tavsiye üzerine 1 ay kullandım ama işe yaramadı.Bu ayda şimdi bekleme dönemine geçtik onun için negatif bir durum olursa nisan için yeniden denemeyi düşünüyorum.

Umarım IUI denemeniz başarılı olur ve sende mucizene kavuşursun.
Allahtan hayırlısını diiyorum. Sağıklı sıhatlı olsun ne zaman olursa olsun fark etmiyor artık.
Gelişmeleri yazarsan sevinirim .
Umarım her şey istediğin gibi olur
Sevgiler

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...