4 Haziran 2008 Çarşamba

İlk Doktor Randevumuz

Salı günü sabah 9:40 ta ilk görüşmemizi yaptık, beni kusturan bebişimizin kalp atışlarını gördük, henüz duymadık. Ama pıtır pıtır hareketliydi.İlk vesikalık fotoğrafını çekti doktor amcası :) Tam idrar ve kan testi, Smear yaptırdık, kızamıkçığı daha önce yaptırmıştık zaten gerek duymadı. Başkada test yapılmadı. Solgar'ın folik asitini verdi, başka bir vitamin vermedi? Doktora ilk izlenimin iyiydi, devam edicez galiba 2 hafta sonraya randevu aldık sonra ayda bir görmeye başlayacakmış.

Bunun dışında mide bulantım yoğun olarak devam ediyor yediğim şeyler midemde fazla durmuyor:( grisini, çubuk kraker yiyiyorum, yoğurdun içine bir dilim ekmek doğrayıp onu yemeye çalışıyorum. umarım kısa sürede geçer 12. haftada geçende varmış 9 ay devam eden de bilemedim yani, doktora söyledim ama bir şey vermedi. annemin, büyük ablamın ve 3 aylık hamile olan küçük ablamın bulantısı olmamış.. ama bende neden oldu bilemedim genetik değil sanırım. Ayrıca uyku durumum fazlasıyla devam ediyor akşam 21:oo da uyumuştum. Sonra gece kalkıyorum tabiki..

10 yorum:

Ben Ona Resmen Asigim dedi ki...

Tebrikler aramıza hoş geldin.Doktorunu bulamadıysan, Hangi acıbadem olmalı eğer avrupa yakasıysa Rıza Madazlıyı tavsiye ederim. Tüm arkadaşlarım ondan çok ama çok memnun kaldılar.

mamagonekrazi dedi ki...

Benim 5. ayin sonuna kadar devam etmisti mide bulantisi. Her sabah kalktiktan sonra 10 dakika icinde mutlaka kusardim. Ilk baslarda cok yakindim, ne zaman bitecek bu diye diye kendimi birde psikolojik bulantilara surukledim. Baktim aylar geciyor benim bulantim gecmiyor, artik dedim bunu kabullenip her sabah kalktimi kusmaktan korkmak yerine en iyisi banyoya gdip hazirol vaziyette bekleyeyim. Ve oylede yaptim. Nitekim 5. ayin sonuna dek devam etti. Tam kusmam bitti hemen ardindan mide yanmam basladi. Kusmaya bir care bulamadim denedigim seyler arasinda ama mide yanmasina TUMS diye calciyum tabletleri var onlardan gunde 4 tane cigniyordum gecicide olsa bana rahatlik veriyordu. Zaten orda mide yanman olmasa bile doktorlar hamile bayanlara bu tabletlerden gunde bu miktarda tuketmeyi ogutluyorlar nitekim tablatler kalsiyum kaynagi, yogurt sut gibi seyleri bebeklerin ve kendinin ihtiyacina yetecek kadar yemek helede tum mide bulantilariyla cok zor. O yuzden TUMS tam bir kurtarici oldu benim icin.

Bakalim belki senin bulantin daha erken biter.

senem dedi ki...

Seyhancim merhaba

Demek minik noktanizi gordunuz. O kadar buyuk bir hizla sekillenmeye baslayacak ki sasip kalacaksin. Cok muhtesem bir sey. Insanin kendi cocugunun gelisimini bir belgesel izler gibi izlemesi de ayrica muhtesem bence. :-)

Bu arada bulantilara iyi tarafindan bakmaya calis, en azindan bebeginin icerde ve gelismekte oldugunu anliyorsun bu sekilde. Biliyorsun benim hicbir zaman bulantim ya da baska bir belirtim olmadigi icin bebek kipirdamaya baslayana kadar hep "acaba hala iyi mi? orada mi?" diye dusunerek tedirgin oldum. Neyse ki simdi tekmeleriyle ben burdayim diye bas bas bagiriyor :-)

Kendine iyi bak, her gununun tadini cikart!

Sevgiler

AsYa dedi ki...

canım bende de 3 aya kadar oldu.bende çubuk kraker bide tuzlu peynirli tost yerdim..hiç tatlı yiyemedim hatta bir ay boyunca..
ama geçer hiçç dert etme bunu..

siyap dedi ki...

ilk kontrolün hayırlı olsuuun!ay kendi ilk randevumu hatırladım da amaaan ne gıcık bir doktordu sonra zaten değiştirmiştik...
neyse bende de bulantı 3-4. ay arası bitti sınıfta ders anlatırken daha çok oluyordu hemen wc'ye gidiyordum ama teneffüste hiç bir şeyim kalmıyordu :)) nedense...
inşallah seninki de en kısa zamanda biter ve rahatlarsın,bulantı bitince hamileliğin tadı çok güzel çıkıyor,sevgileeer...

elfeyp dedi ki...

Merhaba,
Haber çook güzel :)
Ama seni zorlu bi dönem beklio şimdi, gerçekten anneliğin ne demek olduğunu anlıosun.
Ben 6. ayıma girdim ama dikkatli olmazsam bulantı oluyo hala. Sürekli kuru ekmek yemiştim ben de. Bebeğime faydası olmadığı için çok üzülmüştüm ama zaten o şu anda senin kanından canından besleniomuş, yediklerinden diil, kıyamam..
Neyse, çok uzadı.
Bodrum'dan sevgiler..

aybike dedi ki...

Merhaba;
Blogunuzu ilk kez ziyaret ediyorum.Bebişiniz hayırlı olsun.Çok güzel bi duygu içinizde bi canın büyümesi..
Kendinize iyi bakın..

sevgilerr..

Kremali'nin annesi dedi ki...

Sevgili Pitircik,

Merak ettim bir hal hatir sorayim istedim. Nasilsin? Insaallah simdilerde daha iyisindir. Kendine ve bebisine iyi bak cici anne adayi:)

Sevgiler,
Ayse Sule

Püstüklü Mama dedi ki...

Pıtırcık, iyisindir umarım.

Özletme :)

Seyhan dedi ki...

merhaba arkadaşlar desteğiniz için hepinize çooook teşekkür ederim

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...