2 Haziran 2008 Pazartesi

öncelikle hepinize çok teşekkür ederim arkadaşlar...
Son üç gündür mide bulantısı çekiyorum, yemek yiyemiyorum, zeytin, ekmek, peynir, çubuk kraker, bugün birde yoğurt yedim bu kadar.. akşamları uyuyamıyorum, süpekli dik pozisyonda yatmam gerekiyor, yemek yiyemediğim için enerjim yok, pazar günü çıkıp temiz hava alalım dedik, sokağın başından geri dönüp apartmanın önünde oturduk. Benimle beraber aşkıda yemek yiyemiyor, ıvır zıvırla geçiştiriyor :(
Yarın ilk doktor randevum var sabah 8:30'du ama şimdi aradılar operasyonu varmış 9:40'a ertelendi. Doktor konusunda teredütüm var. Hemde çok Acıbadem'e gideceğim kesin ama hangi doktora? arkadaşlarımın tavsiyelerinde teredütte kaldığım şeyler oldu. En son Baha Celal Doğan'dan randevu aldım beğenmezsem diğerlerini tek tek deneyeceğim galiba, hangi doktoru sorsak negatif bir yanı var sinir bozucu:( bakalım yarın iyi olursam olanları yazarım.

Yeniden teşekkür ederim hepinize sevgiler

DR Baha Celal Doğan'la İlgili son yazım  için
http://defnenil.blogspot.com/2012/10/dr-baha-celal-dogan.html

13 yorum:

HUYSUZ dedi ki...

sevgili pıtırcık, hani uyuyamıyorum demişsin ya, 35. haftadan sonra gör bak sen :)daha bunlar bişey değil desem seni korkutmuş olmam umarım.
dr. konusunda acıbadem konusunda çok ısrarcı değilsen, sana iki dr. tavsiyem olucak. biri bülent urman, mükemmel bir doktordur, diğeri de efe'nin doğumunda tanıdığım (benim doktorum değildi) alper mumcu. ikisi de süperler ve ikisi de amerikan'ın doktorları.
tekrar hayırlı olsun ve kolay gelsin sana :)

Kremali'nin annesi dedi ki...

Sevgili Pitircik,

Bu ilk tepkiler sakin gozunu korkutmasin. Hamilelik annenin bunyesinde cok buyuk degisikliklere sebep oluyor. Bu degisiklikler bazi bunyelerde boyle tepkilere sebep olabiliyor. Ama inan ki cok dogal. Insallah zamanla azalir ve tamamen gecer. Gecmese bile sakin gozunde buyutup moralini bozma. Insaallah 8 ay sonra kucagina aldiginda bebegini hepsine deger oldugunu goreceksin ve hicbir sey hatirlamayacaksin:)

Mumkun oldugunca istirahat ve bol su diyorum ben. Insaallah bunyen en kisa zaman icinde caninin ne cektigini haber verir sana. O zaman da doyasiya yersin, hemi de iki kisilik:)

Sevgiler,
Ayse Sule

mamagonekrazi dedi ki...

Seyhancim, tebrikler!!!simdi okudum guzel haberi. Cok sevindim senin adina. Umarim saskinligin ardindan simdilerde bu gelismenin tadina varabiliyorsundur. Amanda aramiza bir guzel anne daha girermis, amanda aman. Hadi kucak dolusu tebrikler sana.

senem dedi ki...

Seyhancim, nasil gecti dunku doktor randevusu? Minisi gordunuz mu? :) Doktorunu sevdin mi? Sevemedinse de icini ferah tut, begendigin birini bulana kadar denersin. Onemli olan bu donemde senin kendini iyi ve emin ellerde hissetmen bence.

Seyhan dedi ki...

Merhab Huysuzcum.

Korkutma beni 35. hafta falan ..
Doktor konusunda acıbadem olmalı çünkü ben acıbademde çalışıyorum ve grup sağlık sigortamız var malum indirm olayı..

Seyhan dedi ki...

Alev teşekkürler canım çok sağol

Seyhan dedi ki...

Merhaba ayşe Şule,

Eminin bebeişi görünce hepsi geçecek ama şuan dakikaları zor geçiriyorum inşallah kısa sürede keyifli kısma geçerim .

Su içme olayına gelince ben genelde çok su içerim ama şimdi içemiyorum oda bulantı yapıyor malesef
sevgiler

Seyhan dedi ki...

Senemcin bebişi gördük ,daha doğrusu noktayı gördük:) doktorda iyiydi şimdilik devam etme kararı aldım umarım hep iyi geçer.
ama benim bulantı olayım sinir bozucu:(

itir dedi ki...

Merhaba,

Bende aynı doktora gitmek istiyorum ancak karar veremedim. Gerçekten memlunmusun? Ya da hala devam ediyormusun?

Çok Teşekkürkler...

Pıtırcık dedi ki...

merhaba Itır ,

ben memnunum baha beyden , aynı soruyu başka bir arkadaşta sormuştu onada daha detaylı bir yorum yazmıştım detay için onuda okuyabilirsin
''Kızımın odasının duvarlarında martılar uçacak'' başlıklı yazımın yorumlarına bakmanı rica ediyorum

sevgiler

http://iyimisin.blogspot.com/2008/08/kzmn-odasnn-duvarlarnda-martlar-uacak.html

Anonymous dedi ki...

her iki çocuğumu da baha bey doğurttu..kuzenimin iki çocuğu ve yaklaşık 8 arkadaşım da baha bey de doğum yaptılar... şahsi fikrim: baha bey devlet hastanesinde çalışsa orda doğururum.. sadece ilk doğumumda çok memnun kalmama rağmen ikinci doğumumda acıbademin çok bozulmuş olduğunu gördüm.. keşke baha bey dışarıyla anlaşmalı bir doktor olsa:(((

sadece doktorumuz değil dostumuz da oldu.. bol selamlar..

ayşe

Seyhan dedi ki...

Merhaba Ayşe hanım , yorumunuz için teşekkürler , bende Baha beyde devam ediyorum zaten memnunum kendisinden çok pozitif biri , umarım doğumunda onunla ii geçer..sevgiler

Seyhan dedi ki...

Baha bey'le ilgili son yazım http://defnenil.blogspot.com/2012/10/dr-baha-celal-dogan.html

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...