19 Haziran 2008 Perşembe

Zor geçen günler:(

Herkese Merhaba

Yorum yazıp beni merak eden durumumu soran tüm arkadaşlara teşekkür ederim tek tek cevap yazamadım çünkü gerçekten çok zor günler geçiriyorum. Son bir haftadır annem bizdeydi sağolsun destek oldu. Pek bir şey yiyemesemde yemek yaptı, evi topladı, insanın annesinin yanında olması çok iyi geliyor. Bir hafta sonra annemi eve götürdük çünkü babamda evde tek kaldı. Doktorum bugün ve yarın için rapor verdi. Şuan evdeyim ve kendimi iyi hissettiğim nadir zamanlardan birinde kısada olsa bir şeyler eklemek istedim. Bebiş 2 aylık oldu doktorumuz 3. ay sonunda bulantıların geçeceğini söylüyor ama ben bir ay daha nasıl dayanırım onu düşünüyorum:( Bu kadar kötü olacağımı hiç tahmin etmezdim ailemdeki tüm bayanların annem, ablamlar hamilelikleri çok iyi geçmiş ben neden böyle çıktım bilemiyorum. Doktorum serumla besleyip bir kaç gün hastanede yatırmak istiyor ama ben serum yemek istemiyorum. Ama daha kötü olursam mecburen yatıcaz hastaneye. İşte durumlar böyle inşallah bir ay sonra blogumu ihmal ettiğim bu günlerin acısını çıkarırım . kendinize iyi bakın sevgiler

Not :Bu arad güzel haberlerde var ablamın bebişi erkek oluyor :)

9 yorum:

siyap dedi ki...

ablanın bebişi oğlan ha hadi hayırlısı olsun...bakalım seninki ne olacak.
inşallah çabucak geçer bulantıların ve bitince bu günlerin acısını çıkaracağına eminim.benimki geçince çok rahatlamıştım ve sanki hamile değilmişim gibi hayatıma devam etmiştim...sevgileeer...

Tatlı Mutfağım dedi ki...

Merhaba öncelikle bebişiniz hayırlı olsun inş. genelde 3 ay sürüyormuş bulantılar.

İnş. tez zamanda geçer. ee nede olsa anne olmak kolay değil:) gerçi bende henüz anne değilimde öyle diyorlar ya.

arkadaşımın ilk 3 ayı çok zor geçmiş ve sürekli istifra etmekten yorgun ve susuz kalmış. doktor onada serum vermişti iyi geldi toparladım demişti. inş. şifa olur neden serumdan kaçıyon:)

hayırlı cumalar hoşkalan. Allah sana kolaylık versin

Kremali'nin annesi dedi ki...

Sevgili Pitircik, insaallah bu zor gunleri en kisa zamanda atlatir ve aylar yillar sonra geri donup baktiginda, gururla hatirlarsin:)

Her zorlugun ardindan bir kolaylik vardir. Ben, nispeten kolay gecmis olsa da, hamileligim boyunca her zorlandigimda bu ayeti hatirlayip teselli bulmustum. Dualarim seninle cici anne. Rabbim bu sureci senin icin bir an evvel kolaylastirir insaallah.

Serum konusuna da onyargili yaklasma bence. Sonucta iki can tasiyorsun ve ikinizin de sagligi icin kisa sureli de olsa boyle tavizler vermen cok dogal.

Ikinizi de cok opuyor, insaallah bir dahaki postta kendini toparlamis ve cok daha iyi hisseden Pitircigin haberlerini bekliyorum. O post icin cok uzun beklemeyecegim insaallah, bunu biliyorum:)

Sevgiler,
Ayse Sule

Ayça dedi ki...

canım benim hep aklımdasın aslında dua ediyorum sık sık. İnşallah daha rahatlıyacaksın geçecek hepsi. Ben de çok fena olmuştum hamileyken ama bak şimdi Tonguç gibi tatlı bir oğlum var. Senin de bebişin hepsini unutturacak sana o günleri hayal edip kafanı dağıt biraz. Ve sakın çekinme istdiğin birşey olur yardım edebileceğimiz bir şey varsa mutlaka haber ver. Çok öpüyorum

senem dedi ki...

Seyhancim az kaldi insallah. Bu gunler gecip de bebecigin kipirtilarini hissetmeye basladigin zaman cok keyif alacaksin. Bu gunler de nazarliginiz olsun ;-)

Demek ablanin oglu oluyor. Oteki ablanin da oglu vardi, degil mi? Bakalim sizinki ne olacak? Cok heyecanliiii!!! :)

esin ve ömer dedi ki...

pıtırcık ,bunların hepsi geçecek inşallah,benim de ilk 3 ay bulantım olmuştu,3ay dolduğunda bıçak gibi kesilmişti,yaşanılan her sıkıntı küçük bebişini kucağına aldığında çok geride kalıy9or,ben 9 ayın tamamında sıkıntı çektim ama şimdi hepsi geride kaldı hatta ikinciyi düşünecek kadar da gözüm kara :)

aysarayı dedi ki...

inşallah hamilelikteki tek sıkıntınız bu olur..o da en kısa zamanda geçer inşallah...daha snraları anlatacak bir anı olarak kalır hafızanızda...bir an önce bu rahatsızlığınızın şifa bulması dileğiyle...

Seyhan dedi ki...

hepinize çok teşekkürler arkadaşlar

Tatlı Mutfağım dedi ki...

Teşekkür ederim:)

İnş. bulantılarınız geçmiştir. Allah her daim yardımcınız olsun inş.

selametle

Beytiye

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...