10 Temmuz 2008 Perşembe

12 Hafta ve Anlaşılır İlk Fotoğraf:)


Anlaşılır ilk fotoğraf dedim ama çok minik olduğu için tarif ediyorum :) Kafası solda ona göre bakın :) elleri ayakları gayet belirgin farkettiniz mi? büyüdü yani kocaman oldu 5 santim kadar. Bu doktor randevumuzda doktor amcası burası eli burası kolu diye gösterdikçe ben hüzünlendim. Yüksek sesle ağlıcam galiba dedim, Aşkısı, doktor amca, hemşire abla gülünce benim ağlamamda kaçtı tabiki :) ağız tadıyla duygulanamadık bebişimle..

19 temmuzda ikili testimiz var. Umarım sorunsuz geçer doktor gayet iyi dedi ama insan yinede tedirgin oluyor.
Bunun dışında artık gezip tozuyor, yiyip içebiliyorum, geçen gece canım kumpir çekti Moda'ya gittik yedik, bide ali ustadan dondurma aldım limon ve vişneli (canım hep ekşi çekiyor) çok güzeldi. Geçen haftasonu annemlere kahvaltıya gittik ablamlarda geldi ablamın göbeği çıkmış çok sevimli görünüyordu. Arda bey büyümüş yani onlarda 20. haftayı bitirdi. Eve gelirken annemin bebeişime ördüğü yelekleride aldık. Biri mavi biri sarı fenerbahçe gibi olduk babamız sevindi:)
Alışveriş konusunda beklemeye karar verdim, zaten annanesi durmuyor örüyor, alıyor yani torununun çeyizini hazırlıyor. Teyzesi Arda'ya alırken benim bebişime de bir sürü cici almış daha görmedik ama, eminim hepsi çok güzeldir teşekkür ederiz teyzesi..

Babişkomuz hep karnımı öpüyor bebişle konuşuyor, benden bahsederken çoğul konuşmaya başladı. Telefon ediyor mesela napıyorsunuz? ne yediniz? hep iki kişilik sorular komik geliyordu ama alıştım galiba :) şimdilik haberler böyle hayat güzel gidiyor okuyan herkesi öptüm :)

14 yorum:

HUYSUZ dedi ki...

şu an fasulyelikten minik kurbağalığa terfi etmiş görünüyor :) bir sonraki ultrasonda sıvının içinde minicik bacaklarını hareket ettirip yüzdüğünü ! görünce ağlarsın :)

Yeliz dedi ki...

Hayırlı olsun çok sevindim:) sevgiler

Püstüklü Mama dedi ki...

Gördüm gördüm gördüm :) Blog dünyası sayesinde artık çözebiliyorum ultrason fotoğraflarını :) Maşallah ya! Minicik! Çok güzel çok...

Seyhan dedi ki...

Merhaba Huysuzcum,
şimdi heyecanla 19 temmuz ikili testi bekliyorum onda daha belirgin oluyormuş birde uzun sürdüğü için bebeişimi çok çok görücez:)
sevgiler

Merhaba Yeliz çok teşekkürler sevgiler

Merhaba Püstükcüm,
hoşgeldin özlemiştik

Rahsan Collyer dedi ki...

Ah ne güzel telaşlar bunlar... Ben de daha dün gibi hatırlıyorum evde test yapıp hamile olduğumu öğrenince nasıl sevinçten deliye döndüğümü. İnanmayıp tekrar tekrar test yapmıştık eşimle:o) Şimdi 9 aylık koca göbekli bir hamileyim, yani hala hamileyim, doğurmadım henüz. İçini ferah tut, testlerin gayet güzel geçecek emin ol. Kıyafet almak için de biracık sabır, insan kendini zor tutuyor biliyorum ama ilerleyen dönemlerde bol bol vaktin olacak zaten alışveriş için. Hamileliğin tadını çıkar, ben çok sevdim hamileliği, umarım seninki de kolay ve keyifli bir hamilelik olur. Sevgiler...

AsYa dedi ki...

tarif etmene bile gerek yok ki:)
o kadar belli ki herşeysi maşşallah..gerçi bende hatim etmiştim ultrason resimlerini:)

Bir öneri..
Düğmeli yeleklerinin düğmelerini yiyo bebişler..ben hiç düğmeli kullanamadım..tavsiyem daha çok omuzdan düğmeli yada süyeter tarzı şeyler alman..
en azından 3 aydan sonra hareketlenmeye başlayınca olacakları söliim dedim:))

Seyhan dedi ki...

merhaba Rahşan ,

ziyaretinine sevindim:) Ayrıca Mina'nın odasınada bayıldım.İyi dileklerin için teşekkürler umarım benim hamileliğimde seninki kadar rahat geçer. Sevgiler


Merhaba Asya,

her zaman derim tecrübeli annelerin hali başka,öneri için sağol. Bizim bebişte düğme canavarı çıkarsa bende düğmeleri çıkarıp diker süveter gibi giydiririm o zaman :) sevgiler

siyap dedi ki...

daha minicik ama ne kadar belli herşeyi...bu arada benim de canım hep ekşi istiyordu ve pamuş oldu bakalım senin minişin cinsiyeti ne olcak :)) aman sağlıklı olsun da demi...
ya yeni hamişleri okudukça eski günlerim aklıma geliyor,acaba bir tane bebiş daha mı...neyse neyse daha çok erken ama fazla da duramıycam galiba.başka bir büyü,masal bu...
iyi olmana da sevindim,sevgileeer...

Kremali'nin annesi dedi ki...

Svegili Pitircik! Iyi haberlerine ne cok sevindim bilemezsin. Iste simdi hayatinin belki de en keyifli ve en cok ozleyecegin donemi basliyor. Doyasiya tadini cikar. Kendine ve de bebisinie cok iyi bak cici anne :)

Sevgiler,
Ayse Sule

Anne ve Bebisi dedi ki...

aaaaaa:)) Ben epeydir ugrayamamistim:) Ne guzel bir surpriz oldu ya:)) Sizin gibi yeni hamileler yuzunden bi cilginlik yapmaktan korkuyorum :P Heveslendiriyorsunuz insani:)))

Bu arada ne demisler;) Ye ekşiyi dogur Ayse'yi:)))

Bundan sana heyecanla, sık sık tiklayacagim:))

senem dedi ki...

Pitircik, bebek ne kadar belirgin cikmis oyle. Kafasi, el ve kol (taslaklari) nasil da net gorunuyor. Ikili testin de harika cikacagina eminim, hiiic kafana takma, gumbur gumbur geliyor seninki!!! Yeleklerine bayildim :-)
Simdi haliyle bizler en cok cinsiyetini merak ediyoruz... bakalim, nolucak sizin minis? :))

Pıtırcık dedi ki...

Merhaba Siyap,

2.için düşünceler başlamış haaa.. süpersin valla bide erkeke gelsin tam olsun ozaman sevgiler

Merhaba Ayşe Şule

Gerçektende günlerim ilk zamanlara göre iyi geçiyor . ah bide şu uyku halim geçse erkenden yatıyorum ya tavuk gibi:) sevgiler


Merhaba Esra teyzesi :)

Sen ziyaretimize gelene kadar biz büyüdük bak 3 aylık olduk:) sevgiler

Merhaba Senemcim,

İnan cinsiyeti bende çok merak ediyorum ama içimde kız olacakmış gibi bir his var. Aslında ben hep bir oğlum olsun isterdim ama, nedense içime kız olacakmış gibi doğuyor bakalım merakla bekliyoruz
sevgiler

Kremali'nin annesi dedi ki...

Pitircik, hiiic sikayet etme cok uyuyorum diye. Bak gozunu korkutmak icin soylemiyorum, ama hamilelik donemindeki uykularimi nasil ariyorum simdi bir bilsen. Hayatimin hicbir doneminde o kadar derin ve tatli uyumamistim. Ama simdi oyle mi?! Hadi bakalim sana bebisinle iyi uykular guzel dinlenmeler:))

Bu arada Esra'ya da buradan bir selam cakayim: cok guldum ye eksiyi dogur Ayse'yi lafina. Dur anama bir sorayim bana hamileyken eksi mi yemis:P

Seyhan dedi ki...

Ayşe Şule bütün arkadaşların uyu boşver çok araacaksın diyor zaten :)
bu arada sor annene kesin benim gibi limonları hapur hupur yemiştir:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...