16 Temmuz 2008 Çarşamba

Ikea Gezisi ve Son Durumlar..

Dün akşam aşkısının gazı ile Ikea’ya gittik, Giderken arkadaşım Ayten beni bırakacak sonrada aşkısı gelecek ve gezecektik. Ama yolculuk pek iyi başlamadı. Benim geçti artık dediğim bulantılarım nüksetti ve beklenen sonuç, Ayten beni arabasına bindirmeyecek. Şaka şaka arabaya zarar vermedim. Hala torbalarımla geziyorum. Neyse bu kadar iğrençlik yeter.Demek ki neymiş bulantılar tam olarak geçmez, sadece geçer gibi yaparmış…

Neyse biz hep beraber Ikea’da gezmeye başladık aklımızda birkaç şey vardı onlara baktık. Fikir yürüttük. Tabi ki bebek mobilyası için daha çok erken ama beğendiğimiz birkaç şey oldu. Notlar aldık.

Mobilyaları ıkea’dan almak istememizin birkaç sebebi var.

*Biz mobilyada çok süslü şeyleri sevmediğimiz için öyle ayıcıklı mayıcıklı ürünleri pek beğenmiyoruz.
*Avrupa standartlarında ürün bulabiliyoruz.
*Dışarıya göre fiyat olarak daha uygun.
*Sadece birkaç parçayı değiştirip ileriki yaşlar içinde kullanılabilecek modeller var.
Bla. Bla.

Neyse beğendiğimiz şeyleri alıp almayacağımız kesin değil. Çünkü daha modoko, masko gibi mobilya sitelerine de bakılacak.

Ikea’da beğendiğimiz bazı modeller bunlar..
1. Takım
2. Takım
Ağustos’un 4 ünde eve ustalar girecek, bebek odası ve yatak odasının zeminleri halı kaplı onlar parke olacak, ve ev komple boyanacak.. Renk konusunda biraz kararsızım. Aslında tüm evi bebek odası da dahil beyaz istiyorum ama, Tüm mobilyalarımız siyah çok mu tezat olur acaba diye tereddütlerim var, ayrıca bebek odası mobilyaları % 90 beyaz olacak, duvarlarda beyaz olursa hastane gibi mi olur bilemedim. Karar vermek için az zaman kaldı ustalar boyaları almak için haber bekliyor

Benim nette araştırmalarım son hızı ile devam ediyor. Bu gidişle beğendiğim fikirlerin fotoğraflarından koca bir arşivim olacak. Bunun dışında ikili test için cumartesiyi heyecanla bekliyoruz.

6 yorum:

MELEK KOKUSU dedi ki...

selam pitircik,
gectigini sandigin bulantilarinin gecmemis olmasi gecer gibi yapmasi kötü umarim önümüzdeki haftalarda daha iyi olacaksin, simdiden bebek odalarina bakman normal ama dedigim gibi simdiden bakarsan zamani geciremezsin, ahhh ben kendimi nasil frenliyordum gitmememk icin düsün gecen haftalarda adam gibi baktim bu olaylara simdi ne alacagimi biliyorum, bir an önce odanin düzenlemesine gecsek diye gün sayiyorum :)
Bu arada asagi yukari ayni sebeplerden bende IKEA´yi tercih edecegim sanirim, simdi bir bebk odasi alip 2 sene sonra haydi yenisini al muhabbeti yapmak istemiyorum...Bende bebek odasi takimini beyaz alacagim ama odayi beyaz birakmayi düsünmüyorum cok ruhsuz olur diye nede olsa icinde ufacik sevimli bir bebis var degil mi :)

Umarim evin icinde istedigin renkleri bulursun biran önce
Sevgiler

elfeyp dedi ki...

Merhaba pıtırcık.
benim de kararlarım sürekli değişti oda için. çilekten tekrar vazgeçtik, çünkü onun yatağı büyümüo. o yüzden caploonba'ya baktm bu hafta. www.caploonba.com da royal serisi beyaz benim istediğim gibi, üstelik yatağı 185cme kadar büyüyo ve çok şık genç odası da oluo. konfor satan mağazalarda satılıo burda. (izmirde)
kolay gelsin. öptm

Hülya'nın Tuna'sı dedi ki...

biz de bebeğin gardrobunu ikeadan,, posttaki gardroplardan birini aldık. dediğin gibi hem çok uygun fiyata hem de zarif çizgilerde tasarımlar. üstelik beyaz gibi hemen herşeye uyan renkleri kullanıyorlar. tek sorun montajını yapacak sabırlı bir baba :))

Seyhan dedi ki...

Merhaba Melek kokusu:)

bende alışveriş için zor duruyorum ama dediğin gini tüm odayı hazırlayıp sonra beklemek daha zor olsa gerek, onun için şimdilik almayıp sadece araştırıyorum:)

tüm ev beyaz olacak sanırım %99
sevgiler

Merhaba Elfeyp

verdiğinlinke baktım royal güzel bir model gerçektende hem kız bebekler içinde illa pembe alınacak diye bir şey yok başka şeylerle renklendirirsin odayı. Çilektekine göre bu çok daha hoş bence. hatta ben izmiri arayıp istanbulda şubeleri varmı diye sordum ilhan mobilya diye bir yer varmış ama verdiği telefondan ulaşamadım belki bizde bakmaya gideriz
kendine iyi bak öptüm

Merhaba Hülya,

sabırlı baba ha zor biraz bir kaç montaj tecrübemiz oldu ama bakalım bebeğin olunca belki bir hışımla yapar olmazsa destek kuvet çağrıcam zaten

Tuna'yı ve seni öpüyorum

esin ve ömer dedi ki...

ptırcık,kolay gelsin canım .
ÖMerin odasını alırken de ben çok düşümüştüm ve çok gezmiştik,en son modokoda bulduğum beyaz denizci bir takımda karar verdim,oğluşda ben de çok memnunum.
Sen de bol bol gez içine oturan bir şey olsun,çünkü oarada sen de bebişinde çok vakit geçireceksiniz :)
Ben de odasının duvarlarını ne renge boyayacağıma bir türlü kara veremedim önce beyaz istedim sonra hastane havası olmasın diye sarı yaptım,ama keşke duvar kağıdı yapsaydım diyorum sanki duvar kağıdı çocuk odası için daha şık ve sağlıklı oluyor ,tamamen beyaz bir takım alacaksan bence duvar kağıdı çok daha güzel olur,şimdiden koly gelsin canım ,sizi çok öptük :)

Pıtırcık dedi ki...

Merhaba esin

Duvarkağıdı olayı bana pek umadı nedense, ama beyaz dubvarlara renk katması için bordür yapıcam şöyle sevimli bişey buldum nette mohercar'den alınmış belki buna benzer bişey bulabilirim bi bak istersen sevgiler

http://www.kirmiziminder.com/2008/04/30/ilkay-ve-kizinin-odasi/#more-19

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...