20 Temmuz 2008 Pazar

İkili Test ve Yeni Fotoğraflarımız

Cumartesi bebişimizi gördük, hemde uzun uzun doktor amcası her yerine baktı. Ense kalınlığına burun kemiğine, midesi, kalbi, el ve ayak kemikleri omurgası ( ilk fotoğrafta çok belli oluyor). Kalp atışlarını dinledik. Benden bebeğe giden kan oranına bakıldı. bu kadar kurcaladıktan sonra bize sırtını döndü ve küstü:) doktor amcası epey uğraştı ama sırtını döndü ellerinide bacaklarının arasına koydu öylece durdu. Bu randevumuzda cinsiyet için daha erkendi ama yinede belki tahmini birşey söyler diye umutluydum ama bebişimiz göstermedi kendini bakalım 3 hafta sonra kontrol randevumuz var orda öğreniriz belki . Ultrasonda herşey iyi görünüyordu, kan da verdim, salı günü kapsamlı sonuçlar çıkacak şimdilik her şey iyi gidiyor çok mutluyum.

Bugün mothercare uğradık. Mobilyalara baktık ama mağaza küçük olduğundan çok seçenek yoktu sadece beşikleri sergilemişler diğer mobilyaları katalogtan gösteriyorlar, bende gözümle görüp ellemeden pek bişey anlamam ama yinede bir fikir oldu. Tekstil olayına girmedik henüz erken bu arada Zara indirime girmiş onunda bebek bölümünde güzel şeyler vardı bakmak isteyenlere duyrulur....

15 yorum:

senem dedi ki...

Canim yaaa, nasil da cikivermis ortaya... Bu hallerini gorunce nasil hissettin Seyhan? :) Ikili test sonuclarinin da son derece iyi gelecegine eminim, sen de icini ferah tut. Ben de haftasonu kan ve idrar tahlili yaptirdim son kez, sonuclari da yarin alacagiz. D

Demek icine kiz doguyor :) Bu sene her yerde oyle cok kiz doguyor ki... cinsiyeti merak etmek de isin eglencesi aslinda, sonucta kiz ya da erkek ne olursa olsun onu cok seveceksiniz nasilsa :)

Bu arada IKEA'dan begendiginiz karyola cok sevimliymis. Bizim yatagimiz da gecen hafta geldi, odamiz tam hazir olsun fotograflarini koyacagim bloga..

Sevgiler

Pıtırcık dedi ki...

Selam Canım,

ne mi hissettim,aslında pek inanılır bir olay değil, henüz çok karnım çıkmadığı için içeride bebiş olduğunu zaman zaman unutuyorum. ama ultrasonda görünce çok heyecanlandım ,kontrolde hiç bitmesin istiyor insan,hep seyretsin istiyor eve bir cihaz alalım falan :)

umarım senin sonucunda iyi çıkar problemsiz tamamlanır. asıl sen ne hissediyorsun çok az kaldı heyecan ne durumda.

bizim mobilya olayı hergün yeniden değişiyor henüz kesinleşen bir şey yok daha modoko falan gezilecek bakalım yani vakit olduğundan henüz rahatız senin bebek odasının fotoğraflarını heyecanla bekliyorum. çabucak bitsin hemen yayınla olur mu? bu arada görüşemedik bir türlü aslında ayarlasan senin az zamanın kaldı

öptüm

MELEK KOKUSU dedi ki...

Utangac bebis göstermedi demek kendini..Ama cinsiyeti icinde erken daha, muhakkak sende biliyorsundur ama ultrasonun yaydigi ses dalgalari bebegi cok rahatsiz edermis, okudugum bir bebek dergisinde ögrenmis oldum bunuda, simdiki ultrasonlarin zararlari cok bilinmemekle beraber yaydigi dses dalgalari bebegi cok rahatsiz edermis hatta bazi bebeklerin ultrason yapilirken cok kipirdamasinin sebebide buymus(böylelikle benim kipircaniminda neden bu kadar hareketlendigini anlamis oldum)

Umarim test sonuclarin iyi gelir...

Sevgiler

уαѕємiη dedi ki...

insabn bu görüntüleri görünce neler hissetiğini şaşırıyor değil mii

Allahım sağlıcakla bebişinizi kucağınıza almanızı nasip etsin neden bilmiyorum içimden birden kız geçti :)) hadi hayırlısı

Anonymous dedi ki...

seyhancım ah benim hatunda tam 6 ay bana popişini döndü,her seferinde görücez diyoduk ama olmadı
biraz inat çıktı yani şimdide öyle
neyse bundan bir anlam çıkmasın ama öyleydi işte...
aslında milimetrik boyutta ma ne kadar belirgin dimi
canım ya umarım herşey dilediğiniz gibi olur
bu arada 2 hamiş senemle kaynatıyosunuz kıskanıyoruz hani...
doğumdan sonra hiç bizi aramayın emi,açmıyacağız işte
şaka bir yana iyi denk geldi
çalışmıyorsun heralde
görüşelim ya
seyhan parti yapıcakmı acaba
öptüm
yıldız

Meltem :-) dedi ki...

Merhaba Seyhan, ziyaretin için teşekkürler, bebişi görünce benden okadar zaman geçtimi diye düşünmeden edemedim. Önceleri zaman geçmiyor diye canım sıkılıyordu şimdi doğuma 6-7 hafta kaldığını görünce şaşırıyorum.

Mobilya seçenekleri için 1. resimdeki dolabı eltim aldı ve çok memnun, fazlasıyla yükünü kaldırıyor. Yatak içinde hem fiyat hem tahta olması, katkı maddesi bulunmaması adına Ikea doğru tercih bence.

Herşey iyi gitsin umarım, sağlıklı günler dilerim.

mummy dedi ki...

Blog blog dolaşırken buraya düştüm..Demek annesinin kucağına konmayı bekleyen bir kelebek daha var burada da ne güzel..Allah sağlıkla kavuştursun bebeğinize..
Sevgiler...

Anne Duru dedi ki...

merhaba,
çok heyecan verici maşallah maşallah maşallah..bugün benim bebişimde 13 hafta 6 günlük ,dün 2 li test sonuçlarımızı aldık sorun yok çok şükür darısı başına:)
seninle diyalogta kalmayı çok isterim çünkü şu ana kadar okuduğum bloglarda bana en yakın günde olan sensin..
Sevgiler

Seyhan dedi ki...

Selam Melek Kokusu,

ultrasonla Türkiye'de her zaman bakıyorlar bildiğim kadarı ile yurtdışında her kontrol randevusunda bakılmıyormuş. Çok gerekli olmadıkça bakmıyormuşlar yani, bende doktora sordum ama yok bir sakıncası dedi. ama söylediğin gibi bebek kıpır kıpır oluyor elleri hep yüzünde sanki suratını kapatmak istiyor. Sanki bir şey onu rahatsız ediliyor:( ama diğer yandan görmekte çok zevkli bilemedim yani ne yapmak gerekir

sevgiler

Seyhan dedi ki...

Merhaba yasemin ,

güzel dileklerin için teşeşkkürler, bu arada bana kız gibi geliyor :) anneler hisseder dimi?

sevgiler

A cup of Caffein dedi ki...

@Pıtırcık..
Çok güzel görünüyor şimdiden... Nekadar hızla gelişiyor değilmi.. bir kan pıhtısından bir insana...
inanılmaz.. Mobilyalarınızı çok beğendim... sevgiler... arzu

Seyhan dedi ki...

Selam Yıldız,

Demek Oylum'da sırtını döndü göstermedi kendini, ben hemen sonuç çıkarırım bundan kız bu kız:)

Bu arada bende sizlerle görüşmeyi çok istiyorum özledim. hem kendime geldim . Ama senem nasıl bilemem o biraz ağırlaştı bel ağrıları falan başladı yani blogtan okuduğum kadarı ile öyle gelebilirmi bilmiyorum. ayça tatilde sanırım blogda öyle yazıyor. ama ben her daim hazırım görüşelim bir mail atayım ben ozaman herkese

bu arada partiyi sormuşsun siz karşılardan geleceğinize söz verirseniz ben yaparım, ama daha erken dimi bikaç ay sonra olur herhalde

senide Oylum'uda kocaman öptüm

Seyhan dedi ki...

Merhaba Meltem,

Bende zamanın geçmemesinden şikayetçiyim aslında hala günleri sayıyorum osya çabucak geçecek diyorlardı, mobilya için araştırma yapıyorum henüz, bakalım neler bulucam ama şimdilik ıkea iyi fikir

Sevgiler

Seyhan dedi ki...

Merhaba Mummy,

sen bizi yeni buldun ama, ben seni uzun zamandır takip ediyorum hoş geldin . güzel dileklerin içinde teşekkür ederim sevgiler

Seyhan dedi ki...

Merhaba Cihan,

gerçektende çok yakınız sen benden sadece 2 gün öndesin, bende seninle diyalogta kalmayı isterim beraber geçiririz bu dönemler çok iyi olur.

sevgiler

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...