3 Ağustos 2008 Pazar

Blog Buluşması ve Hediyelerimiz....

Cumartesi Çikolatalı pasta Senem'in doğumu yaklaştığı için doğumdan önce görüşelim,minik bebeşi annesinin karnında son kez görelim, sonra kucağında görücez dedik. Ve Cevahirde buluşmaya karar verdik. Ben buluşma saatinden erken gidip biraz dolaştım cevahirde bizim buralarda olmayan bir kaç mağaza var onlara girdim çıktım. Henüz bebişime bir şey almıyorum. Ama kendime bir kaç tane üst almam gerekiyordu, göbişim çıktı ve eski üstlerim kısa ve dar gelmeye başladı:) neyse Peacocks diye bir mağaza buldum eğey indirime girmiş ordan bişeyler aldım. Debenhams, Dorothy Perkıns, Next, yani epey gezdim bu mağazaları. Bu saydıklarımı Tepe Nautilus'ede açsalar keşke çok işime yarardı.


Buluşma saati geldi ve ben sözleşilen mekana gittiğimde Yıldız ve güzel kızımız Oylum bizleri bekliyordu. Sonra Senem tombik karnıyla geldi:) ve Ayça-Tonguç ikilisi de gelince kadro tamamlandı. Çocuktu, doğumdu, hamilelikti derken epey konuştuk. bundan sonraki buluşma Senem'in bebeğini görmeye hastaneye yada evine olacak artık.....

Bebek haberimi alan arkadaşlar bana hediyeler getirmişler çok mahçup oldum çünkü buluşma amacımız Senem'in doğumuydu bende arada nasiplenmiş oldum:) hediyelerimi, daha doğrusu bebeğimin hediyeleri aldım. Yıldız teyzesi Oylum ablası havlu takımı almış aşkısı bayıldı, Ayça teyzesi Tonguç Ağabeyi tavşanlı pikemizi almış, Senem gibi bir eğitimci aileden de kitap beklenirdi :) ilk kitabımızda geldi. Hepinize çok teşekkür ederim çok mahçup oldum gerçekten...

11 yorum:

Anonymous dedi ki...

canım benim
güle güle sağlıkla sevgiyle kullanın inşallah
lafı bilem olmaz teyzesi
hele bide cinsiyeti belli olsun
öptük
iyi haftalar
yıldız

esin ve ömer dedi ki...

pıtırcık doroty perkins ve peacooks ümraniye carrefuar da var,oralarada bakabilirsin .Ben hamileyken tüm giysilerimi peacookstan almıştım hem uygun fiyatlılar hem de şansımıza geçen sene de bu sene de bol kıyafetler moda,illa hamile reyonundan lamaya gerek yok :)

yapıncak dedi ki...

Pıtırcık selam,

Ne güzel annelerin macerasından sonra, bir anne adayının sayfasındayım :) Teşekküre geldim, geçtiğimiz haftalardaki zor günlerimde gönderdiğin iyi dilekler için.

Teşekkürler ve sevgiler, yine uğrayacağım...

siyap dedi ki...

ne güzel bir buluşma olmuş ve ne güzel hediyeler...bebişin güle güle,sağlıkla,sıhhatle kullanır inşallah!
sevgileeer...

Seyhan dedi ki...

Yıldız yeniden çok teşekkürler,


merhaba esin ,

ben bizim buralarda şubesi yok sanıyordun internet sitesinden gördüm maltepe carrefordada varmış yuppi:)

Merhaba yapıncak,
ziyaretine teşekkürler, iyi olman hepimizi çok sevindirecek yine beklerim


Merhaba siyap
iyi dileklerin için sağol,

Yeliz dedi ki...

pıtırcık, bende cevahirdeki shaya grubunun mağazalarını her zaman takip ederim farklı ürünler oluyor. bende önceden koşuyolunda oturuyordum natilus banada çok yakındı:)evlendikten sonra beşiktaşlı oldum:)

Seyhan dedi ki...

merhaba Yeliz,
cumartesi günü çok güzel şeyler buldum özellikle Peacocks çok ucuzdu, bende evlenince natilus tam karşısına taşındım, kapı komşusu gibi bir şey:)

Kremali'nin annesi dedi ki...

Sevgili Pitircik, cicilerini gule gule kullansin bebis. Ne zevklidir onun icin hazirlanmak. Her aninin tadini cikarmani diliyorum.

Bir de unutmadan, gecen gun buradaki bir markette alisveris yaparken, hani senin de cok sevdigin, Dowtown caliyordu. Bir yandan (tabii ki dusuk perdeden) eslik ettim sarkiya, bir yandan da yuzumde kocaman bir gulumsemeyle seni andim:)

Sevgiler,
Ayse Sule

Seyhan dedi ki...

Ayşe Şule hediyelerimiz çok cici gerçektende,
asıl keyifli kısmı alış veriş olacak sanırım :)

duyduğun bir şarkının, başka bir ülkede hiç tanımadığın yada sanal olarak tanıdığın birini hatırlatması ve seni tebessüm ettirtmesi ne hoş değilmi, bende okurken tebessüm ediyorum burda .....
sevgiler

Açalya dedi ki...

Yeni gordum blogunu, bebek bekliyormussun, ne guzel, guzel bir hamilelik gecirmeni dilerim, asagidaki patikler harikaymis bu arada.

Seyhan dedi ki...

merhaba Açalya,
hoşgeldin ve güzel dileklerin için teşekkürler.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...