27 Ağustos 2008 Çarşamba

Merak Edene Bizden Haberler....

Uzun zaman olmuş yazmayalı, pekte bir şey olmadı ...

Kızımla işe gidip geliyoruz işe gitmekten çok sıkıldım keyifsiz şeyler oluyor :(
Akşamları babişkoyla beraber yürüyüşe çıkıyoruz.
Sonra yorulup erkenden uyuyoruz.
Sıcaklardan bunalıp, hamileliğin daha ileriki aylarında olmadığıma dua ediyorum.
İsim düşünüyoruz bulup bulup vazgeçiyoruz çoook zor...
Kıyafetlerime giremiyorum hamile pantolonlarımı aldım.
Kızıma hala bişey almaya başlamadım kötü anne :)
Hala tekme yemedim, heyecanla en ufak hareketi bekliyorum.
Geçen hafta anneme kahvaltıya gittik.
Bu arada tatil planları yapıyoruz bu sene epey geç kaldık hatta gitsek mi gitmesek mi dedik durduk ama eylül 12 itibari ile İzmir yolu görünüyor.
Bebişsiz son tatil olacak bakalım nasıl geçecek....

5 yorum:

Kremali'nin annesi dedi ki...

Seyhancim, bence SIKI dur, senin minik yakinda tekme tokat baslar mesaiye:))

Sana simdiden cok guzel bir tatil diliyorum. Iliklerine kadar dinlen ki hem sana hem de bebise yarasin:)

Cok sevgiler,
Ayse Sule

Meltem :-) dedi ki...

Kızının olacağı haberini okuduğumdan beri bir türlü yazamadım, öncelikle hayırlı olsun:)) bu ara hep erkek haberi aldım, çok sevindim:)
Tekmeler onun içimde olmasından beri yaşadığım en güzel duyguydu. İlkinde eşimle oturup ağladık çünkü belkide esas ozaman inanabiliyorsun içindeki canlıya:)
Birde benim haftama gelince en güzel anı.. Çünkü her hareketini hissediyorsun. Bir an ayağını sonuna kadar itiyor, resmen karnının şekli değişiyor ve dokununca ayağını çekiyor:)) yani seninle iletişim kurması... Mucizenin ta kendisi...

İLKAY dedi ki...

iadeyi ziyaret sebebiyle takıldım kaldım sayfalarınıza. ancak yazabiliyorum. öncelikle bol bol tebrik ederim kızınız olacağına çok sevindim bende birtane var tadına doyulmuyor:))) hamileyken çalışmak ne zor şeydir, az uyumadım mesaide, herkese bozulur veya herkesin derdine üzülürdüm ortası olmazdı. kolaylıklar diliyorum size. Daha sık geleceğim sayfanıza.
sağlık ve sevgiler diliyorum

Yeliz dedi ki...

Seyhan, bende bir cesaret etsem bu duyguları tatsam dimi:) daha evliliğimizin bir senesi yeni doldu o nedenle biraz keyif yapalım diyoruz. Bu arada tatil size iyi gelecektir, isme karar verememenizi anlıyorum ben olsam da aynı durumda olurdum bende kararsızım, sevgiler

Seyhan dedi ki...

Ayşe Şule merhaba ,
ben gayet hazırlıklı bekliyorum ama bizim kız çok uslu, tatilde umarım iyi geçer sağol sevgiler

merhaba Meltem,
bende içimde varlığını hissetmek istiyorum, çok güzel olacağına eminim sevgiler

merhaba İlkay ,
ziyaretine sevindim. hamileyken çalışmak zor gerçekten fazla alıngan oluyor insan, yada en ufak şeyi dev yapıyor fazla takıyorum bu aralar, kızım gesede 6 ay evde otursam diyorum..sevgiler

Yelizcim bence keyif yapmakta haklısınız biz 5 seneyi doldurduk zamanı gelmişti ama çokta bekleme bence, 2,5-3 sene yeter derim ben sevgiler

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...