22 Eylül 2008 Pazartesi

Biz Geldik..


Biz geldik.

Gittik, dinlendik, yedik, içtik, bol bol uyuduk. Son gün nezle olup geldik..

Tatilimiz çok güzel başladı,otel güzeldi, tüm tatilciler yabancıydı İtalyan , Fransız çoğunlukla bebeğini kapan gelmiş çok güzeldi, küçük küçük bebişler ortalarda biz o kadar küçük bebeklerle tatile çıkmaya cesaret edemeyiz millet taa nerelerden gelmiş aferin dedik onlara.

Yemekler güzeldi, fazla abartmadan yedim malum açık büfe kilo aldırır ve bende çok kilo almamalıyım..

Eylül ayının serinliği benim havuz sefalarımdan sonra perşembe günü boğazımda bir ağrı başladı, akabinde nezle oldum tuvalet kağıdı ruloları ile gezdim otel odasında :( aşkısı da bu böyle olmaz dedi ve tatili kısaltıp cuma yola çıktık eve erken geldik. Evimde nane limon, ıhlamur, portakal suyu vs ile vitamin depoladık. Ablam geldi güzel yemekler yaptı bana, Aşkı da çorba yaptı mis gibi.. İlaç içemediğim için epey zorlandım. Kızım içerde uslu uslu durdu annesi hastaya anladı galiba…bugün daha iyiyim, en azından işe gidebildim.


Başı güzel başlayan sonunda azcık buruk geçen tatilimiz bitti bebişimiz gelmeden yapılan son deniz tatili sanırım seneye inşallah kızımızla gidicez

3 yorum:

Kremali'nin annesi dedi ki...

Hos geldiniz Pitircik! Guzel vakit gecirmenize sevindim ama finali biraz acikli olmus. Insaallah seneye bebisle gittiginizde cok daha guzel vakit gecirirsiniz. Hep biz turistlerin bebisini gorecez degil ya, biraz da onlar Turk bebisi gorsun:)

Ikinizi de cok opuyorum ve hasta corbasi tarifini ilk firsatta deniyorum. Cunku biz de ailecek usuttuk bu haftasonu. Bu sefer suclu Kremali:) Once o hastalandi sonra da sirasiyla bize gecirdi. Ama cok sukur yikilmadik, ayaktayiz:)

senem dedi ki...

Ooo Seyhancim, donmussunuz tatilden... Nezle olayi kotu olmus ama yine de tatil iyi gelmistir eminim. Insan ister istemez seneye yaz bebekle tatil nasil olacak acaba diye dusunurken buluyor kendini degil mi?

Bu arada ben de daha gecen aksam sehriye corbasi yaptim ama senin tarif sutlu falan daha guzel gorunuyor, ilk firsatta bir de onu deneyecegim. Cok gecmis olsun. Kendini iyi hisseder hissetmez bekliyoruz Nevayla :-)

sevgiler

Senem

Seyhan dedi ki...

Ayşe Şule, sizde geçmiş olsun zaman,bu aralar buralarda çok nezle var havalar birden soğudu yağmur falan herkes hasta...

Senemcim,bebişle tatil güzel olur bence ordakiler hiç zorlanmadı gibi geldi bana ama o kadar rahatlarki bizler onlar kadar rahat olabilirmiyiz bilemiyorum.. ben iyileşince arıcam seni tam düzelmeden gelmek istemiyorum güzel Neva'ya bişey olmasın kıyamam....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...