8 Eylül 2008 Pazartesi

Çok Güzel Hareketler Bunlar..

Tarihin tozlu sayfalarına unutmadan not alalım kızımın ilk hareketlerini hissettik. Pazar akşamı tv seyrederken 3 tane pıt pıt geldi.. ilk ikisini babası kaçırdı ama üçüncüyü yakaladı. Çok bekledik ama arkası gelmedi..

Okuduğum anneler hissettikleri ilk harekette genelde duygulanıp ağlamışlar bizim gülme krizimiz tuttu ya mutluluktan, yada çok duygusuzuz:) bilemedik..
Çok garip bir duyguydu, şimdi daha çok idrak ediyorum içerde bir canlı var ve bize
''anne baba, ben burdayım ''diyor.

16 yorum:

senem dedi ki...

Harikaaaa... Seyhancim bundan sonrasi cooook daha zevkli inan. Her gecen gun hareketleri gucleniyor bu zipirlarin ve ondan sonra artik hergun yeni bir macera!!!

mamagonekrazi dedi ki...

hadi gozunuz aydin! Simdi binbir merakla beklediginiz bu hareketler oyle cogalacakki olur olmaz her an her yerde gozlemlenebilir hale gelecek. Bu resimdeki ayak kadar belirgin organ gorunmuyor ama dirsek, popo ve basi artik ayirt edebilir hale geleceksin yakinda :) Gercektende cok ilginc bir duygu. Anlatilmaz yasanir derlerya onlardan biri. Seninde bu ayricaliga kavusmana sevindim:)

Ben Ona Resmen Asigim dedi ki...

İlerleyen aylarda dışarıdan aaa kıpırdadı diyebilinecek kadar haraket edecek. Bazen geceleri bir dursada uyusam derdim.

esin ve ömer dedi ki...

Artık capcanlı, kıpır kıpır hareketleriyle ben buradayım diyor :)
Çok güzel bir şey ,ama sen bir de 8 . ve 9. ayda gör kımıldanmak ne demek güçlü bir tekme sallayacak aniden :))
Misafirlikler de ömer hiç durmazdı o zamandan belliydi ,haylaz olacağı sanki kollar gibi ne zaman bir yere gitsem tak tak .tak....

Seyhan dedi ki...

merhaba Neva'nın annesi artık sana öle dicem:) gerçektende çok zekliydi biz çok eğlendik..sevgiler

merhaba Alev teşekkürler canım,bakalım kızımız büyüsün ozaman daha büyük tekmeler yicez heralde sevgiler


Boranın annesi ben hala seni okuyamıyorum ama lütfen izin ver. mail atmıştım:(

Esin Ömer baştan belliymiş desene :) sevgiler

İLKAY dedi ki...

Ne sevindirici bir şeydir o bir tekmenin ne kadar hoş olabileceği ne şaşırtıcı. Bu arada eşin yanındakken hissetmende güzel olmuş. Ben çalışırken tamda bir müşteriye sunum yaparken hissetmiştim ilk hareketini. Adamın suratına bakıp öylece sırıtabildim sadece...
Darısı diğer tekmelere:)))

İlknur dedi ki...

hayırlısı olsun ilk pıt pıtlarınız. Bir süre daha çok düzensiz gidecek pıt pıtlar ama 30. haftalar ile beraber neye uğradığını şaşıracaksın. Bizimki oturma pozisyonumu beğenmez ise hemen düzelttiriyor artık :)

Anne Duru dedi ki...

seyhann,
çok sevindim bak ben sana dememişmiydim..en güzeli de eşin yanındayken hissetmiş olman..
bundan sonraki günlerimiz daha keyifli olacak umarım
sevgiler,

mummy dedi ki...

:)Ben de gıdıklanıyo gibi olmuştum ilk hissettiğimde çok huylanıyodum sonra sonra alışıyosun hareket etmeyince merak ediyosun...Sevgiler..

Seyhan dedi ki...

merhaba İlkay ,

seninkide uygunsuz zaman da olmuş müşteriye şey denmezki elini koy bak tam burda :)

merhaba İlknur ,beninki epey ilerledi artık, hareketler çok yoğundur. Şimdiden oturma pozisyonunada karışıyorsa doğunca yandın sen canım:)

Merhaba Cihan ,

pazardan beri tekrar olmadı oldu aslında ama o günkü kadar bariz değildi, artık tatili bitirde gel bizde görüşürüz belki..

merhaba Esra bende gıdıklandım sanki çok garip bişey gerçektende , güzel kızını mis mis kokluyorum sevgiler

Ben Ona Resmen Asigim dedi ki...

Yolladım davetiyeni kusura bakma ya nasıl atlamışım.

Tanya's dedi ki...

Ahhh,

Ne güzel anlardır onlar..daha sonra bitmeyecek koşuşturma anların en sakini sanırım..

Seyhan dedi ki...

çok teşekkürler Borayı özlemişim tabi senide :)

Tanya cocuklar büyüyüp evlensede koşuşturman devam ediyor sanırım şekil üç annem :) bu arada darısı en kısa sürede başına diyorum sevgiler

Kremali'nin annesi dedi ki...

Pitircik, bebisin ilk tekmeleri hayirli olsun. Bir dahaki postta senin minik kizin ayak rolieflerini gormeyi diliyor, ikinizi de cok opuyorum cici anne:)

Meltem :-) dedi ki...

Çok sevindim, bundan sonrası çok çok daha zevkli:)))

Seyhan dedi ki...

Ayşe Şule teşekkürler sende sizi öptüm sevgiler,

yeni anne Meltem:) gerçektende zevkli kısım şimdi başladı Tolga'ya öpücükler sevgiler

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...