30 Eylül 2008 Salı

İyi Bayramlar....

Öncelikle herkese iyi bayramlar..

Bizde bu bayramın ilk günü bir çok kişi gibi akraba ziyaretleri ile geçirdik. Sabah kayınvalidem'lere kahvaltıya gittik, ordan teyzeme geçtik, ve en sonunda anneme ulaştık. Annemde bir bayram geleneği olan, teyzemler, kuzenler ve ablamlarla kalabalık, eğlenceli yemekler yenildi, keyif çayları içildi, bayramlaşıldı....
Anneme her gidişimizde olduğu gibi yine elimiz boş dönmedik. Minik kızıma yeni bir yelek ördürmüş pembe renkli , bendeki genelde mavi renkli olan tüm erkek bebek kıyafetlerini , battaniyelerini, alt üst takımları, çoraplarını..... topladım Arda için ablama götürdüm. Annem tığ işi bir örgü battaniye verdi. Büyük ablamın oğlu Can'ınmış ben hatırlayamadım açıkçası yani bu battaniye tam olarak 14 yıllık, Can şuan 14 yaşında kocaman bir adam oldu, annem bu battaniyeyi saklamış ve şimdi Can abisinden sonra benim kızım kullanacak çok hoş bir şey...


İşte buda bizim ilk gözağrımız ilk torun, ilk yeğen Can'nın eski bir fotoğrafı....

9 yorum:

Anne ve Bebisi dedi ki...

Iyi bayramlar:)

Kremali'nin annesi dedi ki...

Okudukca imrendim. Sevdiklerinle birlikte nice bayramlara cici anne:)

Sevgiler,
Ayse Sule

Anne Duru dedi ki...

merhaba seyhan,
uzun süredir birşeyler yazamadım sana..
kızın pek bi tatlı maşallah...
sana ve ailene bende iyi bayramlar dilerim..
kızının cicileri de pek güzel güle güle kullanın inşallah..
annem de benim bi yatak örtümü saklamış ve şimdi kuzum için kullanmaya hazırlıyo..
sevgiler,

Seyhan dedi ki...

Esra ,Ayşe Şule size ve ailenizede iyi bayramlar teşekkürler ,

Cihancım ,teşekkürler sanada iyi bayramlar .ben 14 yıla eski dedim ama seninki daha anlamlı olacak kendi örtünle kızını saracaksın çok hoş. sevgiler

esin ve ömer dedi ki...

seyhancım şeker gibi bir bayram dilerim sevdiklerinle...

Meltem :-) dedi ki...

Seyhan Merhaba,
Bu yelekler şu mevsim en azından hayat kurtarıcı,ara mevsimde pek bişey uyduramıyorsun çünkü. Güle güle giysin kızın:)

Seyhan dedi ki...

Esincim sana da iyi bayramlar,sevgiler..

Meltem sağolsun anneannesi bol bol ördürüyor.Kış bebeği olunca epey kullanırız herhalde sevgiler..

içimden geldiği gibi ~~~ dedi ki...

üff can bey ne kadar yakışıklı..büyüyünce çok canlar yakacak :))
tabii bu bir espiri allah hepsinin kaderlerini güzel yazsın.çocuklar bizim geleceğimiz..

Seyhan dedi ki...

Can adına teşekkürler gerçekten yakışıklıdır kereta yeğenim diye demiyorum, şansı bol oldun

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...