25 Eylül 2008 Perşembe

Kızım Kuzum..

İste benim kızım..

Büyümüş 433 gram olmuş boyu 25 cm, doktorumuz herşeyin yolunda olduğunu söyledi, maşallah diyelim, kalp, böbrek, beyin, ne varsa bakıldı. Sağ elimde 5 parmak, sol elimde 5 parmak say bak say bak yaptık, aşağıda sol ayağının fotoğrafı var biraz büyük mü ne :)
Üç boyutlu olan fotoğrafta yüzünü gösterdi, ama daha küçük olduğu için herhalde çokta net değil biz kimseye benzetemedik, aşkı sana benziyor diyor ama bilemedim bence benzemiyor.

Bu arada şeker yüklemesi hariç önemli bir test kalmadı rutin kontroller yapılacak.

Benim alışveriş araştırmalarım hızla devam ediyor, bu blog olayı çok güzel bişey gerçekten tecrübeli annelerin yaptığı öneriler çok işe yarıyor, hepsini okuyorum, gereksiz bir sürü şey almamamızı sağlayacak, özellikle Erin'in annesi sevgili Ayça'nın açıklamalı listesi çok yararlı geldi bana üzerinde çalışıyorum:) artık alışverişe başlarız herhalde liste belirlendikçe heyecanlandım ben..

10 yorum:

Tanya's dedi ki...

Dilimizi ısıralım..pek şeker..kime benzer acaba..cıkaramadınız mı?

pinarbk dedi ki...

maşallah. Sağlıkla, sıhhatle doğsun.
Biz ultrason görüntlerinden hemen tahmin etmiştik kime benzediğini. Tahminimiz aynen çıktı.

Kızların annelerine benzemesi harika oluyor:))

Seyhan dedi ki...

Merhaba Tanya,teşekkürler benzetemedim valla biraz dah büyüsün belki anlarız sevgiler,

Pınar selam, kız halaya erkek dayıya benzer derlerya bizde ikiside yok:( şahsına münhasır olacak herhalde ..sevgiler

mamagonekrazi dedi ki...

Pitir guzelim , sen kendi resmini koyuverde su bloga bakalim kime benziyor bebek.

Salıncakta iki Kişi dedi ki...

bu ultrason super bir olay!
insanin merakini ve heyecanini daha da arttiriyordur eminim!

Yeliz dedi ki...

maşallahhh tütütü:)

senem dedi ki...

Bu kuzu kiz cok guzel birsey olacak Seyhan ya... :-)

Seyhan dedi ki...

Alevcim ben ozaman şöyle artislik bi fotoğraf çektireyim blog için:)

haklısın Banu her yeni görüntü yeni meraklar uyandırıyor, çünkü her seferi farklı değişik, ve büyümüş oluyor..

Yeliz teşekkürler aman nazar değmesin dimi? :)

Senemcim Neva ablası kadar güzel olur inşallah kızım sevgiler

içimden geldiği gibi ~~~ dedi ki...

kimbilir ne kadar heyecanlısındır?? umarım hayırl güzel bir doğum olur..

Seyhan dedi ki...

hoşgeldin, içimde geldiği gibi iyi dileklerin için teşekkürler sevgiler

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...