6 Eylül 2008 Cumartesi

Yolun Yarısı...

Evet takvimlerimiz yolun yarısına geldiğimizi gösteriyor. 20. hafta. Son durumun fotoğraftaki gibi göbişim kocaman oldu, (popomla göbişi karıştırmayın sakın, oda kocamanda) fotoğrafta çok belli değil sanki ama gerçektende büyüdü :) tekmeler hala yok akşamları babişko ile göbişimizi kremlerken hadi kızım bir tekme at diyoruz ama kızda tık yok, uslu mu olacak nedir?

Bugün doktor randevumuz vardı. çok iyi geçti, kızımız büyümüş ekranlara sığamıyor:) eskiden tek karede alırdık görüntüleri, şimdi poz poz alıyoruz. 2 hafta sonraya ileri fetal kontrolümüz var bakalım orada daha detaylı göreceğiz. Bende 61,5 olmuşum bu durumda 5 ayda 3 kilo almışım buda iyi :) vitamin ve demir haplarına devam ediyoruz başkada bir sorun yok. Çıkışta babamız bize balık ısmarladı bol salatayla iyi geldi. Zaten doktorumuzda balık sezonu açıldı bol bol ye diye hatırlattı. durumlar işte böyle....

11 yorum:

Kremali'nin annesi dedi ki...

Maasallah; saka maka, yolun yarisina gelinmis:) Allah hayirlisiyla tamamina erdirsin. Insaallah yakinda size cevap vermeye baslar kucuk hanim:)

MELEK KOKUSU dedi ki...

eh hadi bakalim yolu yarilamissin, simdi sana koocaman gelen o göbegi birde 30.haftadan sonra gör :) hele birde asagiya dogru bakinca ayaklarini göreme bak o zaman sen koca göbege :) kilonda gayet iyi gidiyor, bende 21.haftamda ilk tepislerini hissetmistim babacikla tam karnimi kremlerken inanilmaz bir andi agladik bile :)ilerleyen haftalarda hamileligin nasil mucizevi bir sey oldugunu sen anne olarak daha yogun yasayacaksin, tekmeler olmadan önce ben pek birsey hissetmemistim acikcasi

Anne Duru dedi ki...

maşalllah seyhancım,
umarım detaylı kontrolünüzde iyi geçer..
bence de yakındır bişeyler hissetmen,hayırlısı olsun
sevgiler,

Püstüklü Mama dedi ki...

Aman Allah'ım! Ne çabuk :)

Maşallah ikinize de!

Seyhan dedi ki...

merhaba Ayşe şule evet herşeyin hayırlısı gerçekten hayırlısı ile yolun diğer yarısınıda tamamlarız inşallah sevgiler

merhaba melek kokusu,sen 21. haftada hissettin demek, doktorumuzda yakında tekmeler dedi bakalım yakındır o zaman sevgiler

merhaba cihan,
haftalarımız aynı aslında ama benim test 2 hafta sonra olacak ve inşallah iyi olur teşekkürler

Püstükcüm, kocaman olduk biz zaman geçiyor..

esin ve ömer dedi ki...

ne çabuk yolu yarıladın seyhan,inşallah geri kalanı da hızla geçer .
Bundan sonra asıl gebelik başlıyor belirtimmmmm...ÖMer de ben de sizi çok öptükkkk:)

Seyhan dedi ki...

selam Esin ,

ik aylar zordu bulantıdan dolayı, son aylarda ağırlaşıcam heralde:( 6-7. aylar iyi olacak sanırım en azından ben öyle umuyorum. bende sizi öptüm

Yeliz dedi ki...

ay ne kadar keyifli zamanlar geçiriyorsun maşallah diyorummm!!!:) sevgiler

Seyhan dedi ki...

Yeliz teşekkürler canım darısı başına diyorum sevgiler

elfeyp dedi ki...

Zaman ne kadar çabuk geçioo!!7. aydan sonra inanılmaz oluo tekmeler. Ben korkmuştum hareketlerinden erken doğmak istio die:)

Seyhan dedi ki...

merhaba Elfeyp, bedeninde istemin dışı bişey olması çok garip gerçekten henüz bizimkiler o kadar yoğun değil ama, sevgiler

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...