13 Ekim 2008 Pazartesi

Çok tatlıysam suç benim mi?

Korktuğum şey başıma geldi. Tüm test sonuçlarımız çok iyi giderken cumartesi günü yaptığımız şeker yükleme testi sonucu üst sınırdan yüksek çıktı 146 doktorumuz 100 gr yükleme testini de yapmamızı istedi. Bu pazarda o yapılacak. Aç karnına erkenden hastaneye gidip şekerli suyu içip üç saat hastanede bekleyeceğiz saat başı damardan kan alınacak, bunu sonuçlarına göre tekrar bakılacak ...

Benden üç hafta önce hamile kalmış olan şirketten bir arkadaş, bu yüklemenin çok kötü olduğunu başının döndüğünü, yürürken ayaklarının yalpaladığını, midesinin bulandığını, damar yolu açıldıktan sonra her seferinde kapandığı ve yeniden açılırken canının çok yandığını söyledi beni de korkuttu çok kötü geçse de kişiden kişiye değişebilen bir olay olduğu için bu kadar karamsar anlatmamak gerekir diye düşünüyorum:(

Üç dört hafta önce şeker yüklemesi yapılan ablamda da değerler yüksek çıkmıştı, bende ablamı aradım onunki sorunsuz geçmiş çok hareket etme enerji harcama, üç saati uzanarak yada oturarak geçir sorun çıkmaz dedi.

Bizdeki şekerlerin genetik miras olduğunu düşünüyorum, şeker hastası çok tatlı bir babanın, çok tatlı kızlarıyız:)

20 yorum:

İLKAY dedi ki...

aman aman hiç korkma, korkulacak birşey yok, kalkıp yürümezsen başın falan dönmüyor. Ben ilk hamileliğimde tek başıma gitmişdim hemde. Açtıkları damar yolununda aslına bakarsan kapanma ihtimali yok. bildiğim kadarıyla taktıkları aparatın içinde kanın pıhtılaşmasını önleyen bu sayede o noktada damar yolunun açık kalmasını sağlayan bir madde var. Bende gayet şeker bir insanım ama hiç bir şey çıkmadı:)))Kolay gelsin. Umarım herşey yolunda gider.
sevgiler

Seyhan dedi ki...

Moral için teşekkürler ilkay ,çokta korkmuyorum aslında, sonuçta hastanedeyim bişey olsa eşim yanımda, damar yolundada sorun çıkmaz çıksada ben iğneden korkman açsınlar bikaç tane napalım. asıl endişem genler sağolsun hamilelik şekeri çıkarda bebişte bundan etkilenirse o biraz tedirgin ediyor yoksa test veya başkalarının kötü tecrübeleri pek kasmadı beni .. sevgiler

esin ve ömer dedi ki...

Seyhan korkulacak birşey olmadığına eminim,sadece dinelnecek ve fazla hareket etmeyecekmişsin.Eee bundan kolayda ne var.Al eline bir dergi ,keyfini çıkar.
İnşallah bir şey de çıkmaz,çıksa da birşey olmaz,sadece basit bir perhiz:)

Seyhan dedi ki...

Esincin dediğin gibi oturup beklemesi kolay,dergi müzik falan geçer zaman , perhizede gerek kalmaz umarım son üç ayımı kasmadan geçirsem bali..
sevgiler

annesininoglusu dedi ki...

bence de gözlerini kapa ve bebeğini hayal et..
inan kucağına aldığın zaman tüm acılara değecek:))

İlknur dedi ki...

geçmiş olsun. Genlerden çok korkma. Benim de babam şeker hastası ama bende şeker çıkmadı ki aslında tatlıyı çok severim. İnşallah senin de yüklemende bir sorun çıkmayacak diye düşünüyorum çünkü üst değerinden çok az yüksek çıkmış.

Kremali'nin annesi dedi ki...

Yazinin basligina bayildim! Cok tatlisin desem kizmazsin umarim:)) Saka bir yana, lutfen kendini simdiden strese sokma. Insaallah hersey yolunda gidecek. Ciktigin bu uzun yolculugu selametle tamamlaman icin bunlarin gerekli oldugunu dusun ve icini ferah tur emi?

Haberlerini bekliyor ikinizi de cok opuyoruz Kreamlim ile birlikte:)

HUYSUZ dedi ki...

bir çok kez şeker yükleme yaptırdım ben. hem hamilelğimde hem de daha önce tedbir açısından. hiç de öyle arkadaşının anlattığı gibi durumlar olmadı ki hepsine de tek başıma gittim. merak etme, ilk yüklemede yüksek çıkması gebelik şekeri olduğu anlamına da gelmiyor zaten...

Anne Duru dedi ki...

seyhancım lütfen endişe etme..çoğu bitti azı kaldı bence bunu da gayet iyi bir neticeyle tamamlıycaksın allahın izniyle..kalbim ve dualarım seninle..
sevgiler,

Craft Woman dedi ki...

Çok geçmişler olsun güzel haberlerini bekliyoruz korkma dualrımız seninle tamam mı :)

elfeyp dedi ki...

ben de yalnız gitmiştim, eşim turda olduğu için. açlığa hiç dayanamama rağmen, o sabah iyi geçmişti. bebeğin yardım edio sana zaten :) ama yanına çubuk kraker ve meyve suyu al bence, zaman dolunca hemen atıştırırsın. zaten ben ilk 3 ayı çubuk krakerle geçirmiştim :)

Seyhan dedi ki...

Yakışıklı Yağız'ın annesi:) haklısın galiba bebiş için tüm acılara değer sevgiler

Seyhan dedi ki...

İlknur, deiğin gibi genlerden pek korkmamak gerekir umarım ablamın olduğu gibi, benim 100 gr yüklemem iyi çıkacak.. sevgiler

Seyhan dedi ki...

Ayşe Şule neden kızayım sana ya asıl sen çok tatlısın, penim tek derdim son aylarımda rejim stresine girmemek yoksa bebişim için tabiki herşeyi yaparım..
bende sizi öptüm ayrı ayrı..sevgiler

Seyhan dedi ki...

Cihan'cım çok sağol canım sevgiler

Seyhan dedi ki...

Huysuzcum, laf aramızda kalsın arkadaşım biraz korkak sanırım :)benide korkutmaya çalıştı ama sayenizde bişey kalmadı 200 gr bile yaparım artık:) Sevgiler

Seyhan dedi ki...

teşekkürler hamarat craft:)

Seyhan dedi ki...

Elfeyp, çubuk krakermi ben 1-2 yıl yemek istemiyorum lütfeen :)

içimden geldiği gibi ~~~ dedi ki...

Sevgili pıtırcık,sıkıntını ve tedirginliğini çok iyi anlıyorum çünkü bendede aynı şekilde oldu.Sakın korkma ben çok panikledim biraz sıkıntılı geçti hamileyken diet yapmak zorunda kaldım ama bu geçici bir dönem unutma…bu konuyla ilgili diğer bloğuma yazı yazmıştım eğer okumak istersen http://annecikk.blogspot.com/2008/03/hamilelik-ekeri_17.html sağlıcakla kal…

Seyhan dedi ki...

merhaba içimden geldiği gibi ,yazını okudum sağol, bakalım umarım rejime gerek kalmadan atlatırım bu olayı sevgiler

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...