20 Ekim 2008 Pazartesi

Her Çoçuğun Kitaplığında Olmalı...

Yeni bir keşfim var.. paylaşmak isterim.

Bir arkadaşımın tavsiyesi ile kişisel kitaplar yapan bir yayın evi buldum. Kişisel kitap nedir derseniz sizin biyografiniz falan değil :) şöyle ki 4-10 yaş arası çocuklar için yazılmış hikayeler var. Bu hikayelerin karakterlerini siz belirleyebiliyorsunuz. Konusuna göre beğendiğiniz kitabı siparişini verirken, sizin vereceğiniz isimlere göre kahramanın adı, hikayede geçecek olan bir veya iki arkadaşının adı, anne babasının adı, oturduğu şehir, yaşı gibi kişisel bilgileri kitabın içine yerleştiriliyor. Yani hikayeyi sizin çocuğunuz yaşıyor…

Ayrıca kitabın başına istediğiniz bir fotoğraf konulabiliyor, Arkasına kitap sahibi için özel bir mesaj yazılabiliyor. İnternet üzerinden sipariş verebiliyorsunuz, önce üye olmanız gerekiyor , kredi kartı veya banka havalesi ile ödeme yapabiliyorsunuz, kitap bedeli dışında kargo ücreti alıcıya ait, İstanbul için siparişten sonra en geç iki günde istediğiniz adrese teslim ediliyor.

Bence kahramanının kendisi olduğu bu kitaplar tüm çocukların kitaplığında olmalı.

Ben bu kitabı arkadaşım Yıldız’ın kızı Oylum için doğum günü için yaptırdım. Adı ‘’Bulutlarla Gezinti’’ … henüz kitap okuyamaz ama umarım anlayacak yaşa geldiğinde bu kitabı okumak çok hoşuna gider.

Sipariş vermek ve daha fazla bilgi için Pipa-Pipa tıklamak yeter.

4 yorum:

Burcu dedi ki...

Çok güzel bir hediye bu, hemen yeğenlerim için sipariş vercem ve onlara da haber vermeyip direk evlerine kargo yaptırcam. Minik yeğenlerimin ilk tepkilerini çok merak ediyorum. Bundan bizi haberdar ettiğin için çok teşekkürler :)

siyap dedi ki...

gerçekten çok güzel.sayende öğrendim bunu hemen eşimle yaptırmaya karar verdik.
düşünüyorum da kim bir kitabın kahramanı olmak istemez ki...

sevgiler...

Seyhan dedi ki...

Beğenmene sevindim Pamuk Şeker'in maceraları ne hoş olur ama :) sevgiler

Seyhan dedi ki...

Burcu Yeğenlerin çok şaşıracak ve çok beğenecekler bence. bende kızıma şimdiden yaptırsam olurmu diyorum daha çok erken anlamaz ama bir an öncede almak istiyorum. sevgiler

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...