5 Ekim 2008 Pazar

Kızımın Cicileri

Bu cumartesi çok yoğunduk,erkenden Eminönü'ne bebek şekeri bakmak ve gezmek için gittik. Sabah erkenden babamız bizi karşıya geçirdi. Ablamın gelmesini beklerken Karaköy'de Namlı Gurmede kahvaltı ettik süperdi. Sonra Eminönü'ne geçtik sabah erken saatte olunca çok kalabalık değildi, gideceklerin öğlen saatlerine kalmamasını tavsiye ederim, önce bebek şekercilerine baktık, yapılmış şekerlerin fiyatlarını aldık ortalama 1 YTL den başlıyor ama şöyle bişeye benzeyen güzel olanlar 1,5- 2 YTL arası kendimizmi yapsak satınmı alsak bilemedik. Kapı süsleri vardı 15-20- YTL arası, her ikisi içinde vakit var diye karar vermedik. Sonra bebek malzemeleri satan bir çarşı varmış ablam oraya götürdü beni, gayet güzel şeyler vardı, çok fazla gezmeden aradığın herşeyi burada bulabilirsin, irem bebenin şubesine baktık, Chıcco'nun outlet mağazasına, sonra saat 12 de ablamın doktor randevusu vardı bizde işimizi bitirip hastaneye gittik. 32. haftayı doldurduğu için raporunu başlattı 37.haftaya kadar çalışabilir diye bir rapor aldı. Ve oradanda Bayrampaşa Ikea'ya gittik. gezdik, mobilyalara tesktillere, baktık, bu kadar gezmeye acıktık tabiki yemek yedik. Ikea turuda bitince anneme geçtik ve kızıma teyzesinin aldığı kıyafetlerin tamamını alıp eve getirdik. Ablam Arda için o kadar çok şey almışki bir kısmını benim kızıma ayırdı, Chıcco'dan biberon, yedek biboren emziği, gece lambası vs. aldık, teksillerde gelince epey cicisi oldu Güle güle kullanalım..

13 yorum:

İLKAY dedi ki...

ooo... kızımızın çeyizi şimdiden hazır maşallah. hayırlı günlerde kullansın. bende kızıma dünya kadar şey almıştım hiç mevsimleri düşünmeden acemiliğimden bazılarını kullanamamıştık bile:))
sevgiler

Seyhan dedi ki...

Merhaba İlkay,
teyzesi sağolsun bana fırsat vermedi bile herşeyi alıyorlar, yazlık kışlık ay ayrımı yapmak önemli gerçekten arkadaşlar anlatıyor giydiremeden elimzde kaldı diye bende dikkat ediyorum bakalım nolacak,

Ayça dedi ki...

merhaba canım..
ben Tonguçun şekerlerini doğumdan 1 gün önce kendim yapmıştım. en kısa zamanda fotolarını bloga koyarım. hem çok hesaplı oldu hem de herkes çok beğenmiştim. yine de sen bilirsin. hazır overlok kurdelalı tüller var 50 tane oluyor içinde. bir de küçük biblo tarzsında bebekler ya da melekler var uyuyan ne bileyim kitap okuyan vs.. onlardan alıp içine dilediğin çikolata ya da şekerle süsleyebilirsin bence. Kapı süsünü hastanemiz hediye etmişti.
öpüyorum canım

Kremali'nin annesi dedi ki...

Sevgili Pitircik,

Kucuk hanim gule gule giysin cicilerini insaallah. Gercekten de bebegin buyume surecinin mevsimlere gore dagilimini dikkate alarak alisveris yapmak lazim. Yoksa giydiremedigi kiyafetlere ici gidiyor insanin. Ozellikle ilk 6 ay bol bol body ve uyku tulumu kullanacak. Hatta body 6 aydan sonra bile cok kullanisli. Erkek cocukda pantolon, kiz cocukta etekle kombine edilip kullanabilirsin.

Kolay gelsin diyor, sevgilerimizi gonderiyoruz:)

Anne ve Bebisi dedi ki...

Dunyadaki en guzel alisverislerden birisidir herhalde bebek alisverisi:) Gule gule kullansin annesi kizin cicilerini:)

esin ve ömer dedi ki...

seyhan ben de bebek şekerimi kendim yapmıştım.Hem el emeğimiz oldu ,hem de tam istediğim gibi oldu.
Eminönünde küçük bebekler paket halinde satılıyor.
İnternette bu konuda fikir verecek bebek şekerleri ile dolu, benim bloğumda da var bir kaç örnek .
Kıyafetler de gördüğüm kadarıyla çok şık.
Doktorumun söylediği bir şeyi aktarayım aklımja gelmişken ilkk 3 ay sadece tulum giydir demişti,çünkü beli lastikli pijamalar karnı sıktığı için gaz yaparmış.Malum ilk 3 ay gaz sancıları var...

Seyhan dedi ki...

merhaba Ayça , o porselen bebekleri gördüm ama çok sevmedim açıkçası karar veremedik, ama benim vaktim var biraz daha araştırıcam, sen Tonguç'un şekerini ekle ama merak ettim...

Ayşe Şule ,uzun kollu bodyleri var bol bol. ayaklı tulumlar var ama ayaklı olanları tavsiye etmediler boyu çabuk uzuyor ve kısa süre sonra giyemiyormuş, bizde tüm yorumları dikkatle dinliyoruz. Etek olayı çok güzel gerçekten çok güzel şeyler var İlk altı ay zaten kış olacak ondan sonra etekte giydiririm artık kızıma :)

Seyhan dedi ki...

haklısın Esra en keyifli kısım ona bir şeyler almak, insan kendine almayı düşünmüyor bile ..

Merhaba Esin , Ömerin şekerlerini gördüm eline sağlık ben karar veremedin yabancı sitelerde çok hoş şeyler var onları inceliyorum nasılsa vakit var buluruz artık kafamıza göre bişey. Lastikli pijama olayını başka bir yerdede okumuştum gaz yapıyormuş bende pijama almadan ilk altı ayı tulumla geçirmeyi düşünüyorum. sonra alt üst takımlardan alırım artık uyardığın için teşekkürler sevgiler

mummy dedi ki...

Bunları yayınlamak çok zevkli ama bunların içine çok yakışacak bebeğinin resimlerini yayınlamak çok daha zevkli...allah bu cicilerinin içinde yavrunu görmeyi ve göstereyi nasib etsin...Sevgiler...

senem dedi ki...

Yaaa ne zevklidir simdi bu hazirliklar, degil mi? Ama herkesin dedigi gibi kiyafet alisverisini cok abartmamak gerek, cunku neye ihtiyac var insan ancak dogduktan sonra gercekten anlayabiliyor. Yine de ben uclu bir yeni dogan bebek tulumu seti almistim, cok kullanadim, hala da kullaniyorum.

Minik kizin bu kiyafetler icinde kimbilir nasil da guzel gorunecek Seyhan!!!

Seyhan dedi ki...

merhaba Esra bende bu cicileri giydireceğim günü iple çekiyorum açıkçası sevgiler

Senemcim bu kıyafetlerin çoğu tulum bazıları ayaklı bazıları ayaksız içlerine giydirebileceğim ayaksız çıtçıtlı içliklerde var başka gereken olursada ihtiyaç doğdukça alırız artık çok abartmamak gerektiğini düşünüyorum.. sevgiler

Yeliz dedi ki...

ay çok ciciler pembiş pembiş:) ne zevklidir bu alışveriş turu değil mi?:) maşallah diyeyım, sevgiler

Seyhan dedi ki...

Evet Yeliz zevkli kısım şimdi başladı sevgiler..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...