20 Ekim 2008 Pazartesi

Yuppi O kadarda Tatlı Değilmişim...

O kadar da tatlı değilmişim çok sevindim. Şekerim başta beni korkuttu ama 100. gr yüklemesinde değerlerim iyi çıktı herşey iyi gidiyor..

Yükleme sonucu bulunan değerlerden en az ikisi belirtilen üst sınırların üzerinde olursa diyabet tanısı konuluyormuş, benim sonuçlarımın hepsi sınırın oldukça altında çok sevindim :) Doktorumuz dediki başka test kalmadı artık doğumu bekleyeceğiz..

Açlık; 95 mg/dL benim sonucum 79

1. Saat; 185 mg/dL benim sonucum 158

2. Saat165 mg/dL benim sonucum 155

3. Saat 145 mg/dL benim sonucum 130

9 yorum:

içimden geldiği gibi ~~~ dedi ki...

canımm çok sevindimm.allah hayırlı doğumlar nasip etsin...

Kremali'nin annesi dedi ki...

Sukurler olsun! Hadi bakalim, bundan sonra tatli yiyelim tatli konusalim:P

Svegiler,
Ayse Sule

Seyhan dedi ki...

Teşekkürler İçimden geldii gibi, böyle yazmakta garibime gidiyor isim bilmeyince:) sevgiler

Ayşe Şule,
babaya söyledik akşam gelirken tatlı getircek bize kutlamak için
sevgiler

Anne Duru dedi ki...

süpeer çok sevindim gözün aydın ama ben sana demiştim;)artık keyifle bekleyebiliriz kızlarımızı allahın izniyle..

Seyhan dedi ki...

Evet Cihan gelsin kızlarımız artık başka bişey kalmadı :)

elfeyp dedi ki...

Çook sevindim. Sağlıklı olmak gibisi yok. Artık seni huzurlu, sıcak bir kış bekliyor :)

Seyhan dedi ki...

Çok sağol Elfeyp, artık doğumu beklemek dışında bir şey kalmadı ha bide alışveriş:)

AsYa dedi ki...

wayy..80gün kalmış bloguna uğramamıştım ne zamandır..
heyecanla bekliyoruz..
sevgiler.

Seyhan dedi ki...

Asya az kaldı gerçektende heyecan dorukta .. sevgiler

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...