16 Kasım 2008 Pazar

29+6 Kontrol

Cumartesi saat 18:4o ta kontrolümüz vardı. Kızımızı görecek olmanın heyecanıyla erkenden gittik. Önce sorunlarımdan bahsettim. hafif hafif başlayan bel ağrım, özellikle uykuda dönüşlerinde hissettiğim sağ ve sol tarafımdaki ağrılar, 32. hafta da açtırmam gereken rapor , ilaçlar, erken doğum riski olup olmadığı vs..

Bunları konuştuktan sonra kızımızı görmeye gittik, genel kontrollerini yaptı, bel çevresi ölçüldü. haftasına göre beli biraz inceymiş, yeterince beslenemiyor mu diye endişe ettim ama genetik bir özelliktir gayet sağlıklı dedi. Kilosu 1.290 gr olmuş. Bundan sonra hızla kilo alacakmış. Yüzünü göremedik daha doğrusu öyle ters bir şekilde duruyorduki doğru düzgün bir poz yakalayamadık onun için bu haftada fotoğraf ekleyemiyorum:(

30 Kasımada yeniden gidicem rapor öncesi kontrol için sonra SSK anlaşmalı bir hastaneye gitmem gerekiyormuş??

13 yorum:

Burcu dedi ki...

Ne güzel heyecanlar yaa, hatırladım da şimdi kendimi.. İnsanın tekrar hamile kalası geliyor :) Çok sevindim minik fasulyenin sağlığının iyi olduğuna, merak ediyoruz ailecek tipini miniğin.. Yaşı benim oğluma da uygun olcak, bakarsınız damat adayınız oluruz!! :)) Sevgiler..

mine dedi ki...

iyi haberlerinialdım cok sevindim..saglığı yerinde yaa önemli olan bu..desene senin kız ince belli olacak manken gibi:-)))maşallah..bel agrım cokşükür benim yok ama saga ve sola dogru yatınca bazen bir agrıyla uyanıyorum..ama sonra gecıyor belkıde bır tarafa dogru yatıp o tarafa agırlıgımızı verdıgımızden kaynaklanıyordur..bebeklerımız saglıklı olsunda gerisini bosver hersey gelır gecer canım..

öptüm...

Sermin dedi ki...

İnce belli bir kız geliyor demek ki.Cok az vakit kalmis doguma. Bol bol dinlen bir daha bu kadar ozgur olamayacaksin ve kendine vakit ayiramayacaksin. Mesela hicbirsey yapmadan ööööylece yat. Ben cok özledim bunu yapmayı ;))
Bu arada resminin altındaki cerceveyi kaldırmak istersen yazı tipi ve renklerden cerceve rengini beyaz sec, boylece resim cerceveye sıgmamış gibi görünmez.
Sevgiler.

MELEK KOKUSU dedi ki...

herseyin yolunda olmasi ne güzel, senin kizda bizimki gibi nazliymis,cok ugrastirmisti bizi kizim tek resim icin... mümkünse sol tarafina yat, burda doktrlar özellikle bunu söylüyor hem bebege daha cok oksijen hemde göbek bagi kani daha iyi pompalaniyormus, eger sag tarafin cok agriyorsa büyüyen bebegin böbreklere yaptigi baskidanmis, bende cok ise yaramisti gerci doguma kadar artik sol tarafin üzerinde yatmaktan cürümüs gibiydim ama bu sekilde agrilarim azaldi diyebilirim

Seyhan dedi ki...

Merhaba Bugün dediğini yaptım öğleden sonra biraz miskinlik yapayım uzanayım dedim 4 saat uyumuşum:) iyi geldi..
Bu arada resmi düzelttim teşekkürler Sevgiler

Seyhan dedi ki...

Merhaba Esin , kız nazlı gerçektende şöyle net bir pozuna hasret kaldım..
Bu arada ben doktora sola yatma olayını sordum. çünkü ben sağa yatmaya alışığım ,sola yatsam bile kısa sürede sağa dönüyorum. Doktorda okadar çok kasmana gerek yok dedi .zaten gece yatarken bilinçli olarak dönmüyorsun uyku sersemide solada sürekli ayarlayamazsın o kadarda takma kafana sen uyumana bak dedi:) ben pek uygulayamıyorum alışkanlığımı yenemedim malesef hep sağa yatıyorum:(

nagişim dedi ki...

teşekkür ederim.. minik kızın büyüyo maşallah doktorun dediği gibi bundan sonra her gidişince ağırlığı daha da artacak...
32.haftada çalışabilir raporu almayacak mısın?eğer işin çok ağıreğilse al bence.. böylece doğumdan sonra daha çok vakit geçirebilirsin kızınla ücretsiz izin almayı düşünüyorsan o başka tabii???

Seyhan dedi ki...

Nagişim 37 ye kadar çalışmayı düşünüyorum. 32 . haftada çalışabilir raporu almak için gitmem gerekiyormuş:( sevgiler

Anonymous dedi ki...

süper gidiyor herşey demektir
kesinlikle dinlen
çok ayakta kalma ama çok oturmada
ve sol yana yat
oylum ablası gibi kızımız
o da çok nazlıydı
e çok seversen böyle olur

öptüm
yıldız

♥ Craft Woman ♥ dedi ki...

Allah yardımcın olsun kızına isim belirledin mi canım? 32.hasta ne demek anlamadım ben yazında bahsettiğin o kısmı?

Seyhan dedi ki...

Yıldızcım kızımla iyiyiz biz gün sayıyoruz artık az kaldı Oylum'u ve seni öptüm kocaman ...

Seyhan dedi ki...

Craft Woman isim henüz belli değil..32 . hafta demek istemiştim malum hamilelik 40 hafta sürüyor..

♥ Craft Woman ♥ dedi ki...

Hım anladım :) neyse düzeltmişsin sen. İsim belli olunca paylaşırsın bizlerle.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...