30 Kasım 2008 Pazar

32. Hafta

Uzun zamandır bişeyler yazmamışım. Çokta birşey olmadı zaten.. Cumartesi günü kontrolümüz vardı. Babamız Fenerbahçe Beşiktaş maçına gittiğinden tek gitmek zorunda kaldım. Kızımı gördüm büyümüş 1.567 gr olmuş. Herşeyi iyi maşallah 37. haftaya kadar çalışabilmek için SSK anlaşmalı bir hastaneden rapor alma gerekiyor. Salı günü için randevu aldım. Bu arada ablam hala doğurmadı. Arda bey yerinden memnun herhalde gelmiyor. Doktoru 2 Aralık salı sabahına kadar bekliyor. Yoksa suni sancı ile müdahele edilecek umarım herşey iyi olur. Arda'yı beklemek ve iş - ev arasında gitmek dışında önemli bir şey yok.... Bizde haberler böyle

10 yorum:

Burcu dedi ki...

Az kaldı, heyecan dorukta olmalı... Merakla bekliyoruz küçük hanımı... Sevgiler..

elf dedi ki...

Aman bi sorun olmasın da:) miniğine maşalaa :) öptk çok

kirazsevdasi dedi ki...

çok sevindim herşeyin yolunda olmasına öncelikle.
Hımmm maç yüzünden kontrole gelmeyen bir baba var ha? ilerde minik kuş bunun hesabını sorar ama :)
suni sancımı :S umarım herşey kolay olur ve hızlı geçer arda ve annesi için.
iyi dileklerimle.

içimden geldiği gibi ~~~ dedi ki...

az kaldı canımm..biraz daha sabret

MELEK KOKUSU dedi ki...

dogum yaklasiyor, heyecanda yavastan baslamistir , bugünlerin keyfini cikar birde bebeginle bolbol konusun sevgili kizimla öyle cok konustuki ben hamileyken dogduktan sonra sesleri algilamaya basladiginda babasinin sesini taniyordu onun sesini duyunca sakinlesiyordu tavsiye ederim

Sermin dedi ki...

çok heyecan verici. geri döndüm o günlere. az kaldı az

Seyhan dedi ki...

Merhaba Burcu son 8 hafta heyecan dorukta gerçektende sevgiler

elf şimdiilik iyiyiz bazen kasıkların ağarı saplanıyor erken doğumdanda korkuyorum ama herşey iyiymiş umarım böyle devam eder :)


Merhaba Kiraz sevdası :)
minik kuştan önce anne kuş sordu hesabını merak etme .. ama bende ona sormadan saat belirliyorum oda haklı canım..
ablam içinde suni sancıyı pek iyi duymadım ama hayırlısı umarım kolay olur..sevgiler

içimden geldiği gibi teşekkürler

Melek kokusu hep konuşuyorum zaten iş yerinde falan deli sanıcaklar ne yapıyor bu kadın kendi kendine diye , sürekli sohpet halindeyiz kızımla . babasıda akşamları konuşuyor bol bol sevgiler

Merhaba Sermin ,8 hafta sonra benim içinde eski günler olacak ne garip ? sevgiler

mine dedi ki...

az kaldı kavuscaz bebışlerimize inşallah canım senınde azaldı bayagı..kasıklara agrı gırıyor benımde oluyor arada karnına da gırebılır canım endıselenme bu donemde zaten kasılmalar baslarmıs ...bıde erken dogumu dusunme sakın...içini rahat tut.

öptüm canım..

Ben Ona Resmen Asigim dedi ki...

Ablandan ses var mı ? Minik Arda daha gelmedi mi ya.

Seyhan dedi ki...

Merhaba Minecim,
senin çok az kaldı gerçektende 3 hafta , önce sen sonra bende sıra :) öptüm

Merhaba Didem ,

Arda geldi ama ben yazamadım yoğunluktan detaylar azzz sonra:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...