2 Kasım 2008 Pazar

Arda'nın Lavanta Keseleri..



Evet yandaki takvime göre ablamın oğluşu Arda'nın doğumuna tam 25 gün kaldı, hepimiz çok heyecanlıyız ve ablam artık epey ağırlaştı, ama çok az kaldı hageyret zaten yakında minik adamımız gelecek.


Bu arada bebek şekeri olayını çözmediğimiz ve çok az zamanımız kaldığı için ben bu görevi üstlendim. Cumartesi günü aşkısı işe giderken beni de Eminönü'ne bıraktı. Arda'nın bebek şekerleri için kendi zevkime göre alışveriş yaptım. Hastane kapısı için kapı süsü, lavanta keseleri için sepet, kese, biblo, vs.. aldım. İşim bitince annemde buluştuk. Kapı süsünü annemde bıraktım onun için fotoğrafı yok malesef:( ama kese için gereken malzemeleri yapmak için eve yanıma aldım. Bugün yapmaya başladım çok kolay oluyor.


Kendinden büzgülü keselere lavantaları dolduruyorum, kesenin kurdelesine emziği takıp fiyonk yapıyorum. Nazar boncuklarını yapıştırıp, üç farklı modelde olan ellerinde kalp taşıyan bebişleri silikon tabancası ile yapıştırınca tamamlanmış oluyor. Umarım ablam ve ziyarete gelen misafirler beğenir.

Bu arada sepetide süsledim. Bu sepet daha sonra Arda'nın banyo malzemeleri koymak içinde işe yarayacak.

İşe Arda'nın Lavanta Keseleri...



16 yorum:

Burcu dedi ki...

Çok güzeller ellerine salık. Bu arad senin bloğundan görüp 2 yeğenime de Pipa Pipadan sipariş ettiğim kitaplar yeğenlerimin eline ulaşmış ve günlerdir yanlarından ayırmıyorlarmış kitapları. Tekrar teşekkür ederim.. Bu tür keşiflerin olursa haber vermeye devam et lütfen :) Sevgiler..

içimden geldiği gibi ~~~ dedi ki...

iyiki kendiniz yapıyorsunuz.ben hazır almıştım 2 sene önce bayağa yüklü tutmuştu..neyse hayırlısı ile gelsin bebiş..

esin ve ömer dedi ki...

Çok şık olmuş seyhan ellerine sağlık.

Seyhan dedi ki...

Burcu beğenmenize sevindim. Kitaplarda bencede çok güzeller, Yeğenlerinin beğenmesinede çok sevindim. Yeni keşfim olursa tabiki keyifle paylaşırım sevgiler

Merhaba İçimden geldiği Gibi,
Ben kendi kızımkileride yapmak iştiyorum.Arda'nın kilerde pratik yaptım:) Hazırlarıda çok güzel ama el emeği olunca daha değerli oluyor sanki:)

Seyhan dedi ki...

Esin beğenmene çok sevindim teşekkürler:)

Yesim dedi ki...

Seyhan ellerine saglik cok guzel olmus, insanin kendisinin yapmasi daha zevkli bence de, iyi yapmissin. Arda bebek de saglikla gelsin insallah...

Seyhan dedi ki...

Yeşim hayırlısı ile önce sen , sonra ablam ,sonrada bende sıra:)
bizlerle beraber tüm hamilelerin sağlıklı sıhatli inşallah

siyap dedi ki...

çok güzel olmuşlar,eline sağlık.sağlıkla doğar inşallah Ardacık.
sevgileeer...

Seyhan dedi ki...

Siyap güzel dileklerin için çok teşekkürler, pamuğu öptüm sevgiler

Anne Duru dedi ki...

seyhancım çok şık olmuş..bizde bu hafta bi eminönü yapalım diyoruz..ellerine sağlık..darısı bizimkilerin başına

yeliz dedi ki...

mavi mavi ne hoş olmuşlar bol şans! sevgiler

Seyhan dedi ki...

Cihan Eminönünde havuzlu han diye bir han var bebek ihtiyaçları için ne ararsan var oraya bakın belki biliyorsundur ama yinede söyleyeyim dedim. sevgiler

Yeliz teşekkürler

mine dedi ki...

ellerine saglık cok ama cok güzel olmuslar:-)))

Seyhan dedi ki...

Mine teşekkürler beğenmene sevindim.

İlknur dedi ki...

çok güzel olmuşlar ellerine sağlık. Şeker yerine lavanta kesesi de çok iyi fikirmiş. Daha uzun ömürlü olur. Bebişiniz de inşallah sağlıkla gelir size..

Seyhan dedi ki...

İlknur iyi dileklerin için teşekkürler, sevgiler

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...