18 Kasım 2008 Salı

Old Navy

Arkadaşlar Oldnavy'den internet üzerinden Türkiye'ye ürün getirebilen var mı? ben denedim olmuyor sanki :( ama bunlar çok ciciydi..
























15 yorum:

pinarbk dedi ki...

Şekerim ne diye internetle falan uğraşıyorsun. Mango ve Zara'da hamileler için çok uygun kıyafetler var. Ben çoğu kıyafetimi ordan almıştım.

Seyhan dedi ki...

Pınar bunlar hamile kıyafeti değil ki bebiş kıyafeti ama çok tarz şeyler var.
Hamile kıyafetlerinde sorunum yok onları her yerde buluyorum ben ...

HUYSUZ dedi ki...

valla bebekler için de zara bir harika. çok benzer ve bence daha da güzelleri var. hele de kızlara :)

Seyhan dedi ki...

Huysuzcum ama bunun fiyatları Zara 'ya göre çok makul neredeyse üçte biri fiyatına.

İlknur dedi ki...

Etrafta eşe dosta haber salıp yakında Amerikaya yolu düşecek olan var mı tetikte olabilirsin. Böylece ne internet ne kargo derdi. Tek mesele denk gelmesi lazım.

Seyhan dedi ki...

İlknur haklısın galiba bi araştıralım bakalım:) sevgiler

Sermin dedi ki...

e-bay den baksana. oradan türkiyeye gönderen çok oluyor hem çok ucuz.

Anonymous dedi ki...

bence de zara bir harika,helede kızlara...
yani size...
ama aklın kalmış heralde senin onlarda
umarım aldırtabilirsin

yıldız

kuzunun annesi dedi ki...

gittigidiyora bak , cok satan var orada

Seyhan dedi ki...

Sermin iyi fikir bakayım teşekkürler

Yıldızcım çok hoş şeyler var, türkiyede olsa sapıtıcam hepsini alıcam:)

hayat teşekkürler orayada bakayım..

banu dedi ki...

Pıtırcık... Old Navy'den değil ama Victorias Secrettan bir sipariş vermişliğim vardır. Sonuç çok acıydı o yüzden paylaşmadan edemeyeceğim. Siparişim gümrüğe takildi ve sadece gumrukten alabilmek için siparişin 4 katı bedel odemistim. İçindeki Çin malı ürünler için kota uygulaması varmış. Geri de göndersen de yine komisyon ödüyordun. Dikkatli olmak gerekiyor :)

siyap dedi ki...

gerçekten çok ucuz ve güzeller...bence de e-bay veya gittigidiyordan bakmak iyi fikir gibi.bir yolunu bulup alabilirsen bize de haber ver benim de içim gitti.hele o elbiseler çok hoş...
sevgiler...

Seyhan dedi ki...

Banu tecrübenle sabitlenmiş bilgi için teşekkürler , sevgiler

Siyap gittigidiyorlda epey ürün vardı ama benim beğendiğim modeller yok. getirtebilirsem haber veririm sevgiler

yelizindunyasi dedi ki...

pembe ve gri hırkaya bayıldım. ben şimdilik bu tarz şeylerden uzak duruyorum. birgün haşır neşir olursam kim tutar beni. ihraç fazlası ürünler satan yerleri takip etmek lazım peros diye bir mağaza var kadiköyde ve nişantaşında hiç baktın mı ? sevgiler

Seyhan dedi ki...

Merhaba Yeliz Peros ha bi araştıralım bakalım teşekkürler

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...