20 Aralık 2008 Cumartesi

35. Hafta Kontrolü...

Bugünkü planlarımızda sabah erkenden kuzenle beraber Eminönüne gitmek. Hem bebek şekeri olayını halledip, son bir kaç eksik için birkaç yere uğramaktı. Geceden başlayıp durmaksızın devam eden yağmur yüzünden iptal oldu:( bende geçen hafta içinde parça parça yıkadığım kızımın tüm kıyafetlerini ütüledim aferin bana, son bir makine daha yıkadım yünlü örgüleri onlarıda birazdan ütüleyeceğim. Böylece artık odasına tekstillerini yerleştirebilirim..

Akşam doktor kontrolümüz vardı kızımın kilosu 2.068 olmuş. üç haftada 500 gr almış aferin kuzuma. Doktorumuza ayaklarımdaki şişlikleri sordum bu dönemde normal olduğunu ve dinlenmem gerektiğini söyledi yapabilecek bir şey yok.. Geçen akşamki beni korkutan 4 saatlik hareketsiz kalmasını anlattım korkma arada sırada olur mütemadiyen hareket halinde olmasını bekleyemezsin, ayrıca yeri daralmaya başladı onun için hareketleride kısıtlanıyor dedi. 2 hafta sonrası için randevumuzu aldık. 37. hafta için rapor almak ve genel kontrol için ondan sonraki kontroller haftada bire düşecek.

13 yorum:

Püstüklü Mama dedi ki...

İyi ki doğdun!

Sanki dün gibi hamilelik haberini okumamız. Şimdi 35. haftayı okuyoruz :) Ne mutlu, ne güzel.

Burcu dedi ki...

Çok yaklaştı, çok yaklaştı yaşasııınnn... :)

Seyhan dedi ki...

püstükcüm zaman çabuk geçiyor gerçektende bende dün gibi net hatırlıyorum:)

Burcu gerçekten çok yaklaştı bende de heyecan başladı...

kirazsevdasi dedi ki...

Seyhan maşallah çok büyümüş kuzucuk, çok az kaldı artık...
Aman nolur bol bol dinlen.

♥ Craft Woman ♥ dedi ki...

Çok güzel bir haber bu geri geldim bende sonunda. Ne güzel kilo almış demek. Şekerler için fikir varmı ne tarz alıcaksınız. Yağmurda da gitmediğiniz iyi olmuş. Ay sen şimdi ne heyecanlısındır canım ya. Ütülemiş cicilerini hazırlamış minik meleğinin odasını haydi rast gitsin herşey sevgilerimle.

meltem dedi ki...

Seyhancım hazırlıkları hızlandır walla:) çok az kalmış:)) dünyanın en harika anı için...
Her saniyeyi hafızana kaydetmeye çalış, tarifi mümkün değil bu anların...

elfeyp dedi ki...

Amanın çok az kalmışşş :) Allah yardımcın olsun ..Abim fizyoterapist ve bana hep tavsiyelerde bulunmuştu bu dönemle ilgili. Bacaklarının arasına yastık koyarak uyumak çok rahatlatıyor.. Öptük seni, miniğini de..

Seyhan dedi ki...

merhaba kiraz sevdası:) akşamları erkenden yatıyorum ama geceleri uyumak zor oluyor. sıksık uyanıyorum ama yinede dinlenmiş oluyorum teşekkürler

merhaba craft woman şekerler için henüz fikrim yok lavanta kesesi şeklinde olabilir ama net değil sevgiler


merhaba Meltem en çok tekmeleri özleyeceğim galiba çok güzel bir duygu çünkü:)

merhaba elfeyp bende yastok kullanıyorum bacaklarımın arasında ve karnımın altında gerçektende iyi geliyor teşekkürler

mummy dedi ki...

Ay en heyecanlı haftalar..Artık ciciler yıkanır yerleştirilir oda hazırlanır sonra odaya girip girip bakılır hayaller kurulur:))Hele o şekerleri hazırlamak binlerce olsa bıkmadan yapardım:))

tadını çkar her anının..

Sevgiler..

içimden geldiği gibi ~~~ dedi ki...

pıtırcık,çok yoğunsundur şimdi sen bugünlerde tahmin ediyorum.
yanlış anlamazsan sana bişey söylemek istiyorum.blogda biraz yığılma oldu düzenleme yapmam gerekiyor.söylemiş olmam lazım "annecik" bloğuda benim.zaten seni anasayfadada takip ediyorum bilgin olsun istedim...ok?

Seyhan dedi ki...

merhaba Esra ,
tüm tekstil yıkandı ütülendi odası hazır kızımın herçektende girip girip bakıyorum:)

Merhaba içimden geldiği gibi ,
biraz yoğun bir dönem gerçektende , niye yanlış anlayayım aşkolsun sevgiler

İLKAY dedi ki...

İyi seneler, zaten çook değişik bir yıl ooalcak değilmi, sağlıkla kızına kavuşman dileğiyle...

Seyhan dedi ki...

İlkay sana ve ailene mutlu seneler sevgiler

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...