19 Aralık 2008 Cuma

İyi ki doğdum...

Malum 35 haftadayız doktorumuzun uyarısı ile bebek hareketlerine dikkat etmeye başladık. Uzun süre hareket etmezse bende bir tedirginlik bir korku başlıyor. Dün akşamda uzun süre hareket etmedi, ne zaman göbeğime krem sürsem oynamaya başlardı krem sürdük tık yok, tatlı yedim , ekşi yedim yine bir şey yok, elimle göbeğimi sallıyorum, sarsıyorum hareket yok. 3 - 4 saate yakın sürdü ki hiç bu kadar uzun süre hareketsiz kalmazdı. Aklıma kötü kötü hikayeler geliyor, kordon dolanmalarından başka nelere kadar. Aşkısı hastaneye gidelim diye ısrar ediyor ben bekliyorum…

En sonunda varla yok arası çok minik bir hareket oldu. Bende biraz rahatladım ama gerisi gelmedi yattım yarı uyanık döne döne uyumaya çalıştım. Sonra gece 3 te uyandım tuvalete gitmek ve su içmek için, saat 24 ü geçmişti ve günlerden 19 Aralık olmuştu yani benim doğum günümdü. Açtım göbeğimi kızımla konuşmaya başladım. Bak bebeğim bugün annenin doğum günü lütfen bana büyük bir tekme at iyiyim anne de, benim senden tek istediğim bu dedim. Göbeğimi sevdim bekledim. Ve doğum günü hediyemi aldım kocaman bir dalgalanma ve tekme .. Ağladım, derin bir oh çekip yatıp uyudum. Kızım beni seviyor.

İyi ki doğdum….

17 yorum:

Ozlem dedi ki...

Mutlu Yıllar! Bu arada simdi farkettim aynı haftalardayız. Isin ilginc yanı dogum gunlerimizde yakın:)
Uyumak gittikce zorlasmaya basladı su gunlerde :) Tekrar mutlu yıllar!

pinarbk dedi ki...

Nice güzel yaşlara:))

35 zor bir hafta. Hatta 30'dan sonrakilerin hepsi zor. Çoğu gitmiş, azıcık kalmış. Çalışıyor musun hala?

yeliz dedi ki...

Doğum günün kutlu olsunnn :)

İLKAY dedi ki...

Ohh yahu negüzel duygulandım ağladım sabah sabah... İyi doğmuşsun sen... Mutlu yıllar sana, uzun ömürler kızına...

siyap dedi ki...

yaaa gözlerim doldu yine,ne sulu gözlü oldum ben...
aferin meleğe annesini nasıl da dinliyor.

doğum günün kulu olsuuun!seneye inşallah bebişinizle kutlayacaksınız özel günlerinizi.
nice güzel,mutlu,sağlıklı yıllaraaa...
sevgiler.

elfeyp dedi ki...

Gözlerim dolarak ve bu yazı hatırlayarak okudum yazını. Bol bol konuş şimdiden bebeğinle. Ben ööle yapardım. Doğduğu gece çok huysuzdu. Sabaha kadar konuştum onunla, annem inanamadı. 1 günlük bebecik dinliodu beni kocaman gözleriyle. Şimdi de aynısını yapıorum, artık o da bana cevap vermeye çalışıo, dudaklarıma bakıp o da oynatıo ağzını :) Her gören şaşırıo bu halimize :)

ugurbocegimleafiyetle dedi ki...

Merhabalar, bende 20 haftalık hamileyim, hareketlerini çok zor algılıyorum, artık biran önce işaret vermesini istiyorum , sürekli dinlemeye çalışıyorum, napıyor iyi mi, yaşıyor mu gerçekten çok farklı bir durum, insan panik oluyor, sizi okuyuncada tüylerim diken diken oldu, kızımız annesini şimdiden dinliyor, inş. ilerki yıllarda birlikte kutlarsınız doğum gününüzü, mutlu yıllar diliyorum,sevgiler...

Anne Duru dedi ki...

seyhancıımm,
o kadar iyi anlıyorum ki senii...canım artık birşey kalmadı allahın izniyle kızlarımıza kavuşmamıza..isim belli mi??
seninde doğumgününü kutlarım ,nice mutlu yıllara...

Yesim dedi ki...

Mutlu yıllar, en güzel hediyeyi almışsın ne güzel!

kuzunun annesi dedi ki...

Bende agladım bak şimdi :((( Neyseki hikayenin sonu iyi geldi. Yaramaz bıdık ....
Mutlu yıllar bu arada

kirazsevdasi dedi ki...

AAA Seyhan dogumgunun mu?
Mutlu saglikli yıllar diliyorum,
artik kızınla ve diger sevdiklerinle beraber nice guzel yıllara canım.

Seyhan dedi ki...

Özlem teşekkürler ortak noktalar çok desene, biraz konuşsak neler neler çıkar belki sevgiler

Pınar çok sağol. iki hafta daha çalışıcam..sevgiler

Yeliz teşekür ederim sevgiler

İlkaycım kıyamam sana ağlama , kimseyi ağlatmak istemedim ben :( çok sağol sevgiler

Elfeyp bende kızımla hep konuşuyorum aslında ama akşam çok tepkisizdi ama neyse düzeldi bugün çok hareketliydi:) sevgiler

Siyap çok sağol , sevgiler

Şerife, sende 25. haftada daha büyük tekmeler hissedersin, umarım benim gibi panik olmazsın bep kıpır kıpır olu bebişin .. sevgiler

Cihan çok sağol gerçektende az kaldı ama son zamanlarda bir aksilik çıkmasından korkar oldum :( sevgiler

Yeşim gerçektende en güzel hediyemi gece 3 te aldım :) sevgiler

Kuzunun annesi kusura bakma isminle hitap edemedim:( güzel dileklerin için çok teşekkürler

Kiraz sevdası çok teşekkürler sevgiler

senem dedi ki...

İyi ki doğdun Seyhancım... Minişinizle birlikte daha nice güzel yıllara!!.. Güzel kızın seni çok seviyor tabi ki... hele bir doğsun bak daha ne yollar bulacak sana olan sevgisini göstermek için.. Bu arada bebek kıpırdamadıkça benim de bütün keyfim kaçardı. O yüzden seni çok iyi anlıyorum.

Seyhan dedi ki...

Senemcim teşekkürler..sevgiler

Gülhan'ca Tasarımlar dedi ki...

Doğum gügün kutlu olsun. Nice senelere,
Ne güzel ilk hediyen bebişinden gelmiş.

Anonymous dedi ki...

mutlu yıllar seyhancım
seneye kızında olacak bidüşün
sevgier
yıldız

Seyhan dedi ki...

Gülhan, Yıldız çooook teşekkür ederim sevgiler

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...