13 Aralık 2008 Cumartesi

Son Durumlar...

Bu tatil bana yaradı tüm gitmediğim alışveriş merkezleri keşfettik. Outlet merkezi olan Vıa Port'a gittik, epey kalabalıktı ve fiyatlarda makuldü bir çok mağazada en az % 50 indirim vardı. Genelde bebiş mağazalarına baktığımızdan diğerlerine pek girmedik. Bu mağazaların birinde iki ürün alana üçüncü ürün bedavaydı bu iyi bir kampanya çok işe yarar geldi bana ..Arabasız gidilemez ama arada sırada uğramakta fayda var.

Muhtelif Ikea turlarımız sonrası bebişimin mobilyaları alındı pazar günü babişko ve eniştesi kuracaklar. Bende bu arada kıyafetlerini yıkayıp ütüleyeceğim, yerleştirmeye başlarım ve eksikler ortaya çıkar ondan sonraki bir kaç hafta son alışverişler yapılır sanırım.

İş yerindeki son üç haftama başlıyorum 2 ocak itibari ile izne çıkıyorum. Bunun dışında ayaklarım şişmeye başladı, çok ayakta durunca ve hareketsiz olunca daha fazla şişiyorlar. Uyku olayı azaldı uyumayı seven ben sabahın köründe kalkıp aşkısı işe gitmeden kahvaltı hazırlıyorum. Eskide aşkısı kahvaltıyı hazırlar beni kaldırmaya çalışırdı da ben yemicem der kıvrılır uyumaya devam ederdim hey gidi günler..

Bebek şekeri konusunda kararsız kaldım ablam için yaptığım şekerler tükenmedi. Tabiki bizimkilerin hastaneye ve eve gelen misafirler bebek şekeri vermeyi unutmalarıda buna neden olabilir. Çok fazla yapmışım sanırım bende kendim için yapsam mı yapmasam mı bilemedem . Aşkıda yap ama az yap ozaman dedi. Bunun içinde Eminönüne gitmem gerekiyor ayrıca ordan bakacağım bir kaç şey var. Belki haftaya cumartesi giderim yanıma benimle gelecek birini bulabilirsen.

Birazdan ablamlara gidicez Arda beyin kontrolü var onunla doktora gidicez.

5 yorum:

MELEK KOKUSU dedi ki...

gez toz tadini cikar, bebis gelince gecen gündüzüne karisacak bideeeee yapis yataga uyuuuu, hemde bol bol,anne olmak iyi o bebisi sevmek iyi ama dinlenemiyorsun, simdi bol bol gez dinlen tadini cikar, az kaldi bebekli hikayelerini okumamiza :)

mine dedi ki...

mobilyalarınız hayırlı olsun güle güle kullansın inşallah..ayak şişmesi oluyor canım tek çaresi uzatmak dinlenmek benimde cok şişyor 42 numara ayakkabıyı zor buldum ben canım..uykum cok şükür cok uykucuyum yaa bir görsen halimi:-))bebek şekerleri içinse canım senin elinden geliyor yapabilirsin ben biraz beceriksizim canım beceremedim

sevgiler canım

Seyhan dedi ki...

Esin korkutma beni bak:) şaka şaka bol bol dinleniyorum aslında ufaktan hazırım sanki sevgiler

Minecim mobilyaları kuralım yayınlarım blogta,haklısın ayaklar şişince en iyisi yüksek bir yere kaldırmak ve dinlenmek oluyor. Sevgiler

pinarbk dedi ki...

Yazmışsın zaten ne zaman izne ayrılacağını. Üstteki sorumu geri alıyorum:))

Bol bol dinlen bu haftalarda. Yatıp dinlenince daha iyi kilo alıyor bebek. Sonraki yorgun geçecek günlerin için enerji depola. Doktorum bana "doğum izni, gerçekten dinlenmek için konuyor. Siz çarşı pazar dolaşın diye değil" demişti. Ben 5 hafta kala izne ayrılmıştım. Çok iyi gelmişti.

Seyhan dedi ki...

Pınar ben ikikere yanıtlarım sorunu merak etme :)

Doktorum haklıymış ama çalışanlar malesef alışveriş ve son hazırlıklara ancak izin zamanında fırsat bulabiliyoruz. ama dinlenmeyede vakit ayırıcam merak etme :) sevgiler

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...