30 Kasım 2008 Pazar

32. Hafta

Uzun zamandır bişeyler yazmamışım. Çokta birşey olmadı zaten.. Cumartesi günü kontrolümüz vardı. Babamız Fenerbahçe Beşiktaş maçına gittiğinden tek gitmek zorunda kaldım. Kızımı gördüm büyümüş 1.567 gr olmuş. Herşeyi iyi maşallah 37. haftaya kadar çalışabilmek için SSK anlaşmalı bir hastaneden rapor alma gerekiyor. Salı günü için randevu aldım. Bu arada ablam hala doğurmadı. Arda bey yerinden memnun herhalde gelmiyor. Doktoru 2 Aralık salı sabahına kadar bekliyor. Yoksa suni sancı ile müdahele edilecek umarım herşey iyi olur. Arda'yı beklemek ve iş - ev arasında gitmek dışında önemli bir şey yok.... Bizde haberler böyle

18 Kasım 2008 Salı

Old Navy

Arkadaşlar Oldnavy'den internet üzerinden Türkiye'ye ürün getirebilen var mı? ben denedim olmuyor sanki :( ama bunlar çok ciciydi..
























16 Kasım 2008 Pazar

29+6 Kontrol

Cumartesi saat 18:4o ta kontrolümüz vardı. Kızımızı görecek olmanın heyecanıyla erkenden gittik. Önce sorunlarımdan bahsettim. hafif hafif başlayan bel ağrım, özellikle uykuda dönüşlerinde hissettiğim sağ ve sol tarafımdaki ağrılar, 32. hafta da açtırmam gereken rapor , ilaçlar, erken doğum riski olup olmadığı vs..

Bunları konuştuktan sonra kızımızı görmeye gittik, genel kontrollerini yaptı, bel çevresi ölçüldü. haftasına göre beli biraz inceymiş, yeterince beslenemiyor mu diye endişe ettim ama genetik bir özelliktir gayet sağlıklı dedi. Kilosu 1.290 gr olmuş. Bundan sonra hızla kilo alacakmış. Yüzünü göremedik daha doğrusu öyle ters bir şekilde duruyorduki doğru düzgün bir poz yakalayamadık onun için bu haftada fotoğraf ekleyemiyorum:(

30 Kasımada yeniden gidicem rapor öncesi kontrol için sonra SSK anlaşmalı bir hastaneye gitmem gerekiyormuş??

3 Kasım 2008 Pazartesi

Yeni Cicilerimiz...





Cumartesi anneme gittiğimde eve her zamanki gibi elim boş dönmedim . Annem yine torununa ciciler almış, Şapkası ve patikleri olan çiçekli bir takım, yine beyaz bir alt üst takım, Ördekli banyo havlusu, beyaz ponponlu bir hırka, her iki tarafıda giydirilebilen pembe beyaz örgü bir mont almış. Annemlerin mahalleden komşumuzda kırmızı bir yelek örmüş kızıma koca bir torbayı doldurduk yine :)

İnsanın annesi gibisi yok...


2 Kasım 2008 Pazar

Arda'nın Lavanta Keseleri..



Evet yandaki takvime göre ablamın oğluşu Arda'nın doğumuna tam 25 gün kaldı, hepimiz çok heyecanlıyız ve ablam artık epey ağırlaştı, ama çok az kaldı hageyret zaten yakında minik adamımız gelecek.


Bu arada bebek şekeri olayını çözmediğimiz ve çok az zamanımız kaldığı için ben bu görevi üstlendim. Cumartesi günü aşkısı işe giderken beni de Eminönü'ne bıraktı. Arda'nın bebek şekerleri için kendi zevkime göre alışveriş yaptım. Hastane kapısı için kapı süsü, lavanta keseleri için sepet, kese, biblo, vs.. aldım. İşim bitince annemde buluştuk. Kapı süsünü annemde bıraktım onun için fotoğrafı yok malesef:( ama kese için gereken malzemeleri yapmak için eve yanıma aldım. Bugün yapmaya başladım çok kolay oluyor.


Kendinden büzgülü keselere lavantaları dolduruyorum, kesenin kurdelesine emziği takıp fiyonk yapıyorum. Nazar boncuklarını yapıştırıp, üç farklı modelde olan ellerinde kalp taşıyan bebişleri silikon tabancası ile yapıştırınca tamamlanmış oluyor. Umarım ablam ve ziyarete gelen misafirler beğenir.

Bu arada sepetide süsledim. Bu sepet daha sonra Arda'nın banyo malzemeleri koymak içinde işe yarayacak.

İşe Arda'nın Lavanta Keseleri...



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...