4 Ocak 2009 Pazar

37. Hafta Kontrolü..

Evet cumartesi akşam üzeri 37. hafta kontrolümüzü yaptırdık. Defne Nil 2560 gr olmuş. yani iki haftada 500 gr almış maşallah:) Amniyon sıvımız iki hafta önceye göre biraz azalmış ama bu haftalarda azalması normalmiş. Şimdilik normal doğum görünüyor. Doktorumuz her ihtimale karşı doğum sancıları nasıl olur , hastaneye hangi aşamada gelmeliyim, suyun gelmesi vs. hakkında bilgi verdi şuan erken doğum olması ihtimali görünmüyormuş ama yinede bilgi amaçlı bunlarıda konuştuk. Çarşamba günü için ssk göztepe hastanesinden randevu aldım çalışamaz raporunu başlatmak için. Durumlar böyle herşey iyi gidiyor şu ssk olayını da sorunuz atlatırsam rahatlayacağım sevgiler ..

11 yorum:

Burcu dedi ki...

Ben 38. hafta epidural sezeryanla doğum yapıştım.. Yaa düşüsene ne kadar az kaldı şurda... Hamileliğini beraber yaşamış gibi hissediyor ve öyle heyecanlanıyorum.. :)

Seyhan dedi ki...

Burcucum sezaryanı şimdilik aklıma getirmek istemiyorum . haftaya cuma kontrolüm var çatı muayenesi var ona kadar hep normal doğum diye kuruyorum kafamda, ama dediğin gibi sezeryan olsa bu hafta içinde olması gerekir çooook az kaldı :)

kirazsevdasi dedi ki...

Seyhancım, gerçekten çok az kalmış artık.
Umarım her ne şekilde olursa olsun doğum kolaycacık ve sağlıkla gerçekleşir.
Off hiç bahsetme o rapor SSK vs. işlerden. En sevmediğim şey bu tarz şeyler.
Ya da sen bahset ben de nasıl oluyormuş öğreneyim :)
Sevgiler.

İlknur dedi ki...

Ne kadar az kalmış kuzusunu kucağına almaya. Allah kolay doğum nasip etsin ve inşallah gönlüne göre bir doğum yaşarsın.

Sermin dedi ki...

benim de doğumum 38. hafta kontrolünde aniden başlamıştı. ne olduğunu anlamadan apar topar gittik hastaneye. ay çok az kaldı çok heyecanlı. umarım kolay bir doğum olur canım. her anını kameraya çektir ve fotoğraf çektir. ömrünün en güzel anısı oluyor.

esin ve ömer dedi ki...

Seyhancım bir şey kalmadı artık.inşallah kolaycacık doğum yaparsın.Rapor konusunuda dert etme sonuçta 37 haftan dolmuş,hemen verirler ama biraz evrak işi olabilir...

Ben Ona Resmen Asigim dedi ki...

Seyhan hiç zor değil bu SSK işi gözünü korkutmasın. İnanamıyorum 37. hafta ne kaldı ya şurada. Tabi ben 42. haftada doğurmuş biri olarak bunu söylemem komik. İyi dinlenmeler.

mummy dedi ki...

Güzel haberlerini bekliyoruz inşallah..İşmi de çok güzel..sağlıkla gelsin dünyaya ve adıyla yaşasın minik..

Sevgiler..

Ege'ye Dair dedi ki...

Merhaba Seyhan,
okudukça heyecanlandım birden.Ama güzel bir heyecan emin ol herşey çok güzel olacak.Ben 39. hafta bittiğinde sezeryan oldum ama hep normal istedim kısmet olmadı.Herşeyin hayırlısı önemli olan ikinizin sağlığı gerisi boş.hayırlı haberlerini bekliyoruz.Rapor 32 haftada alınırdı ama uzattın herhalde 5 hafta yani 3 hafta kalana kadar çalışabilir raporu mu aldın tam anlamadım.? gerçi rapor konusunu düşünme bir şekilde çözersin.
Sevgiler

senem dedi ki...

Seyhan nerdeyse gelecek defnecik, inanamıyorum!!! hayat ne kadar hızlı geçiyor. hamilelik haberini buradan okuyup da sevinişimiz sanki dün gibi. çok yakında da inşallah defne nil'le ilk kucaklaşma, öpüşüp koklaşma anlarını okuyacağız. çok heyecanlandım inan ama herşeyin çok yolunda gideceğinden eminim. bugünlerinin, doğumun, bebeğinle ilk günlerin tadını çıkar doya doya. o ilk günler sonradan çok özlemle anılıyor.

neva da defne nil'le tanışmak için sabırsızlanıyormuş, öyle söyledi. :-) öpüyoruz...

Seyhan dedi ki...

merhaba kiraz sevdası :)

ssk rapou okadar zor değilmiş detayları yazıcam birazdan sevgiler

İlknurcum çok teşekkürler sevgiler

Sermin ben 40 haftaya kadar gelmesin istiyorum , ne kadar kalırsa o kadar iyidir. kamera ve fotoğraf makinalarımız hazır :) sevgiler

Merhaba Esin , beklediğimden daha kolay aldım raporu gözümü korkutmuşum:) sevgiler

Merhaba Didem 42 hafta mı Bora'cım yerinden çooookk memnunmuş galiba :)

merhaba Esra ismimizi beğenmene sevindim teşekürler

merhaba Ege'ye dair ,
32. haftada 37. ye kadar çalışabilir raporu almıştırmgerçi umduğumdan kolay oldu .. sevgiler

Senemcim zaman çabuk geçti gerçektende , hamile kalamıyorum diyordum hatırlarsan kaldım, neredeyse bitti bile heyecanla bekliyoruz kızımızı , tüm günlerin tadını çıkarmak istiyorum tabiki evde kaldığım süre içinde :) işe başlama fikri şimdiden kasıyor :(
Neva'ya söyle çok az kaldı:) öptüm sevgiler

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...