9 Ocak 2009 Cuma

37+6 Kontrol

Biraz önce doktordan geldim haftada bire düşen kontrollerimizden biri daha bitti, çatı muayenesi yapıldı normal doğurabilirmişim, hatta doktorum muayene sırasında rahimde incelme olmuş sen haftaya falan doğurursun 25 ocağı bulmaz dedi ??!! nasıl yani ..daha vaktim vardı benim . Rahim ağzı incelince açılmalar başlarmış ve ağrılı olurmuş, benimki incelmiş bakalım kızımız heran gelebilirmiş artık.

Ben daha vakit var diye evde temizlik bile yaptırmadım hastane valizimde hala eksiklikler var çok rahattım ya erken gelmesin ...

Sonra Anestezi doktoru ile görüştük. tüm anestezi yöntemlerini anlatı hangi aşamada yapılacağından, hangi pozisyonda iğnenin takılacağı, ne kadar acı hissedeceğim falan hepsi konuşuldu. Doktor 3-4 santim açıklınca yapıyormuş. Zaten internetten herşeyi okuduğum için çok soru sormaya gerek kalmadı..

Kızımın odasının fotoğraflarını koymak istiyorum ama makinamız ablamlarda hafta sonu alırsak bloga eklerim.

9 yorum:

Burcu dedi ki...

sağlıkla, acı çekmeden, ağrısız sızısız kucağına alırsın bebişini inşallah..

pinarbk dedi ki...

Bir önceki yazıda "artık hazırım doğurabilirim" dediğinde, aman ağzından yel alsın. Hemen doğurma demiştim içimden. Kızın seni duymuş:))

Bak, çok heyecanlandım şimdi. Hayırlısıyla, seni çok yormadan, "bir avazda" doğar inşallah. Epidural harika birşey. ben epiduralle sezaryen oldum. Çok tuhaf bir duygu.

Merakla bekliyorum haberlerini.
(Hergün iki satır yaz da, yazmadığın gün doğurduğunu anlayalım:))

İlknur dedi ki...

Seyhancım bebeklerin ayarı yok bence sen her işini bir an önce tamamla. Benimde seninle aynı gün çatı muayenem yapılmıştı. 4 gün sonra doğudum :) İnşallah bebeğin biraz daha bekler de sende işlerini rahatlıkla yapıp doğuma gidersin. Kolay doğumlar diliyorum.

içimden geldiği gibi ~~~ dedi ki...

çok az kaldı...ben 39.haftada sezeryan oldum.herşeyin hayırlısını dile ve hiçbir şey düşünme emi.planlı gitmeye çalışsakta bazen planlar uymayabilir o nedenle hiçbir şey düşünme rahat ol diyorum....küçük prenses geldiğinde artık üç kişi olacağınızı ve evin yeni sahibini o olacağı için sizinde emrine amade olup dilediği herşeyi yapmaya çalışacağınızı falan düşün...:)) hayırlı doğumlar diliyorum

Seyhan dedi ki...

Burcu inşalah.. teşekkür ederim ..

Pınar bende epidural istiyorum kesinlikle doktorum anlattı bir hastası normal doğum yapmş dün , epidural istememiş çok cesurdu dedi doktorum bende okadar cesaret yok . epidural şart...yazmaya çalışırım merak etmeyin ..

İlknurcum , bu haftasonu biter herhalde eksikler babamız cumarteside çalışınca tek güne sığdırıyoruz herşeyi ben tek başıma gezmekte istemiyorum ne olur ne olmaz diye evdeyim yani..

İçimden geldiği gibi ..planlar tutmayacak sanırım :) baksana kız gelmek istiyormuş bende çok takmıyorum o nasıl isterse artık. odasına girip kıyafetleri ile konuşuyorum aslında hemen gelsin istiyor bir yanım, ama ne kadar kalırsa o kadar iyidir .. sevgiler

elfeyp dedi ki...

Çoook heyecanlı :) Yeni yıl sana minik bi melecik getirio. Sağlıkla kucağına alman dileğiyle...

banu dedi ki...

okuyunca yazdıklarını daldım gittim geçen seneye... Ben de bir gün hazırım doğurabilirim derken, ertesi gün aman daha çok işim var benim duyguları içinde gelip gidiyordum.
Kendini hiç yormadan dinlen. Kızın zaten bilir sizin için en doğru zamanın ne zaman olacağını :) Geldiğinde de herşey çok güzel olacak :)
Ben de okuduklarımdan, epidural almadan 3-4 cm açıklığa gelebileceğimi düşünmüştüm. Şimdi ise, 33 sene evvel beni epidural ile normal doğuran annemi dinleyip daha erken alabilirmişim diyorum. İlk defa yaşarken her konuda emin ve rahat olmak zor tabi... neyse ben bir dahaki sefer için tecrubeliyim artık :)

kirazsevdasi dedi ki...

Seyhancım 1 haftamıııı :)
aman allahım ne kadar az kaldi.
allah saglikla kolaylıkla kavustursun insallah canımm. iyi haberlerini bekliyoruz.

Seyhan dedi ki...

elfeyp çok heyecanlı gerçektende zaman bitti..

Banu ilk hamileliklerde bilmediğin için biraz cesur oluyorsun sanırım, bende epidural istiyorum ama açılma çabuk olurmu bilmem ki ilk doğumlarda zor olurmuş bakalım görücez ...

Kiraz sevdası uzun süe yazmazsam bilinki doğurdum:) sevgiler

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...