19 Ocak 2009 Pazartesi

39+1 Kontrol

Bugün saat 15 itibari ile bir randevuyu daha atlattık. Kızım 2.720 gr olmuş biraz küçük ama olsun dışarda büyür :) Doktorumuz geçen hafta için gelebilir demişti ama gelmedi. Bu kontrolde de 41. haftaya kadar bekleriz dedi. Bana o kadar uzamaz bu hafta sonuna kadar teşrif edermiş gibi geliyor... Kontrol sonrası babamız bizi caddeye yürüyüşe ve yemeğe götürdü havada fena değildi yavaş yavaş yürüdük hava almak iyi geldi...

Son durum böyle doğurmadım bekliyorum :))

7 yorum:

Püstüklü Mama dedi ki...

Çok heyecanlı :)

Sermin dedi ki...

Çınar da 2800 doğdu hastaneden çıktığında 2500 dü. 1.ayın sonunda 4.170 gr olmuştu. Çoook hızlı gelişiyorlar. Kilosunu takma. Emsin yeter. Senin yazıları okudukça ben doğuracakmışım gibi heyecanlanıyorum. Bir dahaki yazında minişin resmiyle karşılaşacağız gibi geliyor. Allah kurtarsın inşallah. Öptüm
Not: Doğumu mutlaka kameraya çek.

İlknur dedi ki...

Seyhan son günler geçmek bilmiyor. Daha bir ay öncesine kadar aman gelmesin dediğin bebeği işte bu son günlerde de hadi gelsin diye bekleyip duruyorsun :)

Bu arada kilosuna çok takma doktor 2700 der sen ertesi gün 3500 kilo bebek doğurursun. Ultrason ölçümleri son zamanlar çok doğru olmuyor.

Allah bir avazda kolaylıkla (çokta bekletmeden) kurtarsın.

kirazsevdasi dedi ki...

seyhancım, kilosunu takma gercekten.
saglikli dogduktan sonra doğunca büyür, anne sütü alsın inşallah.
hem doğum da kolay olur ;)

kuzubebek dedi ki...

Biliyorsun usg de kilo yanılma payı var. Yüzde 10 fazlada olabilir . Bu arada bende 39+1 dim dr.un sayacında :) 20 nisan bebişi demek Defne Nilde ..

pinarbk dedi ki...

Bu kız kova olmayı bekliyor, dedim sana:)))Seyhan'cığım bütün dualarım seninle canım. Aklım da kalbim de senle...

Seyhan dedi ki...

püstükcüm bide bendekini düşün :)

Sermin ultrasonda hata payıda oluyormuş belki 3 kilo doğar diyorum , çokta küçük olursa bakımı zor olur gibi geliyor. Ama Çınar iyi toplamış hemen bakalım Defne Nil nasıl olcak , Bir sonraki olmasada bikaç yazı sonra fotoğraf gelecek sanırım ..

İlknurcum gerçektende özellikle uyuyamadığım ve defalarca kalktığım gecelerde doğsun altık diyorum . Sanki doğunca defalarca kalkmayacakmışım gibi:)

Kiraz sevdası dediğim gibi dışarda büyücek kızım ben içerde pek büyütemiyorm:(

Kuzu bebek evet Defne Nilde 20 nisan tarihli tesadüfe bak :)

Pınarım ben kova istiyorum oda anne sözü dinleyecek sanırım :) çok teşekkürler

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...