10 Ocak 2009 Cumartesi

Hastane Valizim Hazır

Ben kendimi yaymış rahat rahat evde otururken doktorumuz haftaya gelir bebiş deyince panik oldum ve bugün dışarı çıkıp son eksikleride aldım valizimiz hazır.
Netten araştırdığım kadarı ile gerekli olanlar bunlar, bir kısım şeyleri hastane zaten veriyor, bebeğin ilk kıyafetleri, bebek bezleri, anne için hijyenik pedler vs. onun için listeyi kendime göre güncelledim. Ayrıca ev ile hastane arası yürüyerek 15 dakika, araçla 5 dakika bişey gerekse gelip alırlar zaten, neyse valizimde olanlar..

Defne Nil için :
1 tane Battaniye
2 tane ayaklı bady
2 tane yarım kol çıtçıtlı içlik
2 tane çorap
2 tane eldiven
2 tane sapka
2 tane ağız mendili
1 tane Yelek

Kendim için :
1 adet gecelik
1 adet pijama
Alti kaymayan terlik
2 adet emzirme sütyeni
Gögüs ucu için krem
Diş Macunu-Diş fırçası
2 adet çorap
3-4 adet kilot
Gögüs Pedi
Saç Jölesi
Lesn Kabı ve solisyon


Diğer Şeyler :
Fotoğraf Makinesi
Telefonlar ve şarj aletleri
Kolonya
Çikolata
Lavanta Keseleri
Tüm hemilelik dönemimdeki testler raporları dosyası
Kagıt ve kalem

Ekleme : Yorumlar üzerine Defne Nil'e bir battaniye, kendime bir pijama ve bir gecelik daha ekledim.

16 yorum:

esin ve ömer dedi ki...

Seyhan ben hastanede 3gecelik götürmüş ve geceliğin üçünü de kullanmıştım.Neden dersen süt sızıyor-göğüs pedine rağmen-,yemek dökülüyor,vs vs.
Keşke bir tane gecelik daha alsaydın,gerçi ihtiyaç olsa bile civardan bir yerden alırsınız,problem olmaz :)

İLKAY dedi ki...

Sağlıkla bebeğine kavuşursun umarım madem çantan hazır ve her an diyorsun bende iyi dileklerimi şididen sıralayım.
sevgiler

kirazsevdasi dedi ki...

Seyhancım, doğum yapmış arkadaslarimdan kendim için aldigim tavsiyeler uzerine soylemek istedim;
cok sık terlendiginden, kanama ve süt mevzularını da göz önüne alırsan bir gecelik ya da bir pijama dahe eklenebilir gibi.
Yine de sen bilirsin tabi :)

Burcu dedi ki...

Merhaba Seyhan, ben de yukarıda yazılanlara katılarak özellikle gecelik bir adet daha almanı tavsiye ederim. Odalar genellikle çok sıcak oluyor ve geceleri lohusaya ateş bastığı için (benim 1 ay devam etmişti) çok terliyorsun. Foto çekmesi için de birini görevlendir mutlaka, sonra geri dönülmüyor o anlara.. :) Sağlıkla kucağına alırsın inşallah bebişini sevgiler..

mine dedi ki...

seyhancım yeni dogum yapmıs biri olarak sana tavsıyem mutlaka 1 gecelik daha koy ama mutlaka koy ıhtıyacın olacak..çünkü cok ateş basıyor ben 2 gecelik 1 pıjama koydum ve ve hepsını gıydım kırlenıyor canım ..mutlaka 1 geceli daha edin çünkü ihtiyacın olacak..kadın pedi koy canım..cıkarken hastaneden lazım oluyor.bebege 1 battaniye daha koy ..kagıt havluda koy..sac tokası al yanına..aklıma gelenler bunlar canım aklıma tekrar gelırse yazarım yine..öptüm...

mummy dedi ki...

Hadi hayırlısı bakalım bir kelebek daha konacak annesinin kollarına yakında.....sağlıkla inşallah...

annesininoglusu dedi ki...

dualarımız seninle...

Kremali'nin annesi dedi ki...

Nefesimi tuttum, iyi haberlerinizi bekliyorum. Allah'a emanet olun.

Sevgiler,
Ayse Sule

PS: Dogum sirasinda hem kendine hem de bizlere dua etmeyi unutma emi:)

Seyhan dedi ki...

Esincim seninle beraber diğer tavsileride dinleyip bir iki tane daha koyucam teşekkürler ..


İlkay çok teşekkürler ..

Kiraz sevdası bugün ekleme yapıcam haklısınız az geldi banada ..


Burcu gecelik tamam, fotoğraf için ablam olcak sanırım ,doğumada girecek galiba .bana kalsa her saniyeyi fotoğraflamak isterim .. sevgiler ,

Minecim ekliyorum söylediklerini çok teşekkürler sevgiler

Esra hayırkısı ile inşallah sevgiler

Annesininoglusu teşekkürler

Ayşe Şule özlettin kendini ,çok teşekkürler dualarımız seninlede şu tezi bitirde gel artık..

elfeyp dedi ki...

Hmmm hazırım diosun yani :) Allah yardımcın olsun artık. Sen ona güzel güzel baktın 9 ay boyunca. Bundan sonrası çok daha eğlenceli olacak.

Seyhan dedi ki...

elfeyp çokta hazır değilim aslında sadece fiziksel şeyler hazır ben kafamda 2 hafta daha var diyorum kızım beni dinlerse tabiki ..

pinarbk dedi ki...

Madecassol çok iyi bir göğüs kremidir. Bende hiç yara olmadı bu krem sayesinde. lansinohlardan hiç memnun kalmamıştım. (şimdi tırnaklarıma sürüyorum)Bulursan, bundan da at çantana...

Anonymous dedi ki...

DOĞUM GÜNÜNE BEKLEDİK GELMEDİN :(

Seyhan dedi ki...

Pınar bende şuan Medela Purelan Göğüs Kremi var memnun kalmazsam Madecassol alırım tavsiyene teşekkürler

Özlemcim gelemedim ama sebebini anlattım mazur görürsün umarım öpüldünüz efendim:)

ANNECİK dedi ki...

pıtırcık bu sefer bu bloğumdan yazıyorum sana...
belki sonradan hatırladıkların vardır eksik gördüğüm şeyleri yazayım ben.
ıslak mendil ,rulo havlu ya da peçete,kadın pedi lazım olabilir,el sabunu,kirlileri koymak için poşet,hastaneden çıkarken giyeceğin kıyafet,ben çarşaf takımımı hem kendim hemde bebek için evden götürdüm.bebek içinse pudra ya da bebe yağı olabilir.birde hastanede hemen süt gelmediği için süt sağma makinası bulduk ya da pompa olabilir...tekrar hayırlı doğumlar...İ.G.G

Seyhan dedi ki...

merhaba annecik..
temizlik malzemelerinin hepsini hastane veriyor diye almıyorum. Süt sağma makinasınında almadım henüz ihtiyacım olcaksa hastanede var ama evde ihtiyacım olacaksa ozaman almayı düşünüyorum. uzun bir süre evde olacağım düzeli emziririm makineye gerek kalmaz diye düşünüyorum acil bir durum olursa netten alırız yada yakında bir dükkandan sevgiler

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...