20 Ocak 2009 Salı

Odamız ...

Günlerimiz azaldı odamızın fotoğraflarını koymamıştık zaman varken ekleyelim ..
Mobilyalarımız ıkea Leksvık modeli 3 kapılı gardolap, 6 kapı şifonyer ve karyola... Arkada arabamız...
Devamlı açılıp kapanan hastane valizimizde koltuğumuzun üstünde baş köşede :)

Yatağımız... Anneanemizin yaptığı ismimiz yazılı yastığımız ..


Gardolabımız

Örgülerimiz nervesim ve çarşaflarımız.


Tulumlar badiler, önlükler, eldiven şapka vs...


Çoraplar ağız bezleri ve diğer malzemeler





Duvar stıckerımızda bu oldu ama henüz yapamadık ..

16 yorum:

pinarbk dedi ki...

7 yıldızlı bir konfor bekliyor küçük hanımı:))

senem dedi ki...

Ooooh, çok şık olmuş herşey, tam Defne Nil'e layık :-) Bu arada nevresim takımlarımız aynı. Neva bayılıyor üzerindeki arı figürlerine. Kafasını kaldırıp kaldırıp seyrediyor onları ve hatta kahkahalar atıyor ara ara. :-) Doğru seçim..

mummy dedi ki...

Ay ne tatlı ya bu son hazırlıklar..İnsanın içi kıpır kıpır oluyo di mi..Güle güle kullansın eşyalarını bebik....Mışıl mışıl uykular çeksin güzel odasında yatağında..

Dört gözle bekliyoruz güzel haberlerini..Sevgiler..

Mısır Patlağı :) dedi ki...

Tümm hazırlıklar tamam birtek defneccik eksik ölemi:))))

Eşyalarda yepyeni mis gibi tam minişe layık güle güle kullansın inşallah :) çok ama çok tatlı heyecanlar yaaa ... bende ösledim...

elfeyp dedi ki...

Herşey harikaaa!!! Bi de şu kenarda kalan 4 günü görünce şok oldum. Ne kadar çabuk geçio..Dualarım seninle...

Seyhan dedi ki...

Pınar elimizden gelenin en iyisini ypmaya çalışıyoruz yeterki o rahat etsin ..

Senem şimdi hatırladım banada görünce çok tanıdık gelmişti demek senden hatırladım kızlarımızın uyku setleri bir örnek oldu ne hoş:)

Esracım herşey hazır sayılır beklemediyiz ...hemen haber veririm merak etmeyin ..

Kübra nazlı berraya bir kardeş zamanı mı geldi yoksa özledim falan demişsin :)

Elfeyp çabuk geçti gerçektende çok teşekkürler

Tuğçe dedi ki...

Merhaba Seyhan,
Herşey çok güzel, zevkli. Ellerinize sağlık. Biran önce odanın sahibi de gelir de tam olur tablo umarım... Hepsi güzel ama ben en çok sticker ı beğendim. Bu arada çok az kalmış hayırlısı diyorum :)

mine dedi ki...

seyhancım cok ama cok güzel..defne nili bekliyorum dört gözle..kolay dogumlar diliyorum..
öptüm canım...

Anonymous dedi ki...

arkadaşım çok güzel. stickerler ın nerden?
öptüm seni. komşun:)

siyap dedi ki...

çok güzel olmuş her şey.çok mutlu,huzurlu olur odasında inşallah...

yastık da çok güzel olmuş,
sevgileeer...

Seyhan dedi ki...

Tuğçe beğenmene sevindim teşekküerler sevgiler

Minecim bizde dört gözle bekliyoruz gerçektende çok teşekkürler sevgiler ..

Komşu Komşu cumartesi söyledim ama unuttunmu paşabahçe home sticker diye bir markayı satmaya başlamış ordan aldım çok sevimliler ama :)öptüm

Siyap teşekkürler yastığını bende çok seviyorum :)sevgiler

Anonymous dedi ki...

güle güle kullansın
uyku seti bizimde aynı
kızlar birbirlerini çok sevecek
kesinnnnn...
mis gibi kokla onları
ve sonra kullanınca bir daha kokla
içine işleyecek koku ve asla unutamayacaksın
öptüm
yıldız

Seyhan dedi ki...

Yıldız biz bilmeden senem sen ben bir örnek yaptık yatakları :) canımya koklamazmıyım hiç... Oylumu ve seni kocaman öptüm

''çokoprenses'' dedi ki...

fotoları göremiyorum malesef ama leksvik bizim de almak istediğimz mobilya.ama hensvik de(beyaz) güzel.çok kararsız kaldık:( odayı toz pembe boyatmak istiyoruz,eşim beyazın(hensvik) pembeyle daha iyi duracagını söylüyor.ama ahşap da daha sağlam gözüküyor.senin yorumların ne acaba?

Seyhan dedi ki...

çokoprensesn bilgisayar çökmüştü benim o ara bazı fotolar uçtu. ama ben odasından çok memnunum . kullanışlı yatağı, 3 kapılı gardolabı çok rahat 6 çekmece şifonyer süper ne var ne yok topluyor. renkte benim için daha iyi yani ben açıkça öyle çiçekli böcekli oda yapmadım defneye kullanışlı şeyler seçtik. biraz büyüsün kendisi ne isterse ona göre deşeriz dedik. ben tavsiye ederim ahşap sağlam ve şık duruyor. benim fikrim tabi...sevgiler

''çokoprenses'' dedi ki...

a bizim baktıgımız dolap 2 kapılı,altta 2 çekmeceli.şifonyeri de 1 raf 3 çekmeceliydi sanırım.alt değiştirme ünitesi de var üstünde.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...