24 Ocak 2009 Cumartesi

Tam Geliyor Derken, Gelmedi ...

Akşam ufak ufak sancılarım oldu kasıklarımda ve yanlarda sabahı bulmaz sancılar artar ve hastaneye gideriz, bu kız gelecek dedim ama.. Gece sancılar geçti şuan gayet iyiyim hiç bir şey olmamış gibi devam ediyoruz hayata :) ağrı sancı yok...

Normal doğumu beklemekte çok zormuş ya hiç bişey belli değil ben böyle belirsizlikleride hiç sevmem aslında...

Lost'un 5. sezonunun ilk bölümünüde izledik kızımla yine çok heyecanlı bakalım neler olacak , heyecan kaldığı yerden devam ediyor...

14 yorum:

kirazsevdasi dedi ki...

Seyhancim, aynen belirsizlikten nefret ediyorum. Galiba sadece bu yüzden tedirginim.
Hani bilsem X birim zorluk çekeceğim, Y birim canım yanacak tamam eyvallah diyip rahatlayacagim.
Neyse gelelim losta, valla biz de pek bi hevesle oturdukta başına, ben uyuyakalmışım yaa.
zamaninda 5 bölüm arka arkaya seyreden ben...
Yalnız aralarda Sawyeri gördüm uyur uyanık, onu hatırlıyorum :)
Öptüm.

Püstüklü Mama dedi ki...

Lost'un heyecanına dayanamaz gelir bence.

Özlemişiz ama değil mi? :)

Sermin dedi ki...

ben böyle kasılmalarım başladıktan 1 hafta sonra doğum yapmıştım. ama seninkinin o kadra bekleyeceğini sanmam.

Ozgur dedi ki...

Ne demişler, tekkeyi bekleyen çorbayı içer! Sabır hanımlar. Kendi zamanlarında gelsinler inşallah hayırlısıyla.

Bu arada lostu biz de bugün itibariyle izledik. Sabrettğimize değdi. Selamlar:)))

Burcu dedi ki...

İçimden bir ses bugün gelecek diyor... Hayırlısı... Tarih: 25.01.2009

elfeyp dedi ki...

Sabırlar diliorum :))

Ben Ona Resmen Asigim dedi ki...

Off zordur son zamanlarda beklemek, beklediğine değiyor ama :))

senem dedi ki...

Arkadaşlar,

Sevgili arkadaşımız Seyhan'ın kızı Defne Nil bugün 00:37 de 2720 gr. ağırlığında ve 47. cm boyunda sağlıklı bir şekilde dünyaya gelmiş. Henüz doğumla ilgili ayrıntıları bilmiyorum.

Seyhan'ı çoooookı tebrik ediyorum ve Defne Nil'e annesi, babası, sevdikleri ve sevenleriyle birlikte mutlu, sağlıklı, uzun bir ömür diliyorum.

İnşallah yakında bu sayfalarda küçük hanımın büyüyüşüne tanık olacağız. :))

İlknur dedi ki...

Seyhan seni ve eşini tebrik ederim. Allah analı babalı büyütsün kızını.

Püstüklü Mama dedi ki...

Harika :)

Tanya's dedi ki...

Aaaa..tebrikler..şahane..

pastacirapunsel dedi ki...

Hoşgelmiş Defne Nil Hanım:))

Seray dedi ki...

Seyhan, gözünüzaydın vede çok geçmiş olsun. Nasıl güzeldir kimbilir şimdi onun mis kokusunu içien çekmek. ahh annelik. Tebrik ediyorum Defne Nil' e sizlerle birlikte geçireceği uzun ve sağlık dolu bir yaşam diliyorum.
Sevgiler
Seray

Seyhan dedi ki...

Kiraz sevdası biz ne zaman derken kızım geldi bak:)

Püstükcül sowyer gömleksiz dolaştı bu bölümde her kadın gibi bizim kız etkilendi tabiki:)

Sermincim bizim kız o kadar bekleyemedi baksana bir gün sonra geliverdi..

Özgür 37 dakika ile tam gününde geldi aslında hep 25 i olarak bekliyorduk..

Burcucum 37 dakika ile iddiayı kaybettin :)

Didem gerçektende beklemeye deydi süper bişey ..


Senemcim arkadaşlarla paylaştığın için teşekkür ederim ben hemen yazamadım tabiki.. Bu arada güzel dileklerin içinde sağol..

İlknur çok teşekkürler

Püstükcüm çok teşekkürler

Tanya hemde ne şahane anlatamam :)

Didem çok teşekkürler kurabiyelerimiz herkes bayıldı tekrar teşekkürler ellerine sağlık..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...