23 Şubat 2009 Pazartesi

1 Aylık Olduk








Zaman nasıl geçti anlamadım.. Daha dün doğum yapmadım mı ben? henüz kucağıma almıştım oysaki ne çabuk geçti zaman ?

Bir ayda bol bol ağladık, birbirimize alışmaya çalıştık, az çok başardıkta. Sebepsiz ağlamalar devam tabiki malesef susturamıyorum. Bunun dışında gaz için ilaca başladık istemeye istemeye , ama işe yaradı sanki :) daha rahat çıkarıyormuş gibi geliyor. Uyku düzenimiz halen problemli güzdüz bol kepçe 2,5-3 saat, gece 22:00 dan sabah 06:00 ı bulduğumuz geceler oluyor. bir bebek 8 saat uyumazmı kardeşim ? uyumazmış demek ağlamaktan boğazları acıyor kucakta sızıyor 10 dk yerine yatırınca ağlayarak uyanıyor yeniden. Yeterki uyusun kucağımda uyutucam diyorum ama bu durumda benim gözlerim kapanıyor gece nöbetleri zormuş gerçektende ...

Babamız işe gittiğinden onu uyundırmak istemiyoruz ama bazen sabrımız taşınca imdat diye çağırıyorum 1 saat kadar ilgileniyor bende azcık dinleniyorum. Uyumak değil ama ağlamalarında uyuyamıyorsun sadece dinlenmek ...

Bunun dışında emiyor büyüyor..Sanırım kilo aldı bana öyle geliyor bakalım perşembe kontrolümüz var göreceğiz sütüm yaramışmı..

Günler hep aynı gece sinir harbi içinde geçiyor sabah ezanını duyan bebişim uyuyor bende tabiki.. Sonra bi kaç saat uyku uyuyunca çok tatlı oluyoruz ikimizde herşey süt liman oluyor anlayacağınız. Bir gülücükle hayata dönüyorum yeniden 2 saatlik uyku ilaç gibi gelmiş oluyor inanın.

sling alıcam 1 aylık bebekler için sakıncası varmı özellikle bilginiz varmı doktorada sorucam ama önceden size sormak istedim?

Herşey yoluna girecek zamanla. Bak 1 ay geçti bile ...



Şaşkın şey :)

15 yorum:

Hülya'nın Tuna'sı dedi ki...

slingi ben kullanıyordum malum. 1 aylık bebekleri yandan taşıyorsun. yani kucağında yatırı gibi ama ben tunayı 3 aydan önce taşımaya çekinmiştim. çok yumuşak oluyo omurgaları ya o açıdan. ama zaten şu anda kanguru için de çok ufak. bence 2.aydan sonra falan taşı slingle

banu dedi ki...

Mira yeni doğduğunda... Tek omuzdan kullanılan slingde, yenidoganlar icin anlattiklari kucağına yatırma pozisyonunda başı çok öne doğru kıvrılıp nefes alamayacakmış gibi gelmişti.
Biz de Moby Wrap benzeri bir şey yapmıştık. Daha rahattı... Nasıl bağlanacagina su adresten bakabilirsin. Videonun sonunda baş kontrolu olmayan bebekler icin pozisyonu da gosteriyor.
http://www.babyslingdemonstrations.com/Demo/p/BS1001

kuzunun annesi dedi ki...

Ya bende ısmarladım , ama yinede tırsıyorum . lakin velet öyle kucakcıki , ve anakucagı denen araba koltugundan da haz etmiyor . Ben kullanmaya heran baslayabilirim yani . Aylara göre kullanım pozisyonu farkediyormus. Dikkatli olundugu sürece sakıncası olmaz sanırım.
Zeytin gözlü mü bu kız Seyhan ?

kirazsevdasi dedi ki...

yaaa çok tatlı bu kız Seyhannn
su bakıslara bak canım.
sling hakkında verdigin karar, benim icinde belirleyici olacak, yazarsin gelismeleri...
sevgiler.

banu dedi ki...

Bir link daha kaydetmiştim...

http://annevebebisi.blogspot.com/2007/09/valentines-park-ve-ev-yapm-slingler.html

Ozgur dedi ki...

ay yerim ben o dünyalar tatlısını. ufff bakışlarını yerim ben senin yerimmmmm:))))

Sermin dedi ki...

çok tatlı annesi maşallah. birkaç aya maksimum 2 ay sonra uykularınız düzene girer merak etme. hepimiz yaşadık bu dönemleri. 40 ından sonra biraz daha rahatlıyor bebekler. umarım senin de öyle olur.

mine dedi ki...

canım ne kadar da büyümüş maşallah pek tatlı..yerim o burnu ben...ceylinde ilk zamanlar geceleri uyumuyordu emin olki kırkından sonra düzelecek canım...hiç merak etme sen..çok şeker bir kız bu ya...

Yesim dedi ki...

Ne tatli olmus Defne Nil, masallah! Ben slingi hastaneden geldikten birkac gun sonra kullanmaya baslamistim. Yenidoganlari fetus pozisyonunda tasiyorsun ve bebekler cok rahat ediyor. Ela 10 gunlukken slingle disari cikmistim 2 saat uyumustu icinde, evde de cok kullanirdim.
Sevgiler

kuzunun annesi dedi ki...

Slingimiz geldi , ama 5 kg bebek içinde kayboldu valla . Bi de kuması cok sert geldi bana . Bilmiyorum , sanırım ben bir süre kullanmayacagım sanırım ..

Seyhan dedi ki...

hülya teşekkürler zaten bloglarda sling konusunda en tecrübelilerdensin senden cevap geleceğini biliyordum :) sevgiler

Banu teşekkürler benim bulduğum slingler metal halkalılardı sanırım onlar çok küçük bebekler için uygun değil video için sağol çok faydalı sevgiler

Kuzunun annesi bizimkide kucakçı oldu sanırım en memnun olduğu yer onun için sling iyi fikir bakalım ...kızda zeytin :)

Kiraz sevdası alıp kullanınca tabiki yazarım :)

Banu esranın yazısını okumuştum teşekkürler

Özgür teyzesi yeme kızımı banada kalsın :)

Sermin bende 40 a ve 2. aya odaklandım bakalım inşallah düzelecek sevgiler

Mine içime su serptin gel bakalım 40 gün bekliyoruz...

Yeşim teşekkürler doktorumuzun fikrinide alıp siparişi veriyorum zaten sevgiler

Kuzunun annesi hangi modeldi seninki gerçekten o kadar ağırmı ya merak ettim şimdi ?

İLKAY dedi ki...

canım ne zaman o kadar oldu yahu. Maşallah. zaman bir bende dondu galiba siz hepiniz doğurdunuz bir ben kaldım peh bir de deneyiliyim güüyya...

Seray dedi ki...

Çookk tatlı maaşallah ya. Bende istiyorum bundan bir tane :)

Seyhan dedi ki...

İlkaycım seninde çok az kaldı ama heyecanla bekliyorum ...yaşayacakların ikinci çocuk fikrime önemli bir şekilde etki edecek sevgiler

Seray teşekkürler.. inşallah diyeyim ozaman sevgiler

Sibel GÖZ dedi ki...

hayırlı olsun çok şeker maşallah....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...