10 Şubat 2009 Salı

Aferim Kızıma

Benim kızım akşam saat 01:30 a kadar anamızı ağlattı ama sonra sabah 05:00 a kadar uyudu. Sonra uyanıp 07:00 a kadar uyanık kalıp ağladı, emdi vs. 07:00 da uyuyup 10:30 da uyandı . tabiki bende bu arada uyudum dinlendim.

Burdan çıkarılacak sonuç gece 21:00 den sonra uyumazsa sonra çok uzun uyuyor. ama tabiki onu uyanık tutmak gibi bir şansımız yok canı ne isterse onu yapıyor o zaman uyuyor..

Öğlen teyzoşumuz uğradı yarım saatliğine çok sevindik :)

Komşu teyzeler ziyarete gelecekmiş kapıyı çalmışlar açmamışım ya emziriyordum yada altını alıyordum bu durumda bırakamıyorum tabiki , kapıcımız sanıp açmıyorum kapıları ayıp oldu insanlara bir ara çağırmam gerekir ...

Fotoğraf çekmem gerekiyor bu anları ölümsüzleştirmeliyim hep atlıyorum:(

Lost'un 5. sezon 2. bölmü bilgisayarda indirilmiş bir haftadır izlememi bekliyor. 5. sezonu dörtgözle bekleyen ben defnoştan fırsat bulamadım :(

6 yorum:

siyap dedi ki...

aferin kuzuşa maşallah.şimdi defne ne,nasıl isterse öyle olur yavaş yavaş her şey rayına oturur.kolaylıklar diliyorum canım...

Hülya'nın Tuna'sı dedi ki...

lostun 5.sezonunun 4 bölümünü de izledim. ya artık dizinin cılkı çıktı ya da benim kafam basmıyo artık katakulliye...

Burcu dedi ki...

Maşallah walla sana da miniğe d.. ben Arda Defne Nil'in yaşındayken (haftasındayken) birak interneti, lostu falan, wcye giremiyodum walla... İnşallah hep böyle devam eder prenses..

kirazsevdasi dedi ki...

aman aman maşallah Seyhancim...
bırak boşver Lostu, seyretsemde anlamıyorum ben bu sezon.

mummy dedi ki...

Ay dur Seyhancım ya kafam almadı benimki iki haftalıkken daha kendime gelemediydim..Maşallah sen losttan falan bahsediyon:) maşallah diyom sana valla..Öp bizim için cennet kokuluyu gıdısından...Sevgiler..

Seyhan dedi ki...

siyap yavaş yavaş alışıyoruz gerçektende zamanla düzelecek herşey sevgiler

hülya bende izleyemedim ama merakta etmiyor değilim


Burcucum bende blogu ihmal etmemeye çalışıyorum onundışında tv dizi falan yok bakma yazdığıma daha izleyemedim hiç bişey ,blogda sizleri meraklandırmamak için sıksık güncellemeye çalışıyorum


Kirazsevdası hülyada anlamıyorum demiş epey karıştı lost desene


esra benimkide bir temenni sadece izlemek isteyip izlemeye fırsat bulamama durumu:( sevgiler

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...