7 Şubat 2009 Cumartesi

Annanemiz Evine Gitti.

Doğumdan itibaren yanımızda olan annannemiz, hem hafif nezle olduğu için, hem babam evde tek kaldığı için hemde diğer torun Arda beyi özlediği için bugün evine gitti. Artık kızımla yanlızız, bakalım tek başıma başaçıkabilecekmiyim. Yarın babamız evde onun için asıl önemli gün pazartesi....

Annanemiz giderken buzdolabını, erzak dolabını ve bebek bezlerimizi stoklayıp gitti sağolsun. Kızımın sponsorları. Lohusa psikolojisi ile zaman zaman üzdüm kendisini ama anne işte giderken zorlanırsan ara hemen gelirim dedi.. Canım annem seviyorum seni hemde çok.

4 yorum:

kirazsevdasi dedi ki...

başaracaksın tabii ki Seyhancım, sana başaracaksın derken, kendime de diyorum aslında.
Ne kadar sürekli kalabilirler ki...
Hem ayrıca bence şöyle düşün; ne kadar erken oturtursan düzenini, o kadar iyi...
Sevgiler.

pastacirapunsel dedi ki...

Eminim ki herşey yolunda gidecek, anneannesiz günler de keyifli geçecek..
Defne Nil'in missss pamuk yanaklarından kokluyorum...
Yardım gerektiğinde biliyorsun, Rapuuu desen duyarım ben:) Koşa koşa gelirim yardıma..

Seyhan dedi ki...

Kiraz sevdası doğumdan önce kimseyi istemiyorum yanımda derdim ama annem gidince bi kötü oldum ama geçecek kızımla biz idare edicez hklısın ...

Didem çok sağol ya , kafayı sıyırır gibi olursam :) bebek bakımındaki tecrübelerinden yararlanırım belki teşekkürler

Anonymous dedi ki...

merhaba bebeğin hayırlı olsun

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...