11 Şubat 2009 Çarşamba

Birkaç Foto...





16 yorum:

İLKAY dedi ki...

canım benim maşallah:)))
öperim onun yanaklarından, amanda teyzesine dil çıkarırmış:)))

Kremali'nin annesi dedi ki...

Defne cok ama cok guzel bir bebek annesi. Hele o kocaman gozleri ve minik kalkik burnu yok mu:))

Allah nazardan saklasin ve hayirli bir evlat olmasini nasip etsin.

Kocaman sevgiler,
Ayse Sule

İlknur dedi ki...

Seyhan babasını görmedim ama ilk resimde senin profil resmine o kadar benziyor ki. Maşallah Allah nazarlardan korusun.

elfeyp dedi ki...

Maşallah defneciğe.
Kapkara saçlarına bayıldım..
Bi de bizde çıksa şu saçlar :)

Burcu dedi ki...

Gözleri kocaman kocaan cin cin bakıyor üstelik.. aşallh miniğe...

Tuğçe dedi ki...

Seyhancm,
Maaşallah!
Tam lokummuş Defne tam yemelik...:)

banu dedi ki...

Maşalah Defne'ye... erkek anneleri alınmasın ama zamane kızları daha bir cin bakıyor sanki :)

kirazsevdasi dedi ki...

Ayyyy canım yaa, Seyhancım cok guzel bi kız, guzel guzel bakiyor valla.
Masallah...

Seyhan dedi ki...

İlkaycım teşekkürler,

Ayşe şule her bebek annesine güzel gelir ama banada çok tatlı geliyor sizlerde teyid ettiniz ya :) maşallah kızıma

İlknurcum babası ile fotoğrafımızı koyucaz ama bir türlü ayarlayamadık, bende saçbaş almış başını gidiyor şöle cici poz vermek için azcık bekliyoruz..

elfeyp , bizim saçlarda dökülür diyorlar ama bakalım?

burcucum o gözler bazen öyle bilmiş bakıyorki şaşırıyorum açıkçası

Tugçe hemde fıstıklı lokum:)

Banu gerçektende bakışlar cincin, 16 günlük ama anlıyorda bakıyor sanki..


Kirazsevdası çok sağol teşekkürler :)

Anne Duru dedi ki...

seyhancımm
çok kaymak bişey bu kız ya maşallah..
nasıl güzel bakıyor cin gibi..
nasıl gidiyo??takip etmeye çalışıyorum ama bazen yetişemiyorum güne:))
sevgiler,

Meltem :-) dedi ki...

Canım harika bir bebek maşallah, belli çok akıllı bir kız olacak, gözlerini kocaman açmış herşeyi bir an önce keşfetmek istiyor:)
Bu arada ödülledirildin canım...bana bi uğra bakalım:)

Tanya's dedi ki...

Seyhan,

Çok şeker..çok güzel..ne güzel pozlar..teyzeleri bayıldı..

İlknur dedi ki...

Seyhancım blogumuzda sana küçücük bir hediye. Kabul edersen sevinirim.

Seyhan dedi ki...

cihancım merhaba bende günler nasıl geçiyor anlamıyorum çok hızlı ama hep aynı biraz düzelelim görüşürüz belki :)

Meltemcim sağol ödülümü aldım sevgiler

Tanya teyzesi bizde sana bayılıyoruz ...

İlknurcum ödülümü zladım çok teşekkürler sevgiler

yeliz dedi ki...

seyhan acayip şeker bu ya maşallah!!

Seyhan dedi ki...

yelizcim teşekkürler

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...