5 Şubat 2009 Perşembe

Çok Yaşa Sıcak Su Torbası :)

Gaz krizlerini geçirme seçeneklerimizi teker teker deniyoruz. Hepsini aynı anda denemeyip tek tek yapıyorum ki hangisi işe yaradı bilelim . Akşam sıcak su torbasını doldurup yatağına ayaklarına koyduk ve gaz krizimiz olmadı yuppii :) gece 2 kez kalkıp emdi birinde altınıda değiştirdim. Su soğuyunca yeniden doldurduk. Sıcağın etkisinden olacak mayıştı ve uyudu bebişim, ağlama krizimiz olmadı.

Bu arada ilacı çok zorda kalmadıkça kullanmamaya karar verdim. Ama eczaneden aldım evde dursun psikolojik olarak beni rahatlatıyor. En azından 1-1,5 aylık olana kadar ilaç vermek istemiyorum.

14 yorum:

MELEK KOKUSU dedi ki...

pitircik cok erken baslamis gaz, bizim ilk geldigimiz 2 gece hic uyumamisti bizde gaz zannetmistik ama doktorumuzla konusunca üsüyorda olabilir demisti sonucta hastanede anne rahmindeki isida olan bir odada kaliyordu sonra bizde kalorifere yakin koyduk yataginada sicak su torbasi yerlestirdik cok rahat uyumustu taki 3 haftalik olana kadar ondan sonra baslamisti gaz sancilari, bizede sabsimplex yazmisti doktorumuz bende cok tereddütte kaldim el kadar bebegime ilac vermeyeyim diye ama cigliklar vede kuzumun acisi cogaldikca verdim, 1 aylikken basladim her ögünde yaklasik 15 damla veriyordum o kadardi yani, ama cekinmeden verebilirsin bir yan etkisi yok, ben memnun kaldim, zaten zararli birsey olsa doktorlar vermez emin ol..ben kizimin aglayip mahvolmasindansa vermeyi tercih etmistim... Kolay gelsin :)

Sermin dedi ki...

ahhh o gğünlere geri döndüm. biz de neler denemedik ki. sıcak su torbası bazen bizde de işe yarıyordu. karnına, ayaklarına. ama yine de ilaca başladıktan sonra daha iyi olmuştu. için rahat etmiyorsa bekle 1 aylık olana kadar.

kirazsevdasi dedi ki...

ahhh Seyhancım cok sevindim, gecmis olsun,
bundan sonra boyle kolay gecer insallah geceler.

Seyhan dedi ki...

esincim bizde dünden beri sarıp sarmalıyoruz sıcak iyi gelmiş olmalı ki uyuyor. Buarada doktorum ilacı 8 damla dedi sen 15 damla kullanıyormuşsun çok fazla değil mi?

Sermin sıcak su torbası işe yaradı gerçekten akşamda öğlende iyi uyudu , ilaç içinde beklemeyi düşünüyorum umarım çok gerek kalmaz

Kiraz sevdası teşekkür ederiz sevgiler

mamagonekrazi dedi ki...

Seyhancim,

Bizim Batuhan'da asiri gazli/kolikli bir bebek oldugundan cok iyi anliyorum seni. O zamanlar bende cok okuyordum forumlarda annenler ne yapmis gazli bebekler icin diyede, birinde kadincagiz kendi sutu bebegine asiri gaz verdigi icin formulaya baslatmis diye yaziyordu. Formuladan kastim hazir mama! buradaki mamalar cok cesitli, gazli kolikli bebekler icin olandan tutta ishalli bebeklere kadar her tip icin ozel mama var. Neyse kadin bebekte durumun cok daha iyiye gittigini soylemisti.

Ben bebeklerimi 3 ay emzirdim, ama emzirirken bile hazir ama takviyesi yaptim. Bu secimimden cok memnunum. Bizde doktorun tavsiyesi ile Similac Alimentum diye bir mama kullandik, mucizeler yaratti Batuhanda. 4. ayin sonuna kadar bu mamayi kullandik. gaz sorununu boyle cozduk.

Aglama olayina gelince, simdi insan gaza suna buna kesin cocum bulana dek, bir sekilde bebegin her aglamsinda yanina kostugundan olsa gerek bebek aglamaya alisir duruma geliyor. Yani gazina cozum bulduktan sonra eger gece aglamari hala devam ederse sebebi buyuk ihtimal budur. Biz batuhanda yine doktorumuzun onayi ile Ferber metodunu denedik.

Ozellikle kolikli bebekler annelere ve kucaga daha bagimli hale gelirler, malum yavru aglamasin diye pis pis kucagimizda sallar dururuz. Ama bunun otesini dusunmek lazim.

Simdilerde Batuhan uyku duzeni acisindan olsun, bagimsizlik acisindan olsun oldukca mukemmel bir bebek. Minanin zaten hic oyle sorunlari olmadi. Neyse sormak istedigin bir sey olursa ben burdayim kolikli bebek annesi olarak. bana e-mail atabilirsin.

kolay gelsin.

Meltem :-) dedi ki...

Seyhan Merhaba,
Biz Nero Baby kullanmıştık sanırım ben de 1 yada 1-5 aylıkken başladım ama hep önerilen dozdan az vermeme rağmen içim hiç rahat olmadı, sonra doktorumuz Kadir beye sorduğumda doğru gaz çıkarmayı bilmiyorsunuzdur dedi, şuruplar sadece bağırsakları tembelleştiriyormuş. O gün kestim bir dahada kullanmadım ama bizimkinin de öyle deli gibi sancıları yokmuş gibime geliyor şimdi, insan nasıl unutuyor 4 ay önce çektiklerini inanılır gibi değil:))

İlknur dedi ki...

Seyhan çok sevindim bir yolunu bulduğunuza. Annenin yediklerinden gaz geçmez diyorlar ama annenin soğuk alması bebeğe gaz yapıyor bunun örneğiyim. Bebek kadar kendini de sıcak tutmaya çalış.

berna dedi ki...

ewet gaz için verilen ilaçlar bebeğin bağırsaklarını tembelleştirir bunu akrabamız olan bi dr.dan ögrenmiştim ama cok sıkışınca verilebilir bundan daha ziyade ne varsa bitkisellerde var bence bunlar daha çok yardımcı olabilir.Bu arada bi arkadaş mama önerisinde bulunmuş sadece rica ediyorum arkadaşlar mamayı siz kullanın ama tavsiye etmeyin.daha annesinin sütünü hazmedemeyen bir bebek nasıl doğal olamayan bişeyi hazmedebilsin ki hazmedebiliyosa demekki içinde bişeyler var belki de bebeginize kıyamadığınız için veremediğiniz ilaçtan var kimbilir... sana güveniyorum Seyhan..seni tanımıyorum şahsen ama inan hergün blog unu açıp aceba yardım edebilceğim bişey varmı die bakıyorum

Kremali'nin annesi dedi ki...

Seyhancim,

Sorunun ilaca gerek kalmadan cozulmesine cok sevindim. Demek o minik ayaklari usumus prensesin; yerim ben o ayaklari yer:))

Aman ne yap et, minik prensesinle gecirdigin her anin kiymetini bil, tadini cikar. O hengamede en cok iskalanan sey bu oluyor cunku. Bazen keske eski gunlere donup Kremalimin o ilk haftalarini daha bir doya doya yasasaydim dedigim oluyor:(

Cok opuyorum ikinizi de; sevgiler...

Ayse Sule

Seyhan dedi ki...

Alevcim desteğin için teşekkür ederim sevgiler

Meltem gaz çıkarmayı bilmiyorsunuz derken nasıl çıkarmak gerekiyormuş belki bizde yanlış yapıyoruzdur?

İlknur ben kendimi sıcak tutuyorum çorap , terlik ama o ağladıkça bana ateş basıyor vallahi :(

Berna gaz ilacına ben çok sıcak baklıyorum açıkçası alternatif yöntemler işe yaramazsa kullanırım artık. Hergün beni ziyaret etmen ve tecrübelerinşe destek olman çok hoş , çok teşekkürler

Ayşe şule inan koklamak , ve uslu durduğu zamanlarda bakışmaya bayılıyorum gözlerini büyük büyük açıp bakması yokmu çooookkk tatlı çok sevgiler

Unknown dedi ki...

Yaa arkadaslar benim kizim 2 yas 4 aylik inek sutu kabizlik yaptigi icin similac alimentum verdi ilk defa verdim tadini hic begenmedi zorla biraz verdim.Acaba zamanla alisir mi?

Halime Altmis dedi ki...

Yaa arkadaslar benim kizim 2 yas 4 aylik inek sutu kabizlik yaptigi icin similac alimentum verdi ilk defa verdim tadini hic begenmedi zorla biraz verdim.Acaba zamanla alisir mi?

Adem Karataş dedi ki...

Benim oglumda gaz sancısı çekiyordu sürekli ve inek besinlerine alerrjisi çıktı doktor similac alimentum verdi ilk etapta mamayı sevmedi ama zamanla alıştı.mamayi icmezse biraz şeker katabilirsiniz demisti yada doğal vanilya.ama bizim ki gerek kalmadı şükür gaz sancılarimizda böylelikle bitti

Adem Karataş dedi ki...

Benim oglumda gaz sancısı çekiyordu sürekli ve inek besinlerine alerrjisi çıktı doktor similac alimentum verdi ilk etapta mamayı sevmedi ama zamanla alıştı.mamayi icmezse biraz şeker katabilirsiniz demisti yada doğal vanilya.ama bizim ki gerek kalmadı şükür gaz sancılarimizda böylelikle bitti

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...