6 Şubat 2009 Cuma

Defne Nil'i yıkadık...




Dün annemle beraber kızımı yıkadık göbeği düştükten sonra 2-3 gün daha bekleyip yıkayın demişti doktorumuz. Bizde dün ilk kez yıkadık. Annanesi Arda'dan tecrübeli tuttu, ben sadece su dökme işini yaptım, azıcıkta ovuşturdum :) ilk sefer için şampuan kullanmadık. Almanya'da yaşayan kuzenimin oğlu için bir yaşına kadar bebek şampuanı kullanmamışlar, ciltleri çok hassas olduğu için Almanya'daki doktorlar kullandırmıyormuş, sadece su ve bebe yağı ile yıkanıyormuş. Bizde ilk sefer için kullanmadık.. Bu arada derisi pul pul oldu yıkadıkça soyulmaya başladı. Bebeyağı ile sık sık masaj yapılacak..


Kızım yıkanırken hiç ağlamadı , sadece suratında şapşal bir ifade vardı noluyor burda, napıyor bunlar bana der gibi :) Üşümesin diye acele ile yıkadık fotoğraf çekemedim, kameraya alamadım bugün tekrar yıkamayı düşünüyoruz. Suyu sevdi sanırım :)


Bu arada sıcak su torbası ile 2 gecedir rahat uyuyor. Gece 2 -3 kez kalkıyor emiyor, biraz ağlıyor gazını çıkartıyorum ve tekrar uyuyor. Sıcak su torbası işe yaradı şu an için başka bir şeyde denememe gerek kalmadı

7 yorum:

Tanya's dedi ki...

Çok tatlı..çok...bende bebe yağı ile yıkanmış bir çocuk olarak hak veriyorum..o kadar hassaslar ki..mis gibi..sarılıp koklar mısın benim içinde..

Seyhan dedi ki...

Koklarım Tanya hem senin için hem benim için :)

kirazsevdasi dedi ki...

o bebek kokusuna bayılıyorum, minnoş Nil de masaja bayılmış ki ekte görüldüğü üzere kendinden geçmiş :)
Sıcak su torbası haberine ekstra sevindim.
Öp benim için.

MELEK KOKUSU dedi ki...

seyhancim bizde 2-3 hafta öyle yikamistik ebemizin tavsiyesiyle hatta bebek yagi falan degil bildigin z.yagi vede süt karisimli bir suda yikadik, derisi kendiliginden soyuluvermisti kurularken, hic caninin yanmadigina emin olmustum ama 1.ayindan sonra biz bebek sampuani degil ama yagli bebek dus jeliyle yikamaya devam ettik yeni yeni bebek sampuanina gectik saclar icin(gerci sac dedigimde 2 tel bise :D )
O deri soyulmasida dogumda günü gecen bebeklerde görülen bir durummus bizimde 4 gün gecikmeli dogmustu :)
sabsimplex olayina gelince bizim dozumuz yüksekti cünkü acayip gazli bir bebekti, yavas yavas dozu düsürdük tabi ilk hafta sadece öyle yapmistik sonra 6´sar damlaya düsmüstük, 3. aya girerkende tamamen birakmistik

Seyhan dedi ki...

Tanya koklarım hem senin için hem benim için :)

Kiraz sevdası banyo rahatlatıyor gerçektende ardından derin uyuyor çünkü ...

Esin bir arkadaşımda bebeğini sürekli z. yağı ile yıkamış , masajda yapmış şampuan kullanmadan . bizde bir süre kullanmayız herhalde zaten mis gibi kokuyor şampuana gerek yok..Defne gecikmeden gününde geldi ama derisi genede soyuluyor .. İlaç içinde 3 aydan sonra ihtiyaç kalmamasına çok sevindim demek tahmini 3 aya kadar bizde rahatlayacağız sevgiler

Esra Günüşen Ertuğrul dedi ki...

merhaba,
bebeğiniz hayırlı olsun. maşallah çok tatlı...bebeğinize sıcak su torbasının işe yaradığını yazmışsınız. benim size nacizane tavsiyem, benim bir arkadaşımın bebeği kolik olmuştu. onda görmiştim. Theraline kiraz çekirdekli yastık. su torbasının yerine kullandı. çok mantıklı gelmişti, bana . su torbasının içinde sıcak su var ve siz onu bebeğinize kullanıyorsunuz. allah korusun,sızsa falan... bu yastığı mikrodalgada ısıtıp veya buz torbası gibi dondurup kullanabiliyorsunuz. ilgilenirseniz diye internetteki linkini gönderiyorum... sevgile
r..http://www.annebebekmagazalari.com/store/ProductDetails.aspx?productId=90610

bebeimgeliyor.blogspot.com

Seyhan dedi ki...

merhaba esra içime bir kurt düştü şimdi çok sıkı kapatıyoruz ağzını ama ya açılırsa ben bi araştırayım şu kiraz çekirdeği olayını zaten duymuştum öncedende uyarın için sağol sevgiler

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...