16 Şubat 2009 Pazartesi

Naber Kuzen...



Arda:
Naber kuzen

Defne: İyi sayılır azcık sıkıldım.

Arda: Defnecim bak hep ağla ağlayınca kucağına alıyorlar
Defne: Bende hep öyle yapıyorum zaten:)

Arda: Bide gazın varmış ama üzülme benim kadar olunca geçiyor, Böle kendini rahat bırak acıcıkta ıkınınca çıkıyor zaten ..

Defne: Ama benimkiler biraz zor çıkıyor Arda, hep ağlıyorum canım yanıyor:( bu memesi olan kadında beni alıyor, bide kokusuda güzel o zaman azcık rahatlıyorum.

Arda: o memeli kadınların adı anneymiş, bende de var bi tane

Defne: Bizim evde bide adam var hep şarkı söylüyor, ama sesi pek hoş değil, şarkılarda uydurma bide başlayınca susmak bilmiyor:(

Arda: haaa onlarda baba.. bizim evdeki kızınca pipini kesçem diyor ama henüz bişey yapmadı. Anne denen kadın izin vermem korkma diyor ama, zaman zaman başbaşa kalınca azcık tırsıyorum...

Defne : ben ağlıyorum artık..

Arda: tamam sen başla bende başlıyorum 1- 2- 3 aynı anda

17 yorum:

Ben Ona Resmen Asigim dedi ki...

Çok tatlılar ne eğlence ne cümbüş olacak büyüdükçe.Bende çok isterdim ablamla aynı zamanda doğum yapmayı. Öpüyorum minik bebişleri

Derya kuzuları bunlar dedi ki...

ÇOK TATLISIN YA :)

Mısır Patlağı :) dedi ki...

Seslendirme muhhteşem olmuşş:)))

siyap dedi ki...

:)) harika...
ve maşallah çok tatlılar.

Püstüklü Mama dedi ki...

Harikasınız :D

Hülya'nın Tuna'sı dedi ki...

bu uykusuz halimle güldürdün beni
allah da seni ve defneyi güldürsün

mummy dedi ki...

:))Ne kadar masum ne kadar tatlılar maşallah onlara:))

Anonymous dedi ki...

süper
tam hayalin gibi olmuş sanırım
öptük
yıldız

elif dedi ki...

yaaa çok tatlılar, iç sesler de şahane :) :)
Ardacık ne kadar büyümüş..
ikisine de kocaman maşallah.

Seyhan dedi ki...

didem cümbüş gerçektende bir ağlıyor biri susuyor allah ikiz annelerinine sabır versin . ama büyüdüklerinde çok güzel olacak ...

derya , kübra ,siyap, gamze , püstükcüm Hülya ,esra, Yıldızcım,hepinize teşekkürler ...

Kiraz sevdası aralarında 54 gün var ama bebekte 1 gün bile fark ediyor Arda kocaman duruyor maşallah bizimki ufacık kalıyor yanında ..

kuzunun annesi dedi ki...

Cok cici , cin cin bakışlı bir kızın var Seyhan , allah bagıslasın . Arda da cok seker . Ailede büyük bir mutluluk rüzgarı esiyordur su sıralar , ne güzel

Seyhan dedi ki...

Merhaba kuzunun annesi benim kız cin gerçektende pekçok kişi söyledi :) ailee mutluluktan sarhoş hangisini seveceklerini şaşırıyorlar :) sevgiler

Gülen Tezer Üstün dedi ki...

Aralarında gerçekten geliştirdikleri bir dil varsa -ki kesin va- yandık biz.
Hem diyalog hem bebekler çok hoş :) sevgi, barış ve mutlulukla büyüsünler..

kuzunun annesi dedi ki...

Bu kova kızları böyle oluyor heralde , benimkide uykusunu almıssa aynen böyle cin oluyor . Gecen bir Amerikalı arkadas cok alert bir hali var dedi , cok güldüm .

Seyhan dedi ki...

gülen kesin böyle bir dil var bence sevgiler

kuzunun annesi alert hal ha gerçektende öyleler :)

DERYA dedi ki...

bu konuşmaya bayıldım gerçekten böyle bir dil varmıdır aralarında acaba?:)))))))))

Seyhan dedi ki...

derya kesin vardır diyorum ben, sevgiler

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...