26 Mart 2009 Perşembe

2. Ay Kontrolü ve Devam Eden Pişik



Bugün tam 2 aylık oldu Defne Nil. Büyüdü değişti. Son 13 gündür devam eden pişik yüzünden yeterince kilo alamadı, Pişik için doktorumuz ilaçları kullanmaya devam geçecek demek dışında pek çözüm üretemiyor. Cildi çok hassasmış, pişiği 2 aya kadar devam eden bebekler varmış, biz yine iyiymişiz falan falan...2. ay sonu 4160 gr ve 53 cm oldu. Bunun dışında



Kafanı çok dik bir şekilde tutabiliyorsun.

Gülmeyi öğrendin.
Emme refleksin çok iyi.
Altın açıkken çok mutlusun giydirmeye başlayınca huzursuzlanıyorsun.
Kilo aldın ve boyun uzadı yenidoğan tulumların küçük geliyor.
Yüksek sesle müzik dinlemeye bayılıyorsun, kucakta dans ederken çok mutlusun.
Beni tanıyorsun başkalarının kucağında rahatsız oluyorsun bana gelince susuyorsun
Tavanda yada duvarda bir noktaya sabitlenip uzun süre bakıyorsun. Baban tavanda kaç tane delik nokta vs olduğunu hesapladığını söylüyor. Tek tek saydım 11.587 delik , 2897 kabarık nokta var babacım :) diyormuşsun.
Işığa bakmayı seviyorsun.
Canın yandığından gözünden yaş gelene kadar ağlıyorsun. Benide ağlatıyorsun.
Malesef ayakta sallanmaya fazla alıştın, eskiden memede uyurdun ve yatağa yatırınca uyanmazdın şimdi salayıp iyice dalmanı bekliyoruz bazen bu 1 saat sürüyor:(
Seni çok seviyorum meleğim benim.....

8 yorum:

ELÇİN dedi ki...

çok tatlı olmuş zuzu :)

benimde bir yakınımın bebeğinde olmuştu bu sorun ve en sonunda sorun bezden kaynaklanıyormuş anladılar...
daha doğrusu teni çok hassas ve her 2 ayda bir bez markasını değiştirdiler...dönüşümlü olarak 2 marka arasında gidip geldiler

Sibel GÖZ dedi ki...

canım ya..neden geçmedi acaba pişiği kıyamam ben ona...annemle konuşurken şöyle dedi gene uygulamak istersen zeytinyağı sürse geçer dedi...dene istersen canım..çok geçmiş olsun...
sevgiyle...

kurşunkalem dedi ki...

Yeğenimin de aynı sorunu vardı.Normal yıkanabilir koton beze geçtiler.Altını değiştirirken de biraz açık tuttular.Açıkken,yarım metre gibi bir uzaklıktan masa lambası tuttular altına,kurutucu etki yaparmış.Denemek isterseniz diye yazdım.Geçmiş olsun...

kirazsevdasi dedi ki...

seyhancım gmailini bi kontrol eder misin?

Anne Duru dedi ki...

seyhancım,
desitin denedin mi??ben ilk günden beri kullanıyorum ve çok memnunum..büyük eczanelerde var ama bulamazsan ben bizim oaralardan alıp sana ulaştırırım..
çok tatlı olmuş maşallah..okurken çok güldüm çünkü benim kız da bangır bangır müzikte uyuyo:)))
sevgiler,

Yasemin Aktuğ dedi ki...

seyhan allah bağışlasın çok tatlı bi kız bu.
pişik için bikaç öneride ben söylemek isterim trosyd krem bence çok etkili bi de ıslak mendil kullanıyorsan kullanmamanı tavsiye edeceğim ılık pamuklu su ile temizle popişini
umarım işe yarar sevgiler

GüLCaN dedi ki...

şu pişik çok can sıkıcı bi durum. ne kadar hassasmış yavrum benim. bi geçse de rahatlasa minik.

Seyhan dedi ki...

elçin bizde denedik en son molfixteyiz

sibel ben başından beri z.yağ kullandım ama pişik olmamızı engellemedi şimdi kreme döndüm ...

kurşun kalem lamba olayını doktorumuzda söyledi, çok ileri pişikler için yapılıyormuş,ama biz yapmadık, umarım tekrarlamazda gerek kalmaz

cihancım banu gönderdi sağolsun bakalım deneyeceğim ...

yasemin trosyd krem bizde işe yaramadı malesef ıslak mendil kullanmıyorum başından beri pamuk ve su kullanıyorum ben ama yinede pişik olmamızı engellemedi


gülcan malesef herkesizki bir kaç günde düzeldi bizimki haftalar sürdü ne yazık

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...