16 Mart 2009 Pazartesi

Pişik 2

Dün tüm gün en az 2o kere altını aldık, her seferinde silmek yerine belden aşağısını yıkadık, sonra iyice kurulayıp havalandırdık. Her temizlemede kremlerini bol bol sürdüm. Gece saat 22:oo civarı bir temizlemede pişiğin popo çatalına doğru ilerlediğini görüp panik oldum . Doktorumuzu aradım.

ilaçlar işe yaramalı ama geçmek yerine daha çok yayıldıysa başka bir şey olabilir yarın getirin göreyim dedi.

Sabah ilk randevuyu aldım. Akşam annanesini ayağında salladı uyudu bende biraz dinlendim sabah 4 te yeniden uyandı emzirdim uyudu. Sabah babamız hasta hasta geldi bizi Maslağa götürdü (Acıbadem kadıköydeki doktorumuz, yeni açılan Maslak hastaneye gitti bize ters oluyor ama doktoru sevdiğimizden devam edicez ) sabah Defne uyuduğu için altını açmamıştım, oraya gidince uyandı altını açtım ve toplu iğne başı gibi olan kırmızılıkların geçtiğini gördüm :)

Doktorumuzda pişik olduğunu teyit etti ilaca devam, tamamen geçince Hametan'ı tavsiye etti yada içinde çinko bulunan diğer kremlerden birini.. Tamamen geçmedi ama epey düzeldi çok şükür.

Bu arada kızım 3860 gr olmuş boyu 53 cm diğer tüm kontrolleri iyi çıktı.. Acısı azalan Defnoş gülücük atmaya başladı:) ve uyukusuz geçen gecelere inat şimdi mışıl mışıl uyuyor...

13 yorum:

Mısır Patlağı :) dedi ki...

Önereceğim bir krem var tek geçer her kremi Travacort al bir defa sürüp altını kapat sihir gibi bir daha ki açışta heçç bişe yok :) İnsan gözlerine inananmıyoooooo...

Seyhan dedi ki...

mısır patlağı biz travacortu 1 gün boyunca kullandık ama işe yaramadı, hatta arttırdı doktorumuzda o mantar kremi defneye ağır gelebilir dedi kullanmamıza izin vermedi..

Burcu dedi ki...

Seyhaaaannn.. Çok sevindim pişiğin geçtiğine.. Bir de bana mail adresini verir misin?? benimki burcu_gumus@hotmail.com

Seyhan dedi ki...

Burcu az önce mail attım sana . stavasoglu@gmail.com

esin ve ömer dedi ki...

Seyhan geçende tavsiye edeceğim ama bir ürlü aklıma gelmeyen pişik kremi hametandı.Biz hep onu kullandık çok da memnunuz.

GüLCaN dedi ki...

geçmeye başladığına çok sevindim. maşallah kuzucuğa. kayınvalidem oğlumu severken "uykularım senin olsun" derdi. ben de minik Defne'ye diyorum şimdi; uykularım senin olsun gece gece mışıl mışıl uyu e mi?

seyhan dedi ki...

gülcan ne hoş bir dilek o "uykularım senin olsun" bende öyle sevcem kızımı .ama benimde uyumaya ihtiyacım var ben en iyisi öyle sevmiyim :)

senem dedi ki...

Seyhan, ben de Neva da Desitin kullandım, bir problem olmadı. Bu arada naçizane bir minik tavsiye. Kullandığın kremlerin (ve tabi ıslak mendillerin) içeriğinde paraben olmamasına dikat et. Bilinen çoğu markada (Sebamed ve Mustela hariç) var ne yazık ki.

Defne nil'i kocaman öpüyorum... sen ısır onun poposunu bak nasıl geçiyor pişikler :))

Anonymous dedi ki...

Selam,
ben pişik problemimizde her zaman bepanthen kullandım çok iyi geldi . Tavsiye ederim. Geçmiş olsun..

Gülşah

berna dedi ki...

merhaba
ben pişik için herzaman ki gibi sana doğal yöntemlerden bahsedicem ki bizzat kızımda denedim ve 2günde pişikten eser kalmadı
bunu yıllar önce annem kardeşimin pişik problemini hiçbişeyle geçiremediğinden tavsiyeyle ögrenmiş
zeytğnyağını halis mulis olanndan bi kaç kere fokurducak şekilde kaynat temiz bi şişeye al ve her alt değiştirmede sürr
tarif bu umarım işinize yarar
geçmiş olsun bebişee

berna dedi ki...

yanlız soğutulmuş olcak nolur nolmaz yinede sölümm eksik bilgi olmasın :=)

kirazsevdasi dedi ki...

gecmis olsun seyhancım,
daha yeni dunyaya donebiliyorum

Seyhan dedi ki...

senemcim sebamed sabun kullanıyorum bende ıslak mendili hiç kullanıyırum genelde pamuk ve su ile siliyoruz, pişikten beride yıkıyoruz zaten sevgiler

gülşah tavsiye edenler oldu ama doktorun verdiklerini kullanıyorum şimdilik sevgiler

berna pişikten önce zeytinyağı kullanıyordum. ama pişik olunca ondanda azgeçtim işe yaramadı çünkü başka bebeklere yarayan bize yaramadı malesef :( sevgiler

kiraz sevdası çok teşekkürler

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...