31 Mart 2009 Salı

Salla Salla Nereye Kadar

Annanemizin aman uyusunda nasıl olursa olsun zihniyeti ile, bize hediyesi olan ayakta sallama olayına çok alıştı Defnoş, artık memede uyumuyordu. E bizim ayaklardaki güçte biyere kadar yani, doğum kilolarını vermeden kas yapcaktım azkalsın, bacaklar uyuşana kadar sallıyoruz, sonra yerine koyduğumuzda uyanıyordu, bi şey bulmalı dedik çözüm gene anneneden geldi. Şu sallanan koltuklardan alın dedi ... Şimdi Defnoş emdi memede mayıştı ve koltukta aşağı yukarı sallanıyor. Uyudu ama gene kıpır kıpır heran uyanabilir.

Bu arada bende çayımı içiyorum. Hatta ufaktan etrafı topladım, inanılır gibi değil yani :) bizim gibi hata yapıp ayakta sallamayın, yok salladıysanızda sizde bundan alın derim hadi çayım soğumasın öptüm sizi

5 yorum:

Derya kuzuları bunlar dedi ki...

evet bu harika bir buluş .kim icat ettiyse allah razı olsun.bende arda da kullanmıştım.

Seyhan dedi ki...

deryacım aman nazar deymesin kullanmaya başlayalı ilk gün işe yarıyor sanki :) sevgiler

GüLCaN dedi ki...

işe yaradıysa ne mutlu size. benim oğlum 5 ayına kadar kendi kendine yatağında uyuyodu. 5 ayından sonra ayağa alıştırmak zorunda kaldım. şimdi büyüdü yine kendi kendine uyuyo.. güle güle kullanın koltuğunuzu pek şıkmış...

Seyhan dedi ki...

gülcancım 5 aydan sonra ne değiştide ayağa döndü merak ettim ne güzel yatıyormuş yatağında ?

GüLCaN dedi ki...

ne değişti hemen bahsedeyim. ilk 5 ay emzik emiyodu benim oğlum. ağzına emziği verip yatağına koyunca dönencesine bakar emziği emerken uyur giderdi. sonra ne olduysa 5 aylık olduğunda kafa çalıştı.. heralde " ne emiyorum ben bunu boş boş" dedi birden emziği bıraktı. :) bi daha ne yaptıysam istemedi. artık yatağında da tek başına yatmak istemedi. bıraktığımda ağlıyodu mecburen ayağımda sallamaya başlamıştım. ancak o şekilde uyuyodu çünkü. şükür ki geçti artık o günler :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...