7 Mart 2009 Cumartesi

Uçtu Uçtu 40 Uçtu....

Çiçekli böcekli pembe kız kıyafetimi giydim, sabahın köründe babam işe giderken bizi annaneme bıraktı. Teyzelerim ve kuzen Arda'da geldi beni görmeye ben 40 günlük olmuşum çünkü herkes beni sevdi,öptü, maşallah dedi. Annanem yumurta ve pamuk verdi adettenmiş. Annem ve babam bu akşam beni yıkayacaktı ama eve giderken uyuyunca banyo işim yarına kaldı. 40 günlük olunca uslu kız olmak gerekiyormuş öyle dediler artık büyümüşüm abla olmuşum. Bende bugün annemi hiç üzmedim hatta gün içinde 1 saat uyumasına izin verdim benimle teyzemler ilgilendi. Bu arada gezmeye gitmek çok güzelmiş, artık hep gezicez annemle size de gelelim mi? Söz uslu kız olucam :)


21 yorum:

Püstüklü Mama dedi ki...

Bize gelebilirsiniz :)

σzℓєм dedi ki...

maşallah ona maşallah :)

Ayça dedi ki...

Canım, öncelikle allah sağlıkla mutlulukla hep beraber bir ömür nasip etsin size..
Pek vefasız çıktım ne arayıp ne sorabildim ama inan dualarım seinleydi doğumda da sonrasın da da..
O kadar güzel ki meleğin ne diyebilirim bilmiyorum. Maşallah maşallah maşallah. allah kendi gibi kaderini de güzel kılsın

pastacirapunsel dedi ki...

Ben bekliyorum, yumurtamı, pamuğumu hazırladım:))

kirazsevdasi dedi ki...

ay ben de bekliyorum ben deee :)

kirazsevdasi dedi ki...

ay ben de bekliyorum ben deee :)

Seyhan dedi ki...

püskütçüm geliriz yaza edirnede arkadaşlarım var onlara gidince seninlede görüşürüz belki :) ama yaza...

Özlem Ayça teşekkğr ederiz.

Rapu ilk sana geliriz herhalde en yakında sen varsın komşu komşu:)

Kiraz sevdası ikinci sırayı aldınız efendim :)hemde bebek görmeye geliriz artık sen hayırlısı ile doğurda sevgiler

sirar dedi ki...

maaaaşallah çok çok güzel bir bebek:)
allah sağlık sıhhat afiyet versin...
nice kırklara:)

Püstüklü Mama dedi ki...

Aaaa! Harika o zaman yaz gelsin :)

Seyhan dedi ki...

Sirar teşekür ederim sevgiler

Püstükcüm haberleşiriz ozaman sevgiler

Tuğçe dedi ki...

Defne Nil bize de gel! :)

senem dedi ki...

Aman aman, Defne Nil koca kız olmuş bile. 40. gününüzü kutluyorum. Sağlıkla, mutlulukla nice aylara...Saçların un sürdünüz mü, yumurta topladınız mı? Biz de bekliyoruuuuuz, bize de gelin.. bu arada biz de Neva ile sizi görmeye geleceğiz inşallah en yakın zamanda.

Bu arada Seyhan'cım üzülme, 40 güne kadar yaramaz olan bebekler sonradan çok uslu oluyor diye duymuştum bir zamanlar bir aile büyüğünden. Nevacık ilk kırk gününde melek gibiydi ama bak şimdi gecede 4-5 kere kalkıyoruz. :)

Pamuk Prenses dedi ki...

maşallah 4ı kere maşallah;

ve 40 suyunu tel süzgeçten geçirmeyi,taş gibi ağır olması için içine taş koymayı,ömrünün bereketli geçmesi için ekmek parçası atmayı ve altın gibi değer görmesi içinde alyansınızı eklemeyi unutmayınız.Tabi isterseniz:)))

mutlu anne dedi ki...

ne kadarda çok adet var.biz çoğunu yapmadık doğrusu :)
istanbuldamı oturuyorsunuz bu arada

Seyhan dedi ki...

tuğçe teşekkürler :)

Seyhan dedi ki...

senemcim teşekkürler biz defne ile bekleriz çok seviniriz gelmenize . sevgiler

Merhaba Dijle yıkarken çok ağladı pek merasim yapamadık :( hızlıca yıkayıp aldık malesef:( sevgiler


Merhaba Mutlu anne bizde bir çoğunu yapamadık yıkama olayımız bile hızlı ve teferuatsız oldu :( İstanbuldayız biz Acıbademdeyiz bekleriz...sevgiler

mummy dedi ki...

Maşallah ona..Sevgili Seyhan daha nice 40 günlerini,aylarını,yıllarını görürsünüz inşallah..

Bu ara bize de gelsin dedi koklayalayım mis gıdısından..:)

Derya kuzuları bunlar dedi ki...

hayırlı kırklarınız olsun.
beni hatırladın mı? hani kırk çıkınca çok rahatlayacağın hakkında uzun bir yorum yazmıştım.
sormak isterim bi rahatlama oldumu:)
biz de bekleriz diycem ama size çoook uzaktayız:)

Seyhan dedi ki...

esra bizde ece ablamızla tanışırız hem havalar düzelsin bir blog buluşması yaparız inşallah sevgiler ,,

merhaba derya sanki ufak bir düzelme var . en azından sebepsiz morarana kadar süren ağlamaları azaldı daha sessiz ağlıyor daha çok mıkırdanma gibi bu bile büyük gelişme benim için sevgiler

Kremali'nin annesi dedi ki...

Seyhancim,

Defne Nil'in 40'i hayirli olsun. Daha nice onemli donum noktalarini saglikla, huzurla ve hep birlikte yasarsiniz insaallah.

Gerci biz cook uzaklardayiz, ama her zaman bekleriz. Hatta ben yakisikli bir oglan anasi sen de boyle guzel bir kiz anasiyken, gorusmezsek ayip olur cocuklara degil mi:))

Sevgiler,
Ayse Sule

Seyhan dedi ki...

Merhaba Ayşe Şule ..
güzel dileklerin için çok teşekkür ederim. Sen bloğunu iyice ihmal ettin biz damat adayımızın son bir fotoğrafını istiyoruz. defneye göstereyim beğenirse neden olmasın aşk sınır tanımaz kanada türkiye arasıda olur dimi? :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...