9 Mart 2009 Pazartesi

Yenidoğan Döküntüsü..

Defne Nil'nin 2 gün önce yüzünde toplu iğne başı kadar küçük kırmızı noktalar gördüm, dün vücudunada yayıldı, ama renkleri çok açıktı, bugün koyulaşmıştılar doktorunu aradım, Ateş olmadığı sürece korkmayın yenidoğanlarda bu tip döküntüler olur. Birkaç günde geçer artarsa veya ateş yaparsa getirin göreyim dedi.

Kuzum bugün sabah 11:00 dan beri uyumadı emerken, yada ayağımda sallarken (istemesemde ayağımda sallamaya başladık, uyutmak için herşeyi deniyoruz) uyuyup yerine koyduğumda uyandı toplan 1 saat uyumamıştır. Şimdi saat 19:oo ve babasının kucağında sızsı, resmen sızdı yorgunluktan uyuya kaldı. Kıyamam sana meleğim benim...

3 yorum:

Anne Duru dedi ki...

Seyhancım merhaba,
Çok tatlı olmuş bu kız ya maşallah...geçmiş olsun umarım hemen iyileşir güzel kızın..ayakta sallam olayına bende karşıydım ama insan çaresiz kalınca herşeyi yapıyo sanırım..annem çocuklara ayakta sallamayla bişey olsaydı en başta sana olurdu diyo beni küçükken öyle çok sallamışlar ki:)))
bu arada 40 gezmelerinizden birinde de belki bizle buluşursun:))
sevgiler,

Esra Günüşen Ertuğrul dedi ki...

merhaba,
geçmiş olsun,döküntüleri bir an önce geçer,inşallah.ayakta sallamak iyi değil denir.fakat çoğu anne bu yola başvurur. benim bir arkadaşımın oğlu kolikti bırakın ayakta sallamayı,bebekler için yapılmış hamak aldılar. ben size linkini gönderiyorum. inşallah gerek kalmaz,ama aklınızda olsun. taşınabilir. beraber tatile getirmişti,çok kullandı.. http://www.pasahamak.com/default.asp?git=7&kategori=12130

Seyhan dedi ki...

Cihancım ayakta sallıyorum vallahi pek istemiyordum ama büyük söz söylememek gerekirmiş:( havalar düzelsin kesin görüşürüz kızların tanışması lazım dimi:) tabi bizimde sevgiler

Merhaba Esra bu hamağa benzer bir taneyi ablm yeğenime aldı işe yarıyor ama şimdilik gerek duymadım çok teşekkürler sevgiler

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...