11 Nisan 2009 Cumartesi

Hanım Kızım Benim...

Dün verem aşısı yapıldı. Gözünden yaş gelene kadar ağladı, ama sonra geçti. Teyzemizin işyeri ile maslak hastene çok yakın olunca ona bir süpriz yaptık çok sevindi. Ama aşı sonrası uykusu gelen Defne Nil huysuzluk yaptı sonra işyerinde biraz kestirince kendine geldi. Dikkat ediyorumda artık gündüz uykularından önce epey ağlıyor, uykusu gelince altını değiştirmeye yada başka bir şeye tahammülü yok hemen uyumak istiyor yani salla beni anne ağlaması var:) İstanbul yollarında arabada bebek emzirmek ne zormuş anacım. Çukurlardan dolayı gir çık meme ağızdan kaçsın Defnoş kızsın, süt boğazına kaçsın tıkansın sırtına vur panik ol. Bundan sonra kenara çekip emzircem kızımı tabi babamızın vakti olursa :)

Bebekle dışarı çıkmazta pek zor koca bir çanta elde anakucağı benim kollar güçsüz sonra kanter içinde uğraşdur . Ben kanguru yada sling alayım artık taşıması kolay olsun ana kucağı oto koltuğu olarak arabada iyi ama genel anlamda taşıması zor...



Doğum kilolarından 6 kilo kalmıştı (22 kilodan) oh ne iyi dedim. ama kilo vermem durdu sanki bugün eski kotlarımdan birini giydim. Oldu ama göbek pırtladı tabiki kat kat normal doğumda karın kalmaz diyorlar doğru mu? Benim karnım durup duruyor da:( Bide gelen misafirler pasta kek getirmese ve ben onları yemesen belki daha kolay olacak. Neyse yaz geldi vercez kiloları inşallah..


Annem kızıma fırfırlı kilot almış:) hani şu mini eteğin altına giyiyorlarla pek sevilmi bişey ya. Bebek bezi ile kocaman olan popişte çok sevimli duracak...

Bugün büyük teyzemize gittik annemin kardeşi kızıma ilk kez elbise giydirdim pek bi hanım hanımcık oldu. Elbisesi Elif ablasından, papuçları Filiz ablasından hediye, kızıda ben yaptım:)




Not : blogu 1 hafta içinde şifrelemeye karar verdim sebebini sonra yazarım. Okumaya devam etmek isteyenlerin mail atmasını rica ediyorum sevgiler


14 yorum:

Hülya'nın Tuna'sı dedi ki...

ben en çok arabada emzirmeyi seviyorum. bi hevesle emiyo sorma.. n

Seyhan dedi ki...

hülyacım ozaman bende bi sorun var sanırım beceremedim :(

Özlem dedi ki...

Seyhan?
Mailimi aldın mı?

mummy dedi ki...

Ama ben yerim onu da elbisesini de...Maşallah tü tü:))

Beni unutma:esracemil@gmail.com
Öptük minnoşu:))

zeynep dedi ki...

ben de okumaya devam etmek istiyorum jasmin_gs_1992@hotmail.com

Anonymous dedi ki...

Okumaya devam etmek isterim.Başak
basakemrah@hotmail.com

Derya kuzuları bunlar dedi ki...

evet, bende istiyorum bu hanım kızı izlemeyi

Derya kuzuları bunlar dedi ki...

sende bizi izlemek istersen mail adresini yazarsan sevinirim
deryaacararda@hotmail.com

GüLCaN dedi ki...

ağlayarak anlatmaya çalışıyo derdini. uykusu varsa ağlıyo bakalım anne sallayacak mı? :) onun fırfırlı külodunu sevsinler. kız bebekleri giydirmek ne zevklidir kimbilir.. doğum sonrası göbek kalmaması için de korse takın derler. ben pek beceremedim korse takmayı ilk günler. biraz göbekliyim şimdi de.. aradan iki yıl geçmiş olmasına rağmen. ama biraz da iştahımla alakalı bu durum..

bu arada ben sizi okumaya devam etmek istiyorum mail atmak şart mı? :) yani izin mail adresleriyle mi veriliyo? o zaman ben buraya yazayım adresimi.. glcntpc@gmail.com oldu mu? :)

senem dedi ki...

Oooo, Defne Nil'cik büyüdü de elbise bile giymeye mi başladı... çok tatlısın sen yaaa.. kocaman öpüyoruz ikinizi de... veee tabi ki okumaya devam etmek istiyoruz seyhancım.. emailim sende var zaten.. bu arada ilk fırsatta gelicez neva ile ziyaretinize

Anonymous dedi ki...

merhabalar,
pişik için nacizane bir tavsiye verebilirim. Ben oğlumda pişik ilacı hiç kullanmadım çünkü hiç pişik olmadı. Altını her açtığımda bebek vazelini sürüyordum. Çok faydasını gördüm. Islaklığı vucuduna geçirmediği için tavsiye ederim. Ben yurt dışından getirmiştim. ( oğlum 6 yaşında şu an, bebekken İstanbulda yoktu) ama şu an büyük eczanelerde bulunuyor.
Sevgiler,
Aslı

mine dedi ki...

maşllah maşallah kocaman olmus defne nil..

Ayşe dedi ki...

o firfirli kulotlardan bir tane de yegenim de vardi... cok seker oluyorlar kocaman bezin uzerine giydirince.. :)

Güneş dedi ki...

Maşallah defneye, o fırfırlı külotlardan bizde de var :)herkes bayılıyor, emekleme aşamasında çok tatlı oluyor. Bu arada bizde izlemek isteriz. gunesbuyuktelli@gmail.com
Sizide bekleriz..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...