9 Nisan 2009 Perşembe

Nerelerdeyiz

Yazmayalı çok olmuş... Bu arada neler oldu bakalım.. Defne Nil iyice ballandı, gülücükler, cilveler aldı başını gidiyor. Dönem dönem gaz olayından yine ağlama krizlerine giriyor ama bakalım 3. ayını doldurunca azalır diye umut ediyorum.


Geçen cumartesi ablama yani kuzen Arda'ya gittik. Aşkısı sabahtan bıraktı aynı evde 2 bebekle mücadele zormuş. Allah ikiz annelerine sabır versin. Maşallah Arda'nın pek rahatsızlığı yok. Cadoloz olan bizim kız. Arda uyurken başlıyor ağlamaya susturabilene aşkolsun. Uyandıracak diye epey korktum. Sonra bizimki uyuyunca Arda uyanıyor bu sefer tam tersi.... Dediğim gibi ikiz annelerinin işi zor biri uyur biri uyanınır, biri emer, birinin altı değişir, bitmek bilmez yani ben bir günde idrak ettim :)

Yarın verem aşısı olacak bizim kız ardından 3 gün banyo yapılmayacakmış. Aşı sonrası umarım bir ateş huysuzluk yapmaz pek nazlı oldu vesselam uğraşması zor.



Bu arada bizim yakışıklınında bir pozunu ekleyeyim teyzesinin bi tanesi..



buda bizim cadaloz:) bakmayın masum haline ...

10 yorum:

Püstüklü Mama dedi ki...

ben ben ben :)

pustuklumama@gmail.com

Tuğçe dedi ki...

Hayırdır Seyhancığım? Umarım kötü birşey olmamıştır.
Mail adresim : duruveben@gmail.com

içimden geldiği gibi ~~~ dedi ki...

bende bende...iicimdengeldigigibi@gmail.com

ANNECİK dedi ki...

annecik35@hotmail.com

Ayşe dedi ki...

merhaba, simdiye kadar hic yorum birakmadim, ama ozgur anne vasitasiyla okuyorum sizi, devam etmek isterim.

ayseyetisbayraktar@gmail.com

Anonymous dedi ki...

Seyhan cığım ben de. Telefonla sana ulaşamadım.
olan biteni merak ediyorum. Çok sinirlerim bozuluyor. Ben de ismimi şifreli yaziyim:) komşu komşu:)

OZlem dedi ki...

Sana mail atıyorum:) Görüşmek üzere! Bizim Minik Nil'in, verem aşısı sonrası 3 gün 3 gece düzeni bozuldu. Umarım sizin öyle olmaz:)

Hülya'nın Tuna'sı dedi ki...

h.cinscicekci@gmail.com
beni de allisteyeeeee

pastacirapunsel dedi ki...

Ben de varım listede:)) Hayırdır bu arada, merak ettim, umarım seni çok üzen bir sebebi yoktur..

Öpüyorum ikinizide.....

mutlu anne dedi ki...

merhaba, sanal alemde ne olacağı belli olmuyor valla. bende okumaya devam etmek istiyorum.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...