31 Mayıs 2009 Pazar

Güle Güle 4. Ay



26 mayıs itibari ile 4. ayımız bitti. Defne Nil büyüdü. Hani 3. aydan sonra düzelecek diyorlardıya inanmazdım Düzeldi....

Doktorumuzu değiştirdik. Malum iki aydan uzun süren pişik mantarımıza denetmediği krem kalmadı ve bir işede yaramadı. Bizde arkadaşımızn tavsiyesi ile başka bir doktora gittik. kullandığımız ilaçların uzun listesini gören doktor kızdı bize:( 4 aylık bebeğe antibiyotik bile vermişler dedi. Sonra bir ilaç verdi Sudocrem. Ben daha önce duymuştum ama doktorumuz söylemediği için kullanmadık ama mucize gibi birşey. Defnoşun açık yaralarına (Doku kayb
ı olmuştu) sürdüm ve 5 günde açık yaralar kapandı. Şuan sadece lekesi kaldı oda geçecek umarım.

Yeni doktorumuzdan memnunuz en azından 2 aydan uzun süren pişiği geçirdi bol bol dua ediyorum kendisine.

Kilomuz : 5480 gr boy : 56 cm aşılarımızıda olduk.

Defnoş 4. ayında neler yapıyor:

Çok ama çok güzel gülüyor. Özellikle sabahları çok mutlu kalkıyor. Yatakta boğuşup. Uçtu uçtu yapınca deymeyin keyfimize..

Meme emerken kendi kendine konuşuyor.

Uyku düzeni gayet iyi geçede 1 kez kalkıyor emip yeniden uyuyor.

Ayakta sallamaya devam :(

Aynadaki yansıması ile konuşuyor ve aynaları çok seviyor annesine benzemeyecek galiba süsülü olacak .
Kendisi ile konuşup bir birşeyler anlatınca sesler çıkararak cevap veriyor

Müzikle dans ediyoruz çok mutlu oluyor.
Yüzükoyun durumundayken sırtüstü dönmeye çalışıyor tam anlamıyla beceremesede tam dönüşe az kaldığı kesin .
Oturma pozisyonuna getirildiğinde öne doğru hamle yaparak kendini kaldırıyor

Yatağa yüzüstü yatırdığımda yüzüyor gibi hareket ediyor.

Bakışlarını farklı uzaklıklara odaklayabilir.

Bulduğu herşeyi ağzına götürüyor.

Ellerini emiyor en fazla üç parmak aynı anda emiliyor. Kendi elleri dışında benim kolum omzum elim açıkta neremi bulsa emiyor.

Suyu çok seviyor banyo yapmaya bayılıyor.

Yatağında yer değiştiriyor koyduğum yerde bulamıyorum.

Aklıma gelmeyen birçok şeyle beraber her geçengün büyüyor, Güzelleşiyor...

4 yorum:

pastacirapunsel dedi ki...

Güzeller güzeli bir kız oluyor gün geçtikçe, nazarlar değmesin kuzucuğa....

senem dedi ki...

Seyhan, çok tatlı olmuş senin bu kuzucuk, bakışlarına bayıldımmmm.. maşşşallah ona.

Seyhancım ya bir görüşsek... ama nasıl? ben defnoş'u görmeyi çok istiyorum, seni de tabi.. biz size gelebiliriz ya da eğer siz dışarı çıkabiliyorsanız dışarda bir yerde buluşabiliriz.

çok öptüm..

GüLCaN dedi ki...

ee zaten bi header'daki fotolara bi de şu şimdiki fotosuna bakıyorum da nasıl da farklılaşmış. büyüdüğü apaçık.

Seyhan dedi ki...

Didemcim çok sağol:)

Senem valla bekleriz biz evdeyiz. Dışarıda ancak pazar günü olabilir Ömer olmadan pek uzaklara gidemiyoruz biz ancak yakındaki parka nautilus avm ye falan çıkıyoruz benim karşıya geçmem zor ama bir pazar dışarda buluşabiliriz eklerde katılır belki, Senin bana gelmez zor olmazsa beklerim ama

Gülcan büyüde gerçektende koca kız oldu :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...