9 Mayıs 2009 Cumartesi

Hele Şükür Geri Gelebildik......



Epey zaman geçmiş son yazıdan beri, bizim bilgisayar çöktü :( bakıma gitti tüm programlar yeniden kuruldu, düzeldi. Tabi bu arada ne maillere, nede bloglara bakabildim. Şimdi hepini okumaya başlasan ne kadar sürer acep?

Kızımla öğlenleri slingimize atlayıp gezmeye çıkıyoruz artık. Böylece öğlen uykusu daha rahat oluyor, temiz hava çarpıyor, dışarıya çıkınca çok uslu bir kız oluyor bizim edepsiz. Aval aval bakınıyor etrafa, gelen geçenler sevip konuştukça gülücük atıyor:) henüz yabancılama durumumuz yok allaha şükür.
Bu arada ne bulsa yalayıp yutuyor, eli sürekli ağzında, oyuncaklarının hepsinin tadına bakıyor şekil foto :2



Yarın anneler günü. Biz yine kalabalık aile saadeti yaşayacağız annemlerdeyiz. Malum ablam ve benim ilk anneler günümüz heyecanlıyız:) Tüm blog dostlarımın anneler gününü kutluyorum. Umarım tüm anneler çocukları ile sağlıklı mutlu uzun seneler geçirir.
Bu arada Defne'nin bir haftada sadece 40 gr almasından sonra kilosunu takıntı yapmıştım. Özgür'de okudum Ela'nın 4 ay kontrolünde kilosu düşük çıkmış. Açıkçası hem üzüldüm hemde birtek bizde sorun yok demekki diye sevindim. Özgürcüm yanlış anlama sakın haa.. Bizim kızın emme sürelere nispeten düzeldi. Eskiye döndük yani bakalım salı kontrol var ne kadar almış görücez... Pişik- Mantar - Egzama durumu devam ama ben artık yazmak istemiyorum. Herkes sıkıldı bizim kızın kıçından tabiki bende düzelemedi gitti bende yazmaktan vazgeçtim artık....

3 yorum:

yeliz dedi ki...

tekrar geçmiş olsun ama emme tarafında güzel gelişmeler var gibi, moral en önemlisi seyhancım, süte de anneye de bebeğe de en faydalısı, senin de anneler günün kutlu olsun arkadaşım.

Ozgur dedi ki...

Geçmiş olsun canım ya. Biz de yarın gidicez doktora. Bakalım. Çok kilo almadı sanırım... :((
Yazarım gelişmeleri. Öperim Defne'yi..

Seyhan dedi ki...

Yelizcim çok sağol düzelme var seninde anneler günün kutluolsun sevgiler

Özgür takip ediyorum sanki siz kilo alırsanız bizde alıcaz gibi geliyor:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...