2 Mayıs 2009 Cumartesi

Sling Maceralarımız


Tüm blog anneleri slingli fotoğraf koymuş geçte olsa bizde koyalım dedik. Biz çok sevdik bu slingi, tam bir kucakçı olan Defne Nil bayıldı. Tabiki bende elim kolum boş kalınca herşey daha rahat oldu en azından. Geçenlerde dışarı çıkmıştım Ömerle Defne Nil evdeydi eve geldiğimde Ömer slingi takmış öyle gezdiriyordu:) ben baskı yapmadım hatta senin için kanguru alırız dilersen dedim. Ama oda ufak ufak alıştırma turları yapıyor, tabiki şimdilik evde takıyor. Karizmayı çizdirmeyi göze alırsa dışardada takar belki :) Bizimkinin rengini açık somon diye aldık ama epey koyu bir renk geldi yinede memnunum.

6 yorum:

Ayşe dedi ki...

masallah kafayi ne guzel tutuyor oyle. rengini ben cok begendim. ben de bu renk konusunda cok karmasa yasiyorum. boyle desenli seyleri cok seviyorum, ama esim disarida takmaz heralde oyle dalli gullu seyleri...

kuzunun annesi dedi ki...

Aynı satıcıdan mı aldık ? Senin slingin kuması yumusak görünüyor . bebekte cok rahat etmiş gibi , cok sevimli masallah :)

senem dedi ki...

seyhan, bu fotoğraf çok tatlı. defne nil ne güzel bakmış öyle, canım benim yaaa... büyüdü bile.

Seyhan dedi ki...

Ayşe çok dik kafalı bizim kız:) bende desenlileri seviyorum ama aldığım yerde tek renkler vardı:(

Evet Hayat aynı satıcı...bizim kızda sevdi..

Senemcim sırada bir foto aslında pijamalı falan ama kızım güzel ya:) ondan tüm pozlar güzel.

Battleship dedi ki...

sling çok güzel nerden aldığınızı öğrenebilir miyim?

Seyhan dedi ki...

gittigidiyordan almıştım. Severek kullandım..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...