18 Mayıs 2009 Pazartesi

Sokak Kızı Defne Nil

Bugün hep sokaklardaydık, doğum ücretim henüz yatırılmadığı için onu halletmek için sgk Pendik'e gittik. Ayrıca işsizlik maaşı için başvurdum. Sonuçta 1 yıl kadar çalışmayacağım bu hakkımıda kaybetmek istemedim. Velhasıl bugün devlet kapılarında gezindik durduk.Babamız izinliydi bizi gezdirmek için, Defnoş tahminimden daha keyifliydi. Arabada gezmeyi seviyor. Zaten anakucağına oturunca gezmeye gidileceği anlayıp sakin sakin bekliyor. Bugün arabada emdi, arabada altını aldım, arabada uyudu, yani mobil bir gündü :) Dönüşte teyzemizin iş yerine uğradık ziyarete en sonunda eve gelince derin bir uykuya daldı kuzum yoruldu tabi, hava sıcak klima açamadık, cam açtık sadece. Araba için cama yapışan gölgelikten almamız gerekiyor..



Bu arada yazmadım atlamayayım. Salı günü kontrolümüz vardı. Hem dermatolog hem çocuk doktoru. Dermatolog antibiyotik başlattı ve kremlere bir yenisini ekledi. Çocuk doktoruda kilosunu ölçmek için çağırmıştı 10 günde 200 gr almış, 1 haftada 45 gr almıştı ona göre düzelme var. Zaten emmeside fena değil artık:) Doktorumuz 4. ay sonu ek gıdaya başlayalım diyor. Ben tereddütteyim henüz erken sanki ne kadar emse o kadar iyi , ek gıdaya alışıp memeyi almaz diye korkuyorum bakalım kilo durumu düzelirse ben ertelemek istiyorum...




Bu pozumuz kuaföre gitmeden önce çekildi onun için biraz dağınık, sonra fön çektirdik:)

4 yorum:

MELEK KOKUSU dedi ki...

cok tatli olmus masallahh, hele o saclar.. benim kiz keloglan misali :) hafif tepede tüyler var :D

emmesindeki degismede iyi insallah daha iyi olacak, banada erken gibi geldi 4. ay itibariyle ek gidaya gecmek, sonucta sütün var bence emzirmek daha iyi, bende olsaydi valla bende emzirirdim.. ama tabi doktor öyle diyorsa bir bildigi vardir diyorum

yeliz dedi ki...

harika haberler bunlar seyhancığım, moralini yğksek tuttukça süt daha da artacak eminim.
sevgiler, defne nile kocaman öpücükler

GüLCaN dedi ki...

biz 5. ayı tamamlayınca geçmiştik ek gıdalara. bana da erken geldi ama doktor daha iyi bilir. içine sinmiyorsa başka bi doktora daha sorabilirsin derim.

Seyhan dedi ki...

Esincin defneninde saçları dökülüyor birde elleri ile saçlarını yolmaya başladı neden yapıyr bilmem . emmeye devam ediyorum ben ek gıdaya 6. ayda başlamayı düşünüyorum sevgiler

Yelizcim kilo almaya başladı kızım emme süreside arttı demekki geçici bir durumdu düzeldi sevgiler

Gülcan yeni dıoktara başladık zaten oda bekle diyor kilo alımıda düzeldi biraz daha erteledik ek gıdayı sevgiler

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...